SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Tja het is net LotR, wel iets luchtiger.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik iets met hobbits?Nouja, ik kijk wel.
Het boek vond ik wel heel leuk om te lezen![]()
![]()
Nope the hobbit is the prequelquote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
LOTR, overhypte zooi
Hobbit = LOTR deel 914 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Overhyped wel ja, maar nog steeds kwaliteit op alle vlakken.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
LOTR, overhypte zooi
Hobbit = LOTR deel 9![]()
Ik stel een nieuwe meet voor. Vrijdag 7 december, Korenmarkt Arnhem.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Behalve het grootste plothole sinds mensenheugenis dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overhyped wel ja, maar nog steeds kwaliteit op alle vlakken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tuurlijk niet. De Hobbit komt voor Lord of the Rings.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
LOTR, overhypte zooi
Hobbit = LOTR deel 9“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
deel -9 danquote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nope the hobbit is the prequelDit account is niet meer in gebruik.![]()
En dat is?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve het grootste plothole sinds mensenheugenis dan.![]()
C_M, je bedoelt deze?quote:Winterborn III
A warm alternative festival
The Smyths (UK The Smiths / Morrissey tribute)
Berlin Black (UK post-punk / new wave)
Zwarte Poezie (NL Nederlandstalige new wave)
The Hiram Key (UK gothicwave)
Aansluitend: 80’s + More
DJ’s CO2 & Denniz.![]()
Je geeft een verjaardagsfeest voor me?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik stel een nieuwe meet voor. Vrijdag 7 december, Korenmarkt Arnhem.
Wat lief![]()
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga zo eens een gedicht schrijven. Ik heb wel een leuk idee. Ik heb mooi papier, daar wil ik met pastelkrijt een bruinige smudge rand aan geven en ook tussendoor wat vlekken aanbrengen. En daarna ga ik er met een vuurtje langs zodat de rand gaat smeulen.
Volgens mij is dat wel tof. Past ook goed bij de stijl van het cadeautje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is dat in de Baroeg?quote:14 SHADES OF GREY
Dat doe ik graag natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je geeft een verjaardagsfeest voor me?
Wat lief
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
LOL dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?
14 SHADES OF GREY
Misschien wilden de adelaars wel helemaal niet helpenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?. Tot ze niet anders meer konden, net als de Enten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Grappig daar kom ik wel eensquote:
14 SHADES OF GREY
Adelaars?.... Die waren toch gewoon aanwezig in de film? In de extended in ieder geval wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?
Het boek is al een hele tijd geleden voor me hoor...![]()
Hij bedoelt dat ze ook meteen frodo op een adelaar hadden kunnen zetten om naar mordor te vliegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Adelaars?.... Die waren toch gewoon aanwezig in de film? In de extended in ieder geval wel.
Het boek is al een hele tijd geleden voor me hoor...![]()
Te opvallendquote:Op donderdag 29 november 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze ook meteen frodo op een adelaar hadden kunnen zetten om naar mordor te vliegen.. Sauron zou dat meteen doorhebben en zijn Nazgûl inzetten
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: