Fixed, kan namelijk ook gewoon een grootte meegeven hier op het forumquote:Op donderdag 29 november 2012 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
Beter maakt iemand dat plaatje minder breed zodat hij niet geresized wordt
Noord-Holland, http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Friesland_(regio) het is slechts een streek/regio.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar woon je dan in Noord Holland of Friesland?
Haha das ook mooi kut. Woon je niet in Friesland. Woon je in alsnog in een regio vernoemd naar Frieslandquote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Noord-Holland, http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Friesland_(regio) het is slechts een streek/regio.
Je hebt ook een Oost-Friesland, ligt in Duitslandquote:Op donderdag 29 november 2012 12:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha das ook mooi kut. Woon je niet in Friesland. Woon je in alsnog in een regio vernoemd naar Friesland![]()
quote:
Niets mis me Friesland, heb je paddo's gegeten ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt ook een Oost-Friesland, ligt in Duitslandop zich niets mis mee hoor, gewoon zo vernoemd omdat het ten oosten lag van Friesland
[..]Conflict.
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Niets mis me Friesland, heb je paddo's gegeten ofzo?![]()
Pics.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:33 schreef Taexon het volgende:
Yeeee mijn dag is weer goedheb me foto van een rog gehad!
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:37 schreef LompeHork het volgende:
Zal ik dat voorsteltopicding ook maar eens invullen?
Picasa ftwquote:Op donderdag 29 november 2012 12:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Staan allemaal op me telefoon(ja ik ben lui)
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind roggen op chinezen lijken nu ik die foto's bekijk
Oh, een bonus!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb zelfs foto's van kreeften... jaja!
Dat heb ik 's morgens vroeg altijdquote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Telkens in slaap vallen als je uit bed wilt komen![]()
Ik heb nu van 2 tot 12 geslapenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik 's morgens vroeg altijd.
Wat een levenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nu van 2 tot 12 geslapenaf en toe wakker geworden, mobiel gepakt, wat gekut daarop en weer in slaap vallen
ik werk van 14:30 tot en met 23:00 dusjaquote:
Oh dat is eigenlijk best klotequote:Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik werk van 14:30 tot en met 23:00 dusjageen kut aan als je zo'n rooster hebt nee
maar wel weer een tof weekend tegemoet
Gelukkig verandert mijn rooster wekelijksquote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is eigenlijk best klote.
Vanochtend had ik ook zoiets.. iemand stuurde me een whatsappje dus ik stuur wat terug... in de tijd dat ik wachte op een reply ben ik in slaap gevallenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Telkens in slaap vallen als je uit bed wilt komen![]()
Oh dat is wel handigquote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig verandert mijn rooster wekelijks
Hehe, dat heb ik vaak 's avonds juistquote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vanochtend had ik ook zoiets.. iemand stuurde me een whatsappje dus ik stuur wat terug... in de tijd dat ik wachte op een reply ben ik in slaap gevallen
Zie ik toen ik wakker dat zei het berichtje terug in dezelfde minuut nog had verstuurd als mijn bericht..
Succes!quote:
Paintballquote:Op donderdag 29 november 2012 13:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!
Pff ben me paintball spullen in de tussentijd aan het schoonmaken
Lijkt nu wel een wapenarsenaal hierzo...
[ afbeelding ]
Werkse!quote:
Heerlijke sportquote:
Hmm, ik zie het verschil inderdaad. Heb er verder niet zoveel verstand van, maar qua balletjes is het al de helft goedkoperquote:Op donderdag 29 november 2012 13:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Werkse!
[..]
Heerlijke sport
Speel sinds me 16e regelmatig..
Begon semi automaat, en speel nu pump want dat scheelt een hoop geld !!
(Pump haal je telkens een pumpbar over zoals bij een shotgun zeg maaris de rechter)
Semi automaat doe ik minimaal 1000 balletjes over een speeldag, pump maar 500
[ afbeelding ]
Heb hier ook nog rubbere balletjesquote:Op donderdag 29 november 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het verschil inderdaad. Heb er verder niet zoveel verstand van, maar qua balletjes is het al de helft goedkoper.
Tevens is het een goede conditietraining.
Hehe, en achteraf kleuters ze laten oprapenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb hier ook nog rubbere balletjesleuk voor in gymzalen ed
Maar klopt conditie training is het sowieso! veel kleine stukjes sprinten etcslaap altijd heerlijk na een speeldag
Wat kost dat nou dan? Als je het echt als sport/hobby doet?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb hier ook nog rubbere balletjesleuk voor in gymzalen ed
Maar klopt conditie training is het sowieso! veel kleine stukjes sprinten etcslaap altijd heerlijk na een speeldag
Ligt er aan.. ik heb zelf voor paintball een best goedkoop setje zal even opnoemen wat me gear alleen kost.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat kost dat nou dan? Als je het echt als sport/hobby doet?
Hm dat valt me behoorlijk mee. Heb dat nog nooit gedaan maar ben het zeker wel van plan nog te doen. Wel een keer airsoft gedaan in Belgie, dat was op zich ook best lachen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ligt er aan.. ik heb zelf voor paintball een best goedkoop setje zal even opnoemen wat me gear alleen kost.
Heb bijna alles 2e hands dus het valt nog mee..
Tippman 98 + extra loop: 110 euro
Azodin kaos pump + Kleding (Broek, jersey en handschoenen) + bottle cover allemaal over gekocht voor 175 euro
Luchttank (HP) nieuw 50 euro
Extra loop voor azodin pump: 30 euro
Schoonmaak spullen voor je markers + extra onderdelen: ~40 euro
En mijn masker was rond de 50 euro
Dus zit al gouw aan de 400 euro..
Maar als je gewoon een leuk 2e hands marker setje haalt ben je eigenlijk voor 150 euro klaar
Komt nog wel elke keer entree (tenzij abbo) en paint kosten bij
Ben zelf 10 euro kwijt aan entree aangezien ik geen abbo heb omdat ik het niet meer zo vaak doe en schiet gemiddeld maar 500 ballen op.. 2000 ballen kost 45 eurodus nog geen 15 euro aan paint
Airsoft heb ik zelf niet zoveel meequote:Op donderdag 29 november 2012 13:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hm dat valt me behoorlijk mee. Heb dat nog nooit gedaan maar ben het zeker wel van plan nog te doen. Wel een keer airsoft gedaan in Belgie, dat was op zich ook best lachen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:56 schreef LompeHork het volgende:
Valt nog mee Taxmijn schietsport was een stuk duurder
Bah.. arme kinderen die hebben gelijk een traumaquote:Op donderdag 29 november 2012 13:56 schreef Flodder450 het volgende:
Hulpsint krijgt hartaanval op feest voetballertjes![]()
![]()
![]()
Oh dat wel, heel goedkoop is andersquote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Taexon het volgende:
[..]ja nou voor mij is het alsnog veel geld
Maar daar in tegen heb nog een modeltreinbaan in de kast ergens en dat is ook al gouw 600 euro aan bende...![]()
Handboogschieten, met een beetje uitrusting was je met ~2200 wel klaarquote:Welke schietsport deed/doe je dan?
Bah ook duurquote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat wel, heel goedkoop is andersen dat soort treinbaantjes zijn inderdaad vaak verrassend duur
[..]
Handboogschieten, met een beetje uitrusting was je met ~2200 wel klaar
Behalve wandelen, dat is zo goed als gratisquote:Op donderdag 29 november 2012 14:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah ook duur
Naja voor een electro marker betaal je ook al gouw boven de 1000 euro
Ach maar ik doe het puur voor de fun en elke hobby kost geld
Jah, dat was het punt ook een beetje. Het is een best serieuze sport maar wij zaten meer voor de lol op elkaar te schieten en te kuttenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Airsoft heb ik zelf niet zoveel mee1x gedaan maar zaten gewoon teveel mensen bij die zeiden dat ze niet geraakt waren en dergelijke gevallen..
Als je gaat raad ik je aan om op een "open zondag" te gaan.. betaal je voor huur vaak 20 euro ofzo en ballen zijn de goedkope prijs (40-50 euro voor 2000 // 15 euro voor 500) op een normale huurdag betaal je voor 100 balletjes al 10 euro ofzo
Waarergens kom je uit de buurt?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah, dat was het punt ook een beetje. Het is een best serieuze sport maar wij zaten meer voor de lol op elkaar te schieten en te kuttenBinnenkort eens kijken of het hier in de buurt kan.
Klopt...quote:Op donderdag 29 november 2012 14:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Behalve wandelen, dat is zo goed als gratis
Pfoe geen idee of je daar in de buurt opendagen hebtquote:
Cool ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Pfoe geen idee of je daar in de buurt opendagen hebtals je echt een keer wilt paintball zou ik even op google paintballforum invullen en het daar vragen
! zijn heel veel mensen daar die je adressen geven waar het kan
Toen ik net op dat forum zat ook met iemand een dagje gespeeld en heel veel markers geprobeerd, was top om te doen
Hmm weet wel dat burgerking ook zo een actie heeft..quote:Op donderdag 29 november 2012 15:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Cool ik zal eens kijkenheeft iemand trouwens nog de metro (dat krantje) van vandaag gezien? Daar stond dat je gratis 2 maand eredivisielive kon krijgen maar kan het nergens terug vinden
Nee stond op de omslag van de metro vandaag. Was ook alleen vandaag geldig geloof ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmm weet wel dat burgerking ook zo een actie heeft..iets met eredivisie live 2 maanden bij een burger ofzo.. heb nog zo een kaartje in me auto
http://readmetro.com/nl/holland/metro-holland/download/quote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee stond op de omslag van de metro vandaag. Was ook alleen vandaag geldig geloof ik.
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
http://readmetro.com/nl/holland/metro-holland/download/heb je gewoon de krant in een PDF
er staat alleen: ga naar www.eredivisielive.nl/24uur en bestel vandaag
----
Na de actieperiode loopt uw abonnement door in een jaarcontract (10 maanden) Alleen kijken naar de kennismakingperiode? Zeg dan uw abonnement binnen deze periode schriftelijk op
kan alleen met digitale tv, maar dan moet je het gewoon aanvragen en gelijk stop zetten!
mijn computer en ook die van me ma trekt dat spel nietquote:Op donderdag 29 november 2012 15:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Kijk nog even naar planetside 2 dan
heb je een beetje computer dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef LompeHork het volgende:
Oja, maar ik ben niet thuis. Ik heb wel wat filmpjes gechecked op de Jijbuis, ziet er puik uit wel
Jawel, heb een half jaar terug weer een knappe PC gekocht, IT'er jeweet, dus dat moet geen probleem worden, maak me eerder zorgen om m'n ping. Die is af en toe zo hoog dat ik niet knap kan multiplayerenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heb je een beetje computer dan?hoorde van veel mensen dat ze last hadden van lag, zelf geen last van gehad
weet ik, maar zit mobiel en op werk dus dan 'vergeet' ik de helft van mijn berichtquote:Op donderdag 29 november 2012 15:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, heb een half jaar terug weer een knappe PC gekocht, IT'er jeweet, dus dat moet geen probleem worden, maak me eerder zorgen om m'n ping. Die is af en toe zo hoog dat ik niet knap kan multiplayerenmaar ik zie het wel.
Lag komt sowieso door je verbinding trouwens, anders zijn het gewoon "haperingen"
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
weet ik, maar zit mobiel en op werk dus dan 'vergeet' ik de helft van mijn bericht
is het ookquote:Op donderdag 29 november 2012 16:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]mobiel FOK!ken vind ik echt een ramp.
Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2012 16:42:19 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |