SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Tja het is net LotR, wel iets luchtiger.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik iets met hobbits?Nouja, ik kijk wel.
Het boek vond ik wel heel leuk om te lezen![]()
![]()
Nope the hobbit is the prequelquote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
LOTR, overhypte zooi
Hobbit = LOTR deel 914 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Overhyped wel ja, maar nog steeds kwaliteit op alle vlakken.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
LOTR, overhypte zooi
Hobbit = LOTR deel 9![]()
Ik stel een nieuwe meet voor. Vrijdag 7 december, Korenmarkt Arnhem.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Behalve het grootste plothole sinds mensenheugenis dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overhyped wel ja, maar nog steeds kwaliteit op alle vlakken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tuurlijk niet. De Hobbit komt voor Lord of the Rings.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
LOTR, overhypte zooi
Hobbit = LOTR deel 9“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
deel -9 danquote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nope the hobbit is the prequelDit account is niet meer in gebruik.![]()
En dat is?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve het grootste plothole sinds mensenheugenis dan.![]()
C_M, je bedoelt deze?quote:Winterborn III
A warm alternative festival
The Smyths (UK The Smiths / Morrissey tribute)
Berlin Black (UK post-punk / new wave)
Zwarte Poezie (NL Nederlandstalige new wave)
The Hiram Key (UK gothicwave)
Aansluitend: 80’s + More
DJ’s CO2 & Denniz.![]()
Je geeft een verjaardagsfeest voor me?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik stel een nieuwe meet voor. Vrijdag 7 december, Korenmarkt Arnhem.
Wat lief![]()
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga zo eens een gedicht schrijven. Ik heb wel een leuk idee. Ik heb mooi papier, daar wil ik met pastelkrijt een bruinige smudge rand aan geven en ook tussendoor wat vlekken aanbrengen. En daarna ga ik er met een vuurtje langs zodat de rand gaat smeulen.
Volgens mij is dat wel tof. Past ook goed bij de stijl van het cadeautje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is dat in de Baroeg?quote:14 SHADES OF GREY
Dat doe ik graag natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je geeft een verjaardagsfeest voor me?
Wat lief
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
LOL dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?
14 SHADES OF GREY
Misschien wilden de adelaars wel helemaal niet helpenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?. Tot ze niet anders meer konden, net als de Enten.
Grappig daar kom ik wel eensquote:
14 SHADES OF GREY
Adelaars?.... Die waren toch gewoon aanwezig in de film? In de extended in ieder geval wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het feit dat ze de adelaars maar even vergaten. Anders wordt het zo'n kort boek he?
Het boek is al een hele tijd geleden voor me hoor...![]()
Hij bedoelt dat ze ook meteen frodo op een adelaar hadden kunnen zetten om naar mordor te vliegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Adelaars?.... Die waren toch gewoon aanwezig in de film? In de extended in ieder geval wel.
Het boek is al een hele tijd geleden voor me hoor...![]()
Te opvallendquote:Op donderdag 29 november 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze ook meteen frodo op een adelaar hadden kunnen zetten om naar mordor te vliegen.. Sauron zou dat meteen doorhebben en zijn Nazgûl inzetten
.
Ze wilden wel persé helpen bij een random battle in de Hobbit. Waarom dan niet als het lot van de wereld er van afhangt?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wilden de adelaars wel helemaal niet helpen. Tot ze niet anders meer konden, net als de Enten.
Alleen aan het einde. Heel toevallig. Om eventjes de helden op te pikken. Slecht boek. Slecht script.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Adelaars?.... Die waren toch gewoon aanwezig in de film? In de extended in ieder geval wel.
Het boek is al een hele tijd geleden voor me hoor...
Ik snap nog steeds niet wie er 10 tallen pagina's wil lezen over hoe wegen lopen en Frodo en Sam die 2 boeken lang een rondje lopen en Gollum niet vertrouwen. Wel. Niet. Wel.
Ik haat op Tolkien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet als ze eerst een lading drank en stripsters naar Sauron sturen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te opvallend. Sauron zou dat meteen doorhebben en zijn Nazgûl inzetten
.
![]()
Ik heb vanmiddag ook wat surrealistisch geschetst. Het is wel duidelijk dat ik altijd realistisch teken, ik kwam niet veel verder dan een struisvogel met een stropdas.
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilden wel persé helpen bij een random battle in de Hobbit. Waarom dan niet als het lot van de wereld er van afhangt?
[..]
Alleen aan het einde. Heel toevallig. Om eventjes de helden op te pikken. Slecht boek. Slecht script.
Ik snap nog steeds niet wie er 10 tallen pagina's wil lezen over hoe wegen lopen en Frodo en Sam die 2 boeken lang een rondje lopen en Gollum niet vertrouwen. Wel. Niet. Wel.
Ik haat op Tolkien.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben er een keer geweest op een dark ambient/neofolk/industial avond. Wel een toffe tent eigenlijkquote:![]()
![]()
Ow dat, tja....quote:Op donderdag 29 november 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze ook meteen frodo op een adelaar hadden kunnen zetten om naar mordor te vliegen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilden wel persé helpen bij een random battle in de Hobbit. Waarom dan niet als het lot van de wereld er van afhangt?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te opvallend. Sauron zou dat meteen doorhebben en zijn Nazgûl inzetten
.
Dat ook jaquote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is vooral fijn vanwege het gratis parkeren.![]()
Daar kan hij zijn oog niet van af houden.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet als ze eerst een lading drank en stripsters naar Sauron sturen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan nog zou het boek een paar 100 pagina's korter kunnen door die beesten te gebruiken.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Beter Raymond E Feist. Leukere wereldquote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilden wel persé helpen bij een random battle in de Hobbit. Waarom dan niet als het lot van de wereld er van afhangt?
[..]
Alleen aan het einde. Heel toevallig. Om eventjes de helden op te pikken. Slecht boek. Slecht script.
Ik haat op Tolkien.![]()
![]()
Het boek had ook helemaal niet geschreven hoeven worden. Hell, niemand dwingt je de boeken te lezen en de films te kijken.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan nog zou het boek een paar 100 pagina's korter kunnen door die beesten te gebruiken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die boeken zijn geweldigquote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter Raymond E Feist. Leukere wereld![]()
Hobbit of dwerg?quote:14 SHADES OF GREY
Ik denk het niet overigens... er is in Eindhoven een IDM avond waar iemand komt optreden die ik wel heel graag wil zienquote:
Ga jij dan?![]()
Dat is niet echt mijn ding zulke muziekquote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het niet overigens... er is in Eindhoven een IDM avond waar iemand komt optreden die ik wel heel graag wil zien14 SHADES OF GREY
Ik ga sowieso. Samen met een vriendin.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk het niet overigens... er is in Eindhoven een IDM avond waar iemand komt optreden die ik wel heel graag wil zien
Ga jij dan?signatuurloos![]()
Een leuke vriendin? Ik ga mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ga sowieso. Samen met een vriendin.![]()
Mijne wel. En dat soort avonden zijn heel schaars.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn ding zulke muziek
Zaterdag ga ik trouwens misschien naar een optreden in Vosselaar - Belgie. Katatonia, Alcest, en Junius.
Die komen ook nog in de Bibelot 9 december.
http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=2737![]()
Ik word een beetje moe van dat constante herhalen van South Park afleveringen*zapt.
Sowieso, herhalingen op CC.....quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
Ik word een beetje moe van dat constante herhalen van South Park afleveringen*zapt.
Alleen eckte helden zijn dat weekend jarig.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je geeft een verjaardagsfeest voor me?
Wat lief![]()
![]()
Ja, echt achterlijk, de hele dag door dezelfde afleveringenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, herhalingen op CC......
neequote:Op donderdag 29 november 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gezellig.Maak ik kans denk je?
signatuurloos![]()
Ik ga inderdaad naar Bibelot naar katatonia toe.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijne wel. En dat soort avonden zijn heel schaars.
Zaterdag ga ik trouwens misschien naar een optreden in Vosselaar - Belgie. Katatonia, Alcest, en Junius.
Die komen ook nog in de Bibelot 9 december.
http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=2737
14 SHADES OF GREY
Ja, ik ben er ook wel een beetje op uitgekeken.... vooral omdat het ook herhalingen zijn van afleveringen die al 5 jaar oud ofzo zijn....quote:Op donderdag 29 november 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt achterlijk, de hele dag door dezelfde afleveringen.
* Faxie telt even...quote:Op donderdag 29 november 2012 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
aardige collectie dan.
Ik heb alleen de keizerrijk trilogie
28 Stuks momenteel.
Chaos oorlog heb ik nog niet, maar die is nog niet compleet en vertaald ook dacht ik.
edit: Wel vertaald, maar niet compleet. 2 Van de 3 verschenen nog maar.
[ Bericht 5% gewijzigd door Faxie op 29-11-2012 18:50:16 ]![]()
Klopt... En dan herhalen ze 's ochtends wat er 's avonds ook al op is geweestquote:Op donderdag 29 november 2012 18:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook wel een beetje op uitgekeken.... vooral omdat het ook herhalingen zijn van afleveringen die al 5 jaar oud ofzo zijn.....
Ik denk dat wij ook gewoon teveel CC kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt... En dan herhalen ze 's ochtends wat er 's avonds ook al op is geweest.
Je kunt ook niet alles hebben.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kut. Rohypnol is duur deze dagen.signatuurloos![]()
Doe gewoon ouderwets met chloroform..quote:Op donderdag 29 november 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kut. Rohypnol is duur deze dagen.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, sowieso. Maar ik vind de series daar normaal heel leuk. Maar als je de hele dag thuis zit dan gaat het snel vervelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ook gewoon teveel CC kijken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Amateur ghb in haar drankje doenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe gewoon ouderwets met chloroform..
14 SHADES OF GREY
Als je de persoon dood wilt hebben, is dat the way to goquote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe gewoon ouderwets met chloroform...
Meh, ik denk dat ik echt oldscool ga,quote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe gewoon ouderwets met chloroform..![]()
![]()
Je moet het ook wel op de juiste manier doen he? :pquote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je de persoon dood wilt hebben, is dat the way to go.
Doesn't matter, had sexquote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je de persoon dood wilt hebben, is dat the way to go.
![]()
En dan ook zo'n kinky pakje zoals die linker gast?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat ik echt oldscool ga, [ afbeelding ]signatuurloos![]()
Je kent me.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dan ook zo'n kinky pakje zoals die linker gast?![]()
![]()
Klinkt wel heel aanlokkelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 18:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ga sowieso. Samen met een vriendin.
Ik zal er even over nadenken...
En even kijken of PSV thuis moet spelen zaterdag, want die tent staat recht naast het stadion, en dat was nogal een logistieke ramp de vorige keer![]()
![]()
Nou... De verdovende hoeveelheid is bijna even veel als de dodelijke hoeveelheidquote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet het ook wel op de juiste manier doen he? :p.
Geen peniskoker?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dan ook zo'n kinky pakje zoals die linker gast?14 SHADES OF GREY
Effenaar?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt wel heel aanlokkelijk
Ik zal er even over nadenken...
En even kijken of PSV thuis moet spelen zaterdag, want die tent staat recht naast het stadion, en dat was nogal een logistieke ramp de vorige keer14 SHADES OF GREY
Zijn anders genoeg mensen die het overleefd hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... De verdovende hoeveelheid is bijna even veel als de dodelijke hoeveelheid.
Oh maar ik ben retroquote:
14 SHADES OF GREY
Ik ben niet bekend met ze, maar 't heeft wat Toolerigs kwa sfeer. Junius heb ik al eens gezien, die waren ook tofquote:Op donderdag 29 november 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad naar Bibelot naar katatonia toe.
Die Alcest schijnt minder te zijn maar dat boeit op zich niet.![]()
Vast wel. Mensen die niet onverwacht bedwelmd werden met chloroform.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn anders genoeg mensen die het overleefd hebben“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar komt zijn kont wel goed in uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En dan ook zo'n kinky pakje zoals die linker gast?Dan moeten we een olifant slachten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan ga je toch een olifant slachten. Genoeg in de dierentuin.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar komt zijn kont wel goed in uit.
[..]
Dan moeten we een olifant slachten.signatuurloos![]()
Katatonia is wel tof, andere bands ken ik niet eigenlijk. Het is ook een van de laatste concerten in de ouwe locatie van bibelotquote:Op donderdag 29 november 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met ze, maar 't heeft wat Toolerigs kwa sfeer. Junius heb ik al eens gezien, die waren ook tof
Die Alcest schijnt minder te zijn maar dat boeit op zich niet.14 SHADES OF GREY
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, een klein hol...
TAC heet dat: http://www.tac.nu/
14 SHADES OF GREY
Ik heb geen olifant nodig. Mur mag dat zelf doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan ga je toch een olifant slachten. Genoeg in de dierentuin.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik kende het ook eerst niet. Ben er nu 1 keer geweest, wel een leuke lokatie hoor. Beetje zoals Baroeg.quote:
PSV Speelt zaterdag niet zie ik, dus waarschijnlijk ga ik naar Eindhoven toe.![]()
PSV-Ajax toch zaterdag?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kende het ook eerst niet. Ben er nu 1 keer geweest, wel een leuke lokatie hoor. Beetje zoals Baroeg.
PSV Speelt zaterdag niet zie ik, dus waarschijnlijk ga ik naar Eindhoven toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Leuk tochquote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk weer rellen...want voetbal he
14 SHADES OF GREY
Ja, lekker na de wedstrijd van alles kapot maken. En dan zeiken dat de btw weer omhoog gaat
.
Wat een vredelievende sport is dat voetbal ook he!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, lekker na de wedstrijd van alles kapot maken. En dan zeiken dat de btw weer omhoog gaat
.
![]()
Voetbal haalt het beste uit de mens!![]()
![]()
Leuk toch, andermans spullen slopenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:03 schreef Samzz het volgende:
.
.
![]()
Ja, fantastisch. Ik heb nog nooit iemand spullen kapot zien maken na een dressuurwedstrijdquote:Op donderdag 29 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een vredelievende sport is dat voetbal ook he!![]()
Voetbal haalt het beste uit de mens!.
Nee, zaterdag hoeven ze niet. Dus dan is het veilig voor mijquote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat betekent natuurlijk weer rellen...want voetbal he![]()
![]()
Mijn zus en zusje willen per se lootjes trekken. Dat moet vanavond nog en niemand weet iets. WAAROM WIL JE HET DAN![]()
![]()
Ik wist dat je het ging zeggen en was te traag met ME edit.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.![]()
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat je het ging zeggen en was te traag met ME edit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weet mij.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord.![]()
Ook geen paard?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. Ik heb nog nooit iemand spullen kapot zien maken na een dressuurwedstrijd.
14 SHADES OF GREY
Zouden ze toch eens moeten doen. Heel opluchtend.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, fantastisch. Ik heb nog nooit iemand spullen kapot zien maken na een dressuurwedstrijd.
![]()
Ik ga niet naar de Baroeg volgende week hoor....
Even wat geluisterd van die bands, en ik vind het wat saai eigenlijk![]()
![]()
Nee, ook niet. Dan heb je namelijk het tuchtcollege aan je broek hangen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Dan heb je namelijk het tuchtcollege aan je broek hangen.![]()
En een paard dat per ongeluk iets kapot maakt?14 SHADES OF GREY
Per ongeluk is wel wat anders dan bewust dingen slopen omdat je club wint of verliest, hequote:Op donderdag 29 november 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
En een paard dat per ongeluk iets kapot maakt?.
Ik werken.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Bleh ik heb morgenavond niks te doen ben ik bang
Ik ga lekker de kroeg inquote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Bleh ik heb morgenavond niks te doen ben ik bang.
Klopt, maar of ze het bewust doen dat kan je bij sommige ook wel afvragenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Per ongeluk is wel wat anders dan bewust dingen slopen omdat je club wint of verliest, he.
14 SHADES OF GREY
Damn you action! Weer 15 euro uitgegeven terwijl ik voor een pak soda van 80 cent kwam..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Weer Limburgers vast voor mensenhandel
Ik vind dit soort dingen zo erg he...
Echt, als je je met dat soort dingen bezig houdt is er dermate weinig van je menselijkheid over dat ik kots en kots misselijk van dat tuig word.Rustig aan.![]()
Gewoon lekker bankhangen. Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
Bleh ik heb morgenavond niks te doen ben ik bangsignatuurloos![]()
Oplader kapot koop een nieuwe voor 40 euro past ie niet. Heb ik weer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Je kunt je ook op chatroulette met jezelf gaan spelen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon lekker bankhangen. Niks mis mee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Normaal is het poolen op vrijdagavond, maar 1 poolmaat heeft net z'n ogen laten laseren, en de ander gaat pappa worden en trouwen, dus die heeft andere dingen aan z'n hoofd.quote:
Nouja ik vind nog wel iets...![]()
Een oplader van 40 euro?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
Oplader kapot koop een nieuwe voor 40 euro past ie niet. Heb ik weer.![]()
Daarom gaat de veiling van zaterdag niet doorquote:Op donderdag 29 november 2012 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
Weer Limburgers vast voor mensenhandel
Ik vind dit soort dingen zo erg he...
Echt, als je je met dat soort dingen bezig houdt is er dermate weinig van je menselijkheid over dat ik kots en kots misselijk van dat tuig word.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat doe ik zondagavond alquote:Op donderdag 29 november 2012 19:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon lekker bankhangen. Niks mis mee.![]()
![]()
Oja, zaterdag even kerstkaarten kopenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:22 schreef Raene het volgende:
Damn you action! Weer 15 euro uitgegeven terwijl ik voor een pak soda van 80 cent kwam..
.
![]()
Of gewoon gamen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je ook op chatroulette met jezelf gaan spelen natuurlijk.signatuurloos![]()
Ja, trouwen en kinderen is het eind van je levenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Normaal is het poolen op vrijdagavond, maar 1 poolmaat heeft net z'n ogen laten laseren, en de ander gaat pappa worden en trouwen, dus die heeft andere dingen aan z'n hoofd.
Nouja ik vind nog wel iets....
Ja voor mijn laptop.quote:C'est la vie
Echt?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom gaat de veiling van zaterdag niet door
Wat is de link?Rustig aan.![]()
Waarom tyft altijd de hele stapel om, zelfs als je voorzichtig iets er tussen weg haalt?
Te weinig jenga gespeeld toen je klein was... Daarom heb je nu de motoriek van een kleuter wat betreft spullen uit een stapel halen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef Samzz het volgende:
Waarom tyft altijd de hele stapel om, zelfs als je voorzichtig iets er tussen weg haalt?
Geef je ouders maar de schuld en als er iets kapot is gegaan ook gewoon bij je ouders declareren onder het mom van ''slechte opvoeding''Rustig aan.![]()
Quote for truthquote:Op donderdag 29 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, trouwen en kinderen is het eind van je leven.
Ik heb volgens mij mijn fazantenveer weggegooid. Dom.
Je wou nog een nieuwe vrouw kopen?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die veilingen zijn niet via internet
Rustig aan.![]()
Iddquote:Op donderdag 29 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, trouwen en kinderen is het eind van je leven.
![]()
![]()
Ooit neem ik wel een kind, met nadruk op ooit.C'est la vie
Je neemt er een? Pas op dat de politie er niet achter komt.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
Ooit neem ik wel een kind, met nadruk op ooit.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aan je kleine......quote:Op donderdag 29 november 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mag, maar liefst ergens andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan je kleine......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan je kleine......Nee aan m'n grote....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heeft aan een grote teen weinig nut, maar ik bedenk wel watquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Avond.
Ik heb vandaag heel de dag bier gebrouwen. Dagje meegelopen op een andere afdeling
. Ik ga zeker wel solliciteren als er weer eens een vacature komt
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Drinkenquote:. En brouwen
.
Over een paar weken drinken heel veel mensen het bier dat ik vandaag gemaakt heb(deels gemaakt iig, het belangrijkste deel
). Ik wil echt van de afvulafdeling nnaar het bierproces verkassen
. Zo cool
.
Ow en beter salarisen nog onregelmatiger werken
.
Wel een unieke baanquote:Op donderdag 29 november 2012 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Drinken. En brouwen
.
Over een paar weken drinken heel veel mensen het bier dat ik vandaag gemaakt heb(deels gemaakt iig, het belangrijkste deel
). Ik wil echt van de afvulafdeling nnaar het bierproces verkassen
. Zo cool
.
![]()
![]()
Je hoeft mij niets te vertellen... Ik ben niet achterlijkquote:Op donderdag 29 november 2012 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft aan een grote teen weinig nut, maar ik bedenk wel wat.
![]()
Nou ja het blijft productiewerk natuurlijk en het grootste deel is geautomatiseerd, maar het blijft anders idd, ook al doe je zo'n 5 brouwsels tegelijk "handelen". Je moet wel opletten, want een foutje kost al snel geld.quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ow sorry, dat dacht ik ... ook nietquote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft mij niets te vertellen... Ik ben niet achterlijk. Aan tepels zuigen en likken is altijd goed
.
En ik maar denken dat je een voetenfetish hadquote:Op donderdag 29 november 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft mij niets te vertellen... Ik ben niet achterlijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow sorry, dat dacht ik ... ook niet. Aan tepels zuigen en likken is altijd goed
.
![]()
![]()
Echt waar?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk om te doen
Er zijn vrouwen die dat niks vinden![]()
![]()
Nou nee, die vrouwen zijn eigenlijk te lief om toe te geven dat de man in kwestie prutswerk aflevert.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:10 schreef Faxie het volgende:
Dat vind ik wel leuk om te doen
Er zijn vrouwen die dat niks vinden
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Denken dat FOK!ers serieus zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja las eens een topic hier op Fok.
![]()
I knew you'd say thatquote:![]()
.
Zoveel keren, ik heb het al aan 4 mensen beloofdquote:Op donderdag 29 november 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog naar The Hobbit?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel keren, ik heb het al aan 4 mensen beloofd
Gewoon met zijn allen in 1 keer gaan dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoiquote:, jij bent leuk zeggen ze
.
al twijfel ik nu het weer over lotr gaat.
Jeejquote:Op donderdag 29 november 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, zaterdag even kerstkaarten kopen.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ownee, daar is zij ook weerquote:. Het leukste meisje van allemaal
.
12e toch pas?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
The Hobbit draait gewoon niet in Leiden. Wat is deze?![]()
Nou waarom die smiley danquote:Op donderdag 29 november 2012 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ownee, daar is zij ook weer. Het leukste meisje van allemaal
.
Nu geloof ik je niemeer
..
Nee andere kant van elburgquote:Op donderdag 29 november 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Arme jij, dan woon je op de Veluwe?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nu ben ik weer helemaal verward en verliefd enzo en dat wil ik nietquote:Op donderdag 29 november 2012 20:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou waarom die smiley danNu geloof ik je niemeer
..
elke dag gaat dat mis
.
Ze liegen, ik ben veel te nerdquote:Op donderdag 29 november 2012 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, jij bent leuk zeggen ze
.
al twijfel ik nu het weer over lotr gaat.
![]()
![]()
Waaatquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu ben ik weer helemaal verward en verliefd enzo en dat wil ik nietelke dag gaat dat mis
.
?
Nerd kan leuk zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze liegen, ik ben veel te nerd. Ik ben het ook weleens
.
Alsof dat slecht is.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze liegen, ik ben veel te nerd
En alsof ik kan liegen
JAAA i know, erg he enzoquote:.
Maar het blijft niet echt bij een beetje bij mijquote:Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nerd kan leuk zijn. Ik ben het ook weleens
.
![]()
![]()
Nerd zijn is het nieuwe sexyquote:Op donderdag 29 november 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het blijft niet echt bij een beetje bij mij![]()
Tsja daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het blijft niet echt bij een beetje bij mij.
Daar begint het wel echt op te lijkenquote:.
Ik heb 7 edities van Lord of the Rings thuis staanquote:Op donderdag 29 november 2012 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja daar kan ik niet over oordelen.
![]()
![]()
Sowieso. Je afvragen of iemand de nieuwste iOS6 al heeft is tegenwoordig gewoon geaccepteerd.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan ben je hipster, dat is weer niet nerd.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso. Je afvragen of iemand de nieuwste iOS6 al heeft is tegenwoordig gewoon geaccepteerd.
Nerds gebruiken linux![]()
Iew, not my type dusquote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb 7 edities van Lord of the Rings thuis staan, of je moet ze weg willen doen (wat niet gaat gebeuren denk ik).
OSXquote:Op donderdag 29 november 2012 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben je hipster, dat is weer niet nerd.
Nerds gebruiken linux.
Nooit van mijn levenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iew, not my type dus, of je moet ze weg willen doen (wat niet gaat gebeuren denk ik).
Hoewel ik er aardig wat geld voor zou kunnen krijgen, er zitten vrij zeldzame bij![]()
![]()
Sja, ieder zijn hobby he?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb 7 edities van Lord of the Rings thuis staanEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb Ubuntu, ik was te gierig om windows bij mijn pc te kopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nerds gebruiken linux![]()
Echt waar, als je in de dikke van Dale het woord nerd opzoekt dan staat er een foto van jou bijquote:Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Ubuntu, ik was te gierig om windows bij mijn pc te kopen.![]()
![]()
Uiteraard gentoo zonder grafische shell.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nerds gebruiken linuxBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ach zolang ik niet mee hoef te kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven
Hoewel ik er aardig wat geld voor zou kunnen krijgen, er zitten vrij zeldzame bij.
Best welquote:Op donderdag 29 november 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt waar, als je in de dikke van Dale het woord nerd opzoekt dan staat er een foto van jou bij![]()
![]()
.
Ik bedenk me nu...
+- 17.00 belde ik aan om een pakje te bezorgen bij een adres, deed er een jongetje open van +- 6-7 jaar oid denk ik...
Ouders niet thuis etc...
Ik vind het toch een soort van riskant, der hoeft maar een of andere pedo voor de deur te staan en je kindje... :
Rustig aan.![]()
Ik ben wel een beetje uitgekeken op de film eigenlijk. Het is best jammer dat er geen goede tekenfilm van is gemaakt. Daar zou ik zoveel gelukkiger van wordenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach zolang ik niet mee hoef te kijken.
![]()
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje uitgekeken op de film eigenlijk. Het is best jammer dat er geen goede tekenfilm van is gemaakt. Daar zou ik zoveel gelukkiger van worden.
Er is toch alleen die tekenfilm van Bakshi? Die was maar half af toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje uitgekeken op de film eigenlijk. Het is best jammer dat er geen goede tekenfilm van is gemaakt. Daar zou ik zoveel gelukkiger van wordenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tja, gebeurt zoveel. Ouders die je alleen thuis laten zijn als je kind bent wel naar, ik vond het altijd eng toen ik klein was, ze gingen altijd weg en dan was het zo leeg in huisquote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedenk me nu...
+- 17.00 belde ik aan om een pakje te bezorgen bij een adres, deed er een jongetje open van +- 6-7 jaar oid denk ik...
Ouders niet thuis etc...
Ik vind het toch een soort van riskant, der hoeft maar een of andere pedo voor de deur te staan en je kindje... :![]()
![]()
Ja, en het deel van de film dat af is is ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is toch alleen die tekenfilm van Bakshi? Die was maar half af toch?![]()
Ik vind het fijn en geruststellend dat jij dit soort gedachten hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik bedenk me nu...
Ouders niet thuis etc...
Ik vind het toch een soort van riskant, der hoeft maar een of andere pedo voor de deur te staan en je kindje... :Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat vond ik toen ik 16/17 was toen ik voor het eerst alleen thuis was 's nachts. Best eng in zo groot huis alleenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, gebeurt zoveel. Ouders die je alleen thuis laten zijn als je kind bent wel naar, ik vond het altijd eng toen ik klein was, ze gingen altijd weg en dan was het zo leeg in huis14 SHADES OF GREY
Oke, heb het nooit gezien. Zal ik dus niet gaan doen ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en het deel van de film dat af is is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Mijn ouders lieten me toen ik 11 was voor het eerst alleen thuis 's nachts, janken was datquote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vond ik toen ik 16/17 was toen ik voor het eerst alleen thuis was 's nachts. Best eng in zo groot huis alleen![]()
![]()
Toen ik 11 was mocht ik misschien een paar uur overdag alleen zijnquote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders lieten me toen ik 11 was voor het eerst alleen thuis 's nachts, janken was dat
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, gebeurt zoveel. Ouders die je alleen thuis laten zijn als je kind bent wel naar, ik vond het altijd eng toen ik klein was, ze gingen altijd weg en dan was het zo leeg in huis
Rustig aan.![]()
Ik vind het grapje een beetje kantje boort WTquote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het fijn en geruststellend dat jij dit soort gedachten hebt.
Maar hij wou ook nog een grapje vertellen ofzo. Ik stond daar een beetje van ehh, ok
Rustig aan.![]()
Ik had gerust op willen passenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, gebeurt zoveel. Ouders die je alleen thuis laten zijn als je kind bent wel naar, ik vond het altijd eng toen ik klein was, ze gingen altijd weg en dan was het zo leeg in huis.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had gerust op willen passen.
14 SHADES OF GREY
Jezus, ik had echt niet naar dat topic in kpd moeten gaan.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Welke?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Jezus, ik had echt niet naar dat topic in kpd moeten gaan.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oudquote:.
Welk ?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Jezus, ik had echt niet naar dat topic in kpd moeten gaan.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Het is niet te geleuven?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Jezus, ik had echt niet naar dat topic in kpd moeten gaan.![]()
![]()
Ik vermijd dat topic ook... word er veels te geil vanquote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Jezus, ik had echt niet naar dat topic in kpd moeten gaan.
Ow ik dacht dat het over 'Woman's Pleasure' ging![]()
![]()
Wat schattigquote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders lieten me toen ik 11 was voor het eerst alleen thuis 's nachts, janken was dat
Wat is oud? 20? 30?quote:14 SHADES OF GREY
Gast. Echt.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vermijd dat topic ook... word er veels te geil van
Gast.
Gaaast!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met je 2e gok had je het goedquote:.
Je zag die TT en je dacht 'hoe erg kan het zijn'?quote:
Tot die club behoor ik ookquote:
14 SHADES OF GREY
Surequote:
14 SHADES OF GREY
Ik was er wel al eens geweest, maar eh nu is het toch wel heel erg.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zag die TT en je dacht 'hoe erg kan het zijn'?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Het nare van zo'n reeks is dat men elkaar altijd probeert te overtreffen qua ranzigheid. En de lat ligt nu erg hoog zeg maar.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik was er wel al eens geweest, maar eh nu is het toch wel heel erg.
Wat is de titel dan van die reeks?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het nare van zo'n reeks is dat men elkaar altijd probeert te overtreffen qua ranzigheid. En de lat ligt nu erg hoog zeg maar.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga niet kijken denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het nare van zo'n reeks is dat men elkaar altijd probeert te overtreffen qua ranzigheid. En de lat ligt nu erg hoog zeg maar.![]()
Er zal een moment komen dat het niet ranziger kan.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het nare van zo'n reeks is dat men elkaar altijd probeert te overtreffen qua ranzigheid. En de lat ligt nu erg hoog zeg maar.
14 SHADES OF GREY
Ik ben in een dienstbare bui vandaag en vind het geen probleem om wat highlights aan te leveren via je DM hoor.quote:
Pffff, die films komen ook echt 85783463375495 keer per half jaar op tv ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de liefhebbers: Transporter 3 schijntop de tv te zijn .What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja en?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de liefhebbers: Transporter 3 schijntop de tv te zijn .14 SHADES OF GREY
Staat die er tussen dan O.oquote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet om mijn pener is.
En hoi ja
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Zou dat uitmaken dan voor jou?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Staat die er tussen dan O.o
En hoi ja
Ik post sowieso niks en ik kom er ook niet meer denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het nare van zo'n reeks is dat men elkaar altijd probeert te overtreffen qua ranzigheid. En de lat ligt nu erg hoog zeg maar.
Ik hoop het gewoon van niet.. Die pics daar zijn.......... Apawwwwrtquote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou dat uitmaken dan voor jou?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Bij elke peuk die ik op steek kijkt tosh me met grote ogen aan (moet dat nou, dat idee), niet leuk.
Nou enquote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pffff, die films komen ook echt 85783463375495 keer per half jaar op tv ofzo
Statham![]()
![]()
Hehehe. Als ik zo'n misvormde had gehad, had ik dat niet op internet gezet. Dan was ik in een hoekje aan het huilen.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik hoop het gewoon van niet.. Die pics daar zijn.......... ApawwwwrtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
In al die andere topics is er ook niks van jouw gading te vinden?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik post sowieso niks en ik kom er ook niet meer denk ik.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Tijd om te stoppen danquote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef DaMook het volgende:
Bij elke peuk die ik op steek kijkt tosh me met grote ogen aan (moet dat nou, dat idee), niet leuk.
14 SHADES OF GREY
Ik hoef geen enkele film 85783463375495 keer te zienquote:Ik bedoel maarquote:Op donderdag 29 november 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Als ik zo'n misvormde had gehad, had ik dat niet op internet gezet. Dan was ik in een hoekje aan het huilen.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In al die andere topics is er ook niks van jouw gading te vinden?
Dat denk ik vakerquote:.
Maar in het naakte mannen topic zou hij eventueel kunnen staan.quote:
Waar kijk je wel met liefde/opwinding/whatever rond?quote:
So so subtielquote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar in het naakte mannen topic zou hij eventueel kunnen staan.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Geen idee, als ik hem wel zien kijk ik hem wel op mijn laptopquote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pffff, die films komen ook echt 85783463375495 keer per half jaar op tv ofzo.
Ik ben zo lief om degene erop te wijzen die de film willen zien.quote:![]()
Hahahaha, tsjaaaa.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar kijk je wel met liefde/opwinding/whatever rond?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik Lord of the Rings welquote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik hoef geen enkele film 85783463375495 keer te zien
[..]
Ik bedoel maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: