Wat wou je dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:31 schreef J.Gibbs het volgende:
Alleen een beetje jammer van die myspace-poses.
Jah zie dat nu ook lol.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:31 schreef J.Gibbs het volgende:
Ja heel leuk die haar overal maar door die haren groeien dwars door de tepelhoven heen.Ben al paar jaar post op maar doet nog steeds pijn en ze blijven mijn tepelhof verneuken (om het lekker banaal te zeggen)quote:
Ik probeer speciaal voor jou een lelijke foto van mijn bovenlichaam te maken, ben al uren bezig en het wil maar niet lukkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 01:31 schreef J.Gibbs het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:27 schreef robinpunt het volgende:
Mooie foto Skillsy maar balen van je tepels. Heeft Monstrey je borst ook gedaan of iemand anders?
De eerste keer vond ik duidelijk het ergst, voornamelijk omdat ik niet wist wat te verwachten. De tweede (en volgende) keren gingen veel makkelijker, natuurlijk omdat er minder haar is (hoewel dat na de zomer wel wat erger was na een paar maanden pauze), maar voornamelijk omdat ik wist waar ik me op in moest stellen qua reactiequote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag de eerste IPL sessie gehad vond het toch best heftighad verwacht dat het iets oppervlakkiger was, die flits, maar ik was gespannen en ik schrok telkens weer.
Alsof je ineens schrikdraad aanraaktzo was het maar ik heb het overleefd en als het goed is zal het elke keer minder erg zijn dus
twitter:mikvanes twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 16:02:12#transgenderincident http://t.co/MSoO6P7i COC-reactie belachelijk! Die mensen reageren alleen op het slordige uiterlijk, niet op het t-zijn. reageer retweet
twitter:mikvanes twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 16:11:37http://t.co/jm9AFhEC #transgenderincident Zielig als mensen niet meer mogen laten weten dat je er niet uitziet omdat je transgender bent. reageer retweet
Wel heren, jullie mogen die transgender paraplu hebben hoor, steek hem maar daar waar de zon nooit schijnttwitter:mikvanes twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 16:15:47http://t.co/jm9AFhEC #transgenderincident Transgender zijn is geen excuus voor slordig uiterlijk. Ga naar huis en doe beter je best. reageer retweet
Als je er een beetje aan gewend bent, dan kan dat apparaat een stand omhoog.quote:Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef Maisnon het volgende:
Vandaag de eerste IPL sessie gehad vond het toch best heftighad verwacht dat het iets oppervlakkiger was, die flits, maar ik was gespannen en ik schrok telkens weer.
Alsof je ineens schrikdraad aanraaktzo was het maar ik heb het overleefd en als het goed is zal het elke keer minder erg zijn dus
Zet 'm op een afstandje neer ofzo en dan zelfontspannerquote:
Waarom speciaal voor mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:53 schreef robinpunt het volgende:
[..]
Ik probeer speciaal voor jou een lelijke foto van mijn bovenlichaam te maken, ben al uren bezig en het wil maar niet lukken
Speciaal voor jou omdat jij die opmerking over de 'myspace-poses' maaktequote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef J.Gibbs het volgende:
[..]
Zet 'm op een afstandje neer ofzo en dan zelfontspanner.
[..]
Waarom speciaal voor mij? En waarom een lelijke foto? Het mag wat mij betreft ook een mooie foto zijn hoor.
Sowieso heb ik niet het idee dat jij lelijk bent dus ik betwijfel of je dan wel een lelijke foto van jezelf kunt maken.
Oh, ik zei niet dat het lelijk was. Het viel me gewoon opquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef robinpunt het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat jij die opmerking over de 'myspace-poses' maaktemaar ik was uiteraard niet serieus, ik zou hele lelijke foto's van mezelf kunnen maken als ik dat zou willen
Volgens mij kan die van mij het wel hoorquote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef wonderer het volgende:
Telefoons op zelfontspanner gaat meestal niet zo ok
Ik kan hier zo verschrikkelijk boos om worden, die mensen beseffen blijkbaar niet welke beperkingen je lichaam kan hebben als trans zijnde. Een vriendin van me had een heel donkere baardschaduw, ook direct na het scheren waar geen foundation tegen hielp (ja, die plastic beardcover wel, maar dat is nog veel lelijker). Hierdoor werd ze vaak nageroepen dat ze zich beter moest scheren. Mensen weten niet waar ze het over hebben.quote:Op maandag 17 december 2012 15:04 schreef Joanne35 het volgende:
twitter:mikvanes twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 16:15:47http://t.co/jm9AFhEC #transgenderincident Transgender zijn is geen excuus voor slordig uiterlijk. Ga naar huis en doe beter je best. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |