Hoor ik heel vaak ja. "ZOMG zo blij dat ik eens iemand spraak die NIET in het onderwijs zit!" En dan is het zelf een IT-erquote:Op zondag 2 december 2012 21:30 schreef Sc0tTy het volgende:
Heb 't idee dat er heel veel PABO studenten en mensen in de IT op Paiq zitten :/
quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoor ik heel vaak ja. "ZOMG zo blij dat ik eens iemand spraak die NIET in het onderwijs zit!" En dan is het zelf een IT-er
Mjah het beeld wat mensen bij een IT'er hebben past alleen niet echt bij mij (behalve dat ik een bril heb). Beetje kut uitleggen in een BattleDatequote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoor ik heel vaak ja. "ZOMG zo blij dat ik eens iemand spraak die NIET in het onderwijs zit!" En dan is het zelf een IT-er
Jij niet natuurlijk popje.quote:
De vorige keer vond je het geen probleem nee, wat is deze in enequote:
Ik vind iemand uitsluiten om het vissen of paardrijden best logisch eigenlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef peleetje het volgende:
Letten jullie ook op sterrenbeelden?
Beetje raar misschien maar ik kom soms best leuke vrouwen tegen maar als ik hun sterrenbeeld dan zie dan haak ik toch soms af. (komt doordat ik een aantal slechte ervaringen heb met sommige mensen met een bepaald sterrenbeeld.) Maar het is natuurlijk wel belachelijk (vind ik dan) dat je mensen bij voorbaat al uitsluit.
Dat is eigenlijk net zo triest als iemand uitsluiten omdat hij/zij aan paardrijden of vissen doet.
quote:Op zondag 2 december 2012 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
wel met juffen.....quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]. Wat ben ik blij dat ik niet op mannen val. Word ik ook niet of zelden geconfronteerd met die IT-losers.
Dat is toch geen vergelijking (neem aan dat je een geintje maakt over die sterrenbeelden.)quote:Op zondag 2 december 2012 21:40 schreef peleetje het volgende:
Letten jullie ook op sterrenbeelden?
Beetje raar misschien maar ik kom soms best leuke vrouwen tegen maar als ik hun sterrenbeeld dan zie dan haak ik toch soms af. (komt doordat ik een aantal slechte ervaringen heb met sommige mensen met een bepaald sterrenbeeld.) Maar het is natuurlijk wel belachelijk (vind ik dan) dat je mensen bij voorbaat al uitsluit.
Dat is eigenlijk net zo triest als iemand uitsluiten omdat hij/zij aan paardrijden of vissen doet.
Ja, en met mensen die SPH doen??quote:Op zondag 2 december 2012 22:10 schreef Amy1990 het volgende:
Haha sorry, ik voel me even aangesproken! Wat is er mis met juffen?
Je compenseert nog met je uiterlijk, maar als je een pittig kapsel en een bril had gehad....Oioioioiquote:Op zondag 2 december 2012 22:19 schreef xApples het volgende:
Opeens begrijp ik waarom ik nog single ben..
Ik ben juf, en heb een paard..
Maak geen geintje. Ik heb bijvoorbeeld hele slechte ervaringen met m'n vader. Dat was/is nogal een eikel. Als ik iemand tegenkom die van hetzelfde sterrenbeeld is als mijn vader dan ben ik altijd bang dat diegene net zo verknipt in elkaar zit. Slaat nergens op maar zo is het nu eenmaal.quote:Op zondag 2 december 2012 22:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking (neem aan dat je een geintje maakt over die sterrenbeelden.)
Iemand met als hobby vissen is in 99 van de 100 gevallen niet bepaald een vlotte gezellige kerel. Meestal zijn het van die kneusjes met een gedeukt ego. Dat is niet erg verder, maar ik snap best dat je geen zin hebt in iemand die vist. Ik val bijv. ook niet op vrouwen die in een gospel-koor zingen, omdat dat ook in 99 van de 100 gevallen suffe christelijke mutsen zijn.
en dat doet ze nog goed ook dat compenseren..quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je compenseert nog met je uiterlijk, maar als je een pittig kapsel en een bril had gehad....Oioioioi
Oei.. Met vergaderingen/cursus draag ik dus wel een bril.quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je compenseert nog met je uiterlijk, maar als je een pittig kapsel en een bril had gehad....Oioioioi
Dat vind ik werkelijk nog 100 keer dommer dan iemand afwijzen omdat ze paard rijdt. Sorry. Geen weldenkend mens gelooft toch in die onzin?quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maak geen geintje. Ik heb bijvoorbeeld hele slechte ervaringen met m'n vader. Dat was/is nogal een eikel. Als ik iemand tegenkom die van hetzelfde sterrenbeeld is als mijn vader dan ben ik altijd bang dat diegene net zo verknipt in elkaar zit. Slaat nergens op maar zo is het nu eenmaal.
jij bent ook jufquote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe backs away slowly, avoiding all eye contact...
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gelezen had hier.quote:Op zondag 2 december 2012 22:20 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maak geen geintje. Ik heb bijvoorbeeld hele slechte ervaringen met m'n vader. Dat was/is nogal een eikel. Als ik iemand tegenkom die van hetzelfde sterrenbeeld is als mijn vader dan ben ik altijd bang dat diegene net zo verknipt in elkaar zit. Slaat nergens op maar zo is het nu eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |