Interessant verhaal wordt dat, hier op neogaf staat een FAQ daarover;quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:08 schreef So_Surreal het volgende:
Wat heb je nodig om de Wii U aan te sluiten op een versterker zonder HDMI er op ?
Vind het spelen met enkel de speakers van de TV een beetje kut...
Snap d'r geen ruk vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Interessant verhaal wordt dat, hier op neogaf staat een FAQ daarover;
Wii U - Surround Sound Guide and FAQ
Handmatig instellen werkt wel altijd geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:36 schreef So_Surreal het volgende:
Bij mij maakt hij geen verbinding met mijn WiFi en niet via de USB > LAN adapter
Iemand iedeeén ?
Maar ik wil juist dat hij via de kabel werkt...quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Handmatig instellen werkt wel altijd geloof ik.
Je moet tussen je TV en je versterker zo'n kabel aansluiten;quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Snap d'r geen ruk van
Hoeft van mij geen 5.1 hoor, heb een 2.1 set van Harman Kardon.
Is er geen split kabel ?
Handmatig het ip adres instellen... http://www.keenandgraev.c(...)onnection-error-fix/quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Maar ik wil juist dat hij via de kabel werkt...
Die heb ik, een optische kabel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet tussen je TV en je versterker zo'n kabel aansluiten;
[ afbeelding ]
Ben systeembeheerder dus kom daar wel goed uit hoor in een minuutjequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:05 schreef linebear het volgende:
heeft me gisteren ook veel zweet gekost
Ja ik had er net last van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik heb problemen met het instellen van internet. Iemand anders ook?
HHeb het stappenplan doorlopen maar dat werkte nog nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik had er net last van.
Je moet dan dus handmatig je IP adres, gateway, en DNS instellen.
Weet je hoe dat moet of heb je hulp nodig ?
Ben nu de update aan het downloaden, gaat lekker vlot met 50 Mbit en die LAN adapter
In 5 minuten al op de helft.
Was voor mij even geledenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ben systeembeheerder dus kom daar wel goed uit hoor in een minuutje
Maar vond het zo raar dat het en via de wifi en via de kabel niet automatisch kon.
Had de WiiU al helemaal een restore gegeven haha
Zou het kunnen zijn dat de WiiU geen N netwerk ondersteunt (geen idee of dat zo is hoor ?!) en dat je router daar misschien op staat ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HHeb het stappenplan doorlopen maar dat werkte nog niet
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat de WiiU geen N netwerk ondersteunt (geen idee of dat zo is hoor ?!) en dat je router daar misschien op staat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |