Ik vote voor een chip met luidspreker!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Streepjescode zijn wel vet 1983.
Waarom geen QR code?
PAS OP. Deze poes heeft aids. PAS OP.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vote voor een chip met luidspreker!
IK HERHAAL!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
PAS OP. Deze poes heeft aids. PAS OP.
Of dat ja, een onderhuidse bij je piemel (heb je gelijk zoon geile bobbel voor extra stimulatie op je penis) die piept als die in de buurt van een negatief geregistreerde chip van een bedpartner komt.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vote voor een chip met luidspreker!
En dat je dan met je Google-glasses door de kroeg loopt en dat alle sma's met SOA's een rood kruis boven hun hoofd krijgen. En dat je dan gelijk het EPD van die mensen in kan zien.quote:
Dat ligt er een beetje aan, als de afstand 30 cm mag zijn kan het nog wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of dat ja, een onderhuidse bij je piemel (heb je gelijk zoon geile bobbel voor extra stimulatie op je penis) die piept als die in de buurt van een negatief geregistreerde chip van een bedpartner komt.
Heb je wel een probleem bij homosexuele bedactiviteiten. Want dan heb je er voor en achter 1 nodig.
Hahaquote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dat je dan met je Google-glasses door de kroeg loopt en dat alle sma's met SOA's een rood kruis boven hun hoofd krijgen. En dat je dan gelijk het EPD van die mensen in kan zien.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef bleiblei het volgende:
Weet je wel gelijk als vrouw wat er mis is als je man uit zijn aarsch piept.
zo'n golf van piepjes door de hele kroegquote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan, als de afstand 30 cm mag zijn kan het nog wel.
Levert echter wel chanante situaties op in drukke kroegen
oh dus zo komt skrillex aan zijn tunes!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
zo'n golf van piepjes door de hele kroeg
dubstep is dan ook kutherriequote:Op donderdag 29 november 2012 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dus zo komt skrillex aan zijn tunes!
hij heeft geld, genoeg golddiggerhoertjes om hem heenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
ik kan me trouwens niet voorstellen dat hij met zijn vettige kop bij genoeg kutjes in de buurt komt om muziek te kunnen maken
*google image searcht*quote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
ik kan me trouwens niet voorstellen dat hij met zijn vettige kop bij genoeg kutjes in de buurt komt om muziek te kunnen maken
ja toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*google image searcht*
...
...
...
Of de chip bij de man in de eikel en bij de vrouw in de baarmoeder (kan tegelijk dienen als spiraaltje).quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of dat ja, een onderhuidse bij je piemel (heb je gelijk zoon geile bobbel voor extra stimulatie op je penis) die piept als die in de buurt van een negatief geregistreerde chip van een bedpartner komt.
Heb je wel een probleem bij homosexuele bedactiviteiten. Want dan heb je er voor en achter 1 nodig.
Dat is niet zo'n issue meestal. Andersom is ernstiger.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of de chip bij de man in de eikel en bij de vrouw in de baarmoeder (kan tegelijk dienen als spiraaltje).
Zodat hij pas afgaat als je er helemaal in zit. Van "O hoi, die kut waar je nu inzit? Die heeft AIDS TROLOLOLOLOLO"
Vrouwen kunnen ook spuitenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n issue meestal. Andersom is ernstiger.
eh?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook spuiten
Kunnen vrouwen geen aids aan mannen geven?quote:
Als je de wonden in de foef en op de piemel neukt wel. Maar verders is het een stuk lager risico.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen geen aids aan mannen geven?
Hij deed toch die Gouldie?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij heeft geld, genoeg golddiggerhoertjes om hem heen
Dat is onrechtvaardigquote:Op donderdag 29 november 2012 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je de wonden in de foef en op de piemel neukt wel. Maar verders is het een stuk lager risico.
Wat een hoop werk johquote:Op donderdag 29 november 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet de vrouw neuken als ze ongesteld is en dan een scheur in je penor maken
Same, staat hier soms op t wekr ook aanquote:Op donderdag 29 november 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan er wel naar luisteren... naar dubstep![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan er wel naar luisteren... naar dubstep![]()
![]()
BEN IK DAT NU OOK MET MIJN MANDYPONY???quote:Op donderdag 29 november 2012 12:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ookom te dansen
![]()
Maar ik ben dan ook een hipster
http://www.nu.nl/games/29(...)-ervaring-wii-u.htmlquote:Op donderdag 29 november 2012 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
RAMBAMBAM DE WII U WORDT AL VERKOCHT
faalquote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/29(...)-ervaring-wii-u.html
Ik moest er eik wel om lolleren
Ik vind het wel netjesquote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/29(...)-ervaring-wii-u.html
Ik moest er eik wel om lolleren
JEEJ NIEUW SPELquote:
naja vooral bij een launch zou je toch denken dat je meteen kan spelen; bij uitpakken. Dat er later dan updates uitkomen; snap ik wel; maar bij lancering al meteen een giga update; vond ik wel garpigquote:Op donderdag 29 november 2012 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes
Als je een ps3 game erin stopt moet hij heel vaak eerst nog updaten en installeren, heel frustrerend omdat je soms pas twee uur later aan de slag kunt. Ik vind het dus wel goed dat ze zeggen dat games gewoon moeten draaien zodra je hem erin ramt. De wii u moet nu ongeveer 2 uur updaten als je hem aansluit
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BEN IK DAT NU OOK MET MIJN MANDYPONY???![]()
![]()
![]()
Nee? Okay
Ik ben geen hipster, maar ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ookom te dansen
![]()
Maar ik ben dan ook een hipster
Als je windows installeert moet hij ook eerst dik een uur updaten, als je consoles aansluit hebben ze ook gewoon updates nodig, zo werkt het nou eenmaal. Je kunt gewoon gamen terwijl hij update dus ik zie het probleem niet, plus dat juist als iets nieuws uit komt dan nog wat bugs ontdekt gaan worden die ze natuurlijk asap fixen, het is niet alof de wii u vandaag gelanceert wordt ofzo, hij komt ni in NL uit maar hij was al eerder gereleasedquote:Op donderdag 29 november 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JEEJ NIEUW SPEL
O wacht eerst een dag het systeem updaten
Voor een gloednieuwe spelcomputer vind ik dat best wel een faal
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo op waarheid berust
Windows faalt ookquote:Op donderdag 29 november 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je windows installeert moet hij ook eerst dik een uur updaten, als je consoles aansluit hebben ze ook gewoon updates nodig, zo werkt het nou eenmaal. Je kunt gewoon gamen terwijl hij update dus ik zie het probleem niet, plus dat juist als iets nieuws uit komt dan nog wat bugs ontdekt gaan worden die ze natuurlijk asap fixen, het is niet alof de wii u vandaag gelanceert wordt ofzo, hij komt ni in NL uit maar hij was al eerder gereleased
Dat zou heel goed kunnen, enige console die ik ooit heb gekocht was tweedehandsquote:Op donderdag 29 november 2012 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan falen alle andere consoles ook
Op de PS3 vooral, nintendo updates zijn mini en maar paar minuten, ps3 ben je gelijk uur verderquote:Op donderdag 29 november 2012 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Al blijf ik het irritant vinden bij nieuwe spellen.
Ik had vooral GT5 in mijn hoofd op moment van posten.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op de PS3 vooral, nintendo updates zijn mini en maar paar minuten, ps3 ben je gelijk uur verder
DAT WAS EEN KNEITERHARDE FAAL!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vooral GT5 in mijn hoofd op moment van posten.
Ik had em al voor de release :<quote:Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was wel heel blij dat ik vooraf wist dat het lang ging duren, maar zó lang....
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster, maar ik vind het wel leuk.
how comequote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Le fu, uitlaat van m'n auto is kaput... Bye bye money![]()
Ik moest eerst de freebeespas van mijn pa nog losworstelen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had em al voor de release :<
toen ik vroeger nog mijn atuo had haalde ik ook altiojd games op freebees iddquote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest eerst de freebeespas van mijn pa nog losworstelen.
Geen idee, werd net gebeld door de garage (hij staat daar voor APK). Hij zei dat er een gat in zit en dat het materiaal te dun is, dus dat het niet meer gelast kan worden. Moet dus een nieuwe uitlaat op.quote:
oh zoquote:Op donderdag 29 november 2012 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geen idee, werd net gebeld door de garage (hij staat daar voor APK). Hij zei dat er een gat in zit en dat het materiaal te dun is, dus dat het niet meer gelast kan worden. Moet dus een nieuwe uitlaat op.
Fred had al gezegd dat hij wel veel herrie maakte in Duitsland... Ik zo "nee joh, ik hoor niks bijzonders!"..
Nou ja, als dat gefixt is, heb ik weer een bazenauto
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo op waarheid berust
Ik tank te weinig voor goeien kortingen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toen ik vroeger nog mijn atuo had haalde ik ook altiojd games op freebees idd
Hij zei dat alles bij elkaar 300 euro wordt.. Dan heeft hij APK, beurt en nieuwe uitlaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo
hoeveel kost zoiets dan?
ik moest 2x per week tanken, dan tikt het wel aan!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik tank te weinig voor goeien kortingen.
Ja, mijn pa ook zoiets. Misschien nog wel meer ook.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moest 2x per week tanken, dan tikt het wel aan!
valt mee inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij zei dat alles bij elkaar 300 euro wordt.. Dan heeft hij APK, beurt en nieuwe uitlaat.
Nou ja, kunnen we weer even vooruit
ah dat is nog wel te doen ja!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij zei dat alles bij elkaar 300 euro wordt.. Dan heeft hij APK, beurt en nieuwe uitlaat.
Dat valt mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
7 uur. Godskriebel.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
world of warcraft installeren, meer dan 7 uur installatie
Ik heb een goeden garagequote:
Dit is een garpig berichtquote:Op donderdag 29 november 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
SQ, ik heb zojuist je holobra binnen gekregen. Is die voor vanavond?![]()
Das bij ons 90 euro per keerquote:Op donderdag 29 november 2012 12:53 schreef megamandy het volgende:
Oja, ik moet vandaag ook nog gaan tanken
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef bleiblei het volgende:
Da was ik dus.
En godverdomme, Tulisa is echt de aids van music tv.
Gelukkig kan ik tv doorspoelen.
90 euro? Groten tank!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das bij ons 90 euro per keer.
En dat 1 a 2 keer per week.
Gelukkig krijg ik 800 euro per maand km vergoeding.
Bjoetie beejquote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is er een pakketje voor mij? Wat is de afzender?
natuurlijk niet, bb zit te trollen. Alsof ze die verkopen in 85Fquote:Op donderdag 29 november 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg SQ heb je dat ding nog besteld ook
Kom ik aan met mijn 40 liter.quote:
Jezus.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk niet, bb zit te trollen. Alsof ze die verkopen in 85F
60 liter ongeveer.quote:
Heb ik ook volgens mij.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 40 liter.
sowieso groter dan D bij de H & Mquote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, gewoon passen, foto maken in pashokkie, klaarquote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren overwogen dat ding gewoon te kopen..
Maar toen dacht ik.. Ja, om 1 keer een foto op de feestboek te zetten en dan nooit meer aan te trekken
Een man die dat weetquote:Op donderdag 29 november 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sowieso groter dan D bij de H & M
Goeden oplossing welquote:Op donderdag 29 november 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, gewoon passen, foto maken in pashokkie, klaar
Ik kan ook een leaseauto nemen met die 50K km die ik per jaar rijd momenteel. Maar ik wil eigenlijk gewoon geen 50K km rijden per jaar en weer lekker met de trein naar Tilburg moetenquote:
65E?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hadden mijn maat ook niet bij de H&M
van andere bh's dan, niet van dat holo ding
HOE kom je aan 50K per jaar? Zo veel woon-werk-verkeer?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan ook een leaseauto nemen met die 50K km die ik per jaar rijd momenteel. Maar ik wil eigenlijk gewoon geen 50K km rijden per jaar en weer lekker met de trein naar Tilburg moeten.
sapph winkel is al geopend in amsterdamquote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef bleiblei het volgende:
Ik zie wel net dat Sapph een winkelketen gaat worden/beginnen.
Tetten eruit laten halen zodat je holo-bh pastquote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee 70D, ze hebben wel steeds 80D maar ik kon van geen enkele bh een 70D vinden :/
Elke dag op en neer rijden van Eindhoven naar (even) Apeldoorn (bellen)quote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE kom je aan 50K per jaar? Zo veel woon-werk-verkeer?
Ik heb de auto nu dus precies een jaar en heb 13K gereden.. Vond ik al best veel
Dat label is toch van die ex van Tatjana? Marcel Boekhoorn ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sapph winkel is al geopend in amsterdam
Ik had in 1 jaar nog meer, elke dag alkmaar -> amsterdam heen en terug en soms ook andere stedenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb de auto nu dus precies een jaar en heb 13K gereden.. Vond ik al best veel
Probeer maar eens een 95B te vinden.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee 70D, ze hebben wel steeds 80D maar ik kon van geen enkele bh een 70D vinden :/
geen idee, ik ken het alleen van die lelijke posters met rare chicks eropquote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat label is toch van die ex van Tatjana? Marcel Boekhoorn ofzo?
Is die gast toch best aardig bezig.
Makkelijker dan je denkt.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elke dag op en neer rijden van Eindhoven naar (even) Apeldoorn (bellen).
Ik ook toen ik nog bij Accenture werkte, dagelijks Eindhoven - Almere, tijdje Eindhoven - Amsterdam Zuid Oost (al deed ik dat met de trein) en zelfs regelmatig Eindhoven - Velserbroek.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had in 1 jaar nog meer, elke dag alkmaar -> amsterdam heen en terug en soms ook andere steden
ik weet alles.quote:
quote:
Met 800 vergoeding per maand valt het wel te doen? ook het onderhoud? Anders kan je beter een leasebak nemen.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kan ook een leaseauto nemen met die 50K km die ik per jaar rijd momenteel. Maar ik wil eigenlijk gewoon geen 50K km rijden per jaar en weer lekker met de trein naar Tilburg moeten.
Datquote:Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
In elke bh kunnen... standaard (kleine) maat hebben![]()
Wij rijden amper prive met onze auto.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Met 800 vergoeding per maand valt het wel te doen? ook het onderhoud? Anders kan je beter een leasebak nemen.en daar dan gewoon ook prive in gaan rijden.
ik weet wel iemand die met je wil ruilen hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
In elke bh kunnen... standaard (kleine) maat hebben![]()
neequote:Op donderdag 29 november 2012 13:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij rijden amper prive met onze auto.
Hebben het ding voornamelijk gekocht voor vervoeren van grote spullen en incidenteel naar ouders als het klote weer is.
Maar zolang de benzine prijs onder de 2 euro blijft en ik de auto uit vangrails hou, is het goed te doen.
Al is het ergens wel zonde voor het ding om er zoveel km's mee te maken. Het is een best bijzonder uitvoering van een saaie burgerbak en ik wilde er erg lang mee doen. Maar dat gaat em op deze manier niet worden denk ik.
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet wel iemand die met je wil ruilen hoor.
MEEEEEEEEEEEEEE
TUTS DE BOOBS ALL ZEH TIME
Boobiequeenquote:
Is dat niet ook nog eens zo'n super push up? Die ik draag, instant 2 cupmaten groter?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tettenquote:
Ik denk dat ie nu ongeveer gehalveerd is qua waardequote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neenog een paar jaar en hij kan naar de inruil.
krijg je er nog 3k voor.
PICSquote:Op donderdag 29 november 2012 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
pas straks bij mijn holo hotpants ! SHINEY HINEY WAJAA
straksquote:
Aah ik ben meestal nog rond de ¤60,- kwijt maar ik ga dan ook altijd in België scheelt echt belachelijk veel, meestal sowieso tussen de 10 en 20 cent per liter.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, handige kinsteun!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat niet ook nog eens zo'n super push up? Die ik draag, instant 2 cupmaten groter?
Oja Schaar jij bent van de databasequote:Op donderdag 29 november 2012 13:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat![]()
Hoewel Hema weigert om BH's met omvang 70 te maken
loooolquote:Op donderdag 29 november 2012 13:36 schreef Mss het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)ligieuze-doeleinden/
Heeeeeeeeeeeehehehehehehe
first world problemsquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik mag een nieuwe bril uitzoeken maar dat betekent dat ik een dag zonder lenzen moet lopen, want anders kunnen ze de sterkte niet goed opmeten.
Je hebt denk ik toch nu ook een bril? Ik plan die dingen altijd ergens in de ochtend in en de lenzen neem ik mee zodat ik die dan daarna kan indoen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik mag een nieuwe bril uitzoeken maar dat betekent dat ik een dag zonder lenzen moet lopen, want anders kunnen ze de sterkte niet goed opmeten.
morgen hopelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja fuuuuuu! Wanneer zie je hem weer?
De Speldquote:Op donderdag 29 november 2012 13:36 schreef Mss het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)ligieuze-doeleinden/
Heeeeeeeeeeeehehehehehehe
quote:
Ja, die bril is LELIJK. Brillen staan mij niet, daarom draag ik altijd lenzen. Maar dat ding is echt wel op nu. Zou een paar uur ook genoeg zijn? Dat is vrijdagavond die dingen uit doe en dan zaterdagochtend een bril kan gaan uitzoeken?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt denk ik toch nu ook een bril? Ik plan die dingen altijd ergens in de ochtend in en de lenzen neem ik mee zodat ik die dan daarna kan indoen.
Ja waarom niet. Volgens mij moet je wel officieel even wakker zijn maar ik sta altijd gewoon max. een uur vantevoren op en dan ga ik naar de opticienquote:Op donderdag 29 november 2012 13:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[..]
Ja, die bril is LELIJK. Brillen staan mij niet, daarom draag ik altijd lenzen. Maar dat ding is echt wel op nu. Zou een paar uur ook genoeg zijn? Dat is vrijdagavond die dingen uit doe en dan zaterdagochtend een bril kan gaan uitzoeken?
Ja, sorry dat ik niet een hele dag met een katslelijke bril op wil lopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
je kan natuurlijk ook overdrijven met je ijdelheid.
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Morgen muilen batsen dit dat alles!
Mja, ik vind mijn bril gewoon een stuk minder fijn omdat je maar zo'n klein gezichtsveld hebtquote:Op donderdag 29 november 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
ditquote:Op donderdag 29 november 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
het is 1 dag maarquote:Op donderdag 29 november 2012 13:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, sorry dat ik niet een hele dag met een katslelijke bril op wil lopen.
Jaaaquote:Op donderdag 29 november 2012 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zonder bril gaan en overal tegenaan botsen
Het is wel nodig, want mijn ogen zijn wel achteruit gegaan. En ik maak er ook geen drama vanquote:Op donderdag 29 november 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen nieuwe bril als het werkelijk zo'n drama is.
Ja hoor, als het voor één dag is, lekker boeiend. Daarbij kan het voor lenzen maar één ochtend zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Serieus? Zouden jullie wel een dag willen rondlopen met iets wat je voor jouw gevoel lelijk maakt?!
Ik vind alle brillen lelijk dus ik heb gewoon de minst lelijke gekozen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef megamandy het volgende:
Nee dat zou ik gewoon niet eens uitkiezen
Dikke care, als het daarna beter is voor je ogenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Serieus? Zouden jullie wel een dag willen rondlopen met iets wat je voor jouw gevoel lelijk maakt?!
Als je alle brillen lelijk vind waarom ga je er dan een halen?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind alle brillen lelijk dus ik heb gewoon de minst lelijke gekozen.
Omdat ik niet 24 uur per dag mijn lenzen in magquote:Op donderdag 29 november 2012 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je alle brillen lelijk vind waarom ga je er dan een halen?
Dat valt bij mij vies tegen, maar gezondheid en dingen die goed voor je zijn gaan toch echt boven 1 dagje ff met iets rondlopen wat minder leuk isquote:Op donderdag 29 november 2012 14:04 schreef Dwyn het volgende:
Nou, gelukkig hebben jullie allemaal zoveel zelfvertrouwen
Als het moet, dan moet het.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Nou dan is het toch wel waard om ff 1 dagje bril te dragen als het daarna beter is voor je ogen? En dan gewoon een uitzoeken die je wel leuk vind staan, en laat die mensen daar ook beetje helpen die hebben redelijk vaak wel goed zicht op wat wel en niet leuk bij iemand staat.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Omdat ik niet 24 uur per dag mijn lenzen in mag
Ha, no way. Die zeggen gewoon bij elke bril dat ie leuk staat en dan loop ik weer met zo'n kek rood ding naar huis.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou dan is het toch wel waard om ff 1 dagje bril te dragen als het daarna beter is voor je ogen? En dan gewoon een uitzoeken die je wel leuk vind staan, en laat die mensen daar ook beetje helpen die hebben redelijk vaak wel goed zicht op wat wel en niet leuk bij iemand staat.
Ja precies, die mensen weten heus wel bij welke vorm bijvoorbeeld ronde glazen wel of niet staan.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou dan is het toch wel waard om ff 1 dagje bril te dragen als het daarna beter is voor je ogen? En dan gewoon een uitzoeken die je wel leuk vind staan, en laat die mensen daar ook beetje helpen die hebben redelijk vaak wel goed zicht op wat wel en niet leuk bij iemand staat.
Naar andere winkel gaan dan waar wel mensen staan die er verstand avn hebben!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ha, no way. Die zeggen gewoon bij elke bril dat ie leuk staat en dan loop ik weer met zo'n kek rood ding naar huis.
Moet je een betere opticien zoeken.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ha, no way. Die zeggen gewoon bij elke bril dat ie leuk staat en dan loop ik weer met zo'n kek rood ding naar huis.
Ja en qua montuur enzoquote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies, die mensen weten heus wel bij welke vorm bijvoorbeeld ronde glazen wel of niet staan.
Dat gaat helaas niet. Ik (mijn moeder) heb een spaarplan bij deze opticien.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naar andere winkel gaan dan waar wel mensen staan die er verstand avn hebben!
Dan neem je iemand mee!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet. Ik (mijn moeder) heb een spaarplan bij deze opticien.
Ja, ik probeer al iemand te regelen. Sowieso om die verkooppraatjes een beetje op afstand te houden.quote:
ik dacht ook zoietsquote:Op donderdag 29 november 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Zou spees op het account van Dwyn ingelogd zijn?
Godver ik was hetzelfde aan het denkenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Zou spees op het account van Dwyn ingelogd zijn?
Pispaaltje? Je doet gewoon te moeilijkquote:Op donderdag 29 november 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Ja, ik merk het wel dat Spees weg is. Ik ben meteen weer het pispaaltje.
Ik ben het wel met je eensquote:Op donderdag 29 november 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Je bent ook net zo voorspelbaar als Speesquote:Op donderdag 29 november 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Dat doe je toch echt zelfquote:Op donderdag 29 november 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je bent ook net zo voorspelbaar als Spees.
Omdat je gelijk weer jezelf als "de lul" neerzet.quote:
Ja, maar als die allemachtig lelijk is voel je je daar ook nie fijn bij hoor...quote:Op donderdag 29 november 2012 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt zelf
Gewoon ff 1 dagje je bril dragen en dan zoek je iets uit wat wel leuk staat en is het nog beter voor je ogen ook, klaar!
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook niet alsof je in een holo glitter bikini over de Dam moet dansen. HEt is een bril die je zelf niet mooi vind waarvan 101% van de mensen het niet eens op zal vallen.
Als ze die holo glitter bh aantrekt kijkt niemand meer naar de bril?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook niet alsof je in een holo glitter bikini over de Dam moet dansen. HEt is een bril die je zelf niet mooi vind waarvan 101% van de mensen het niet eens op zal vallen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ze die holo glitter bh aantrekt kijkt niemand meer naar de bril?
ik zie een win win
ook daar hebben we het al eens over gehad, op alles wat je hier op fok post kan en mag je commentaar verwachten, daar is het een openbaar forum voorquote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik was alleen even aan het klagen jongens.Jullie proberen dat meteen 'op te lossen' maar dat hoef niet want ik weet ook wel wat ik moet doen.
Absolute waarheid.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie een win win
Ik denk niet dat die in mijn maat isquote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie een win win
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie een win win
Dat valt vast wel te maken.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die in mijn maat is
Nu baal ik dat ik lenzen heb.quote:
dan plompen je boobs er half uit, weet je ZEKER dat ze niet meer naar de bril kijkenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die in mijn maat is
Ja maar holoquote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan valt ie nog meer op
Ongewenste aandacht heb ik helaas al genoegquote:Op donderdag 29 november 2012 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan plompen je boobs er half uit, weet je ZEKER dat ze niet meer naar de bril kijken
Jepquote:Op donderdag 29 november 2012 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Wat een heerlijke non-discussie weer
Iedereen loopt toch te zeuren in dit topic?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:27 schreef Mss het volgende:
Dwyn, denk je niet dat je het een beetje over jezelf afroept? Jij noemt het klagen of je gal spuwen, maat vaak is het gewoon ongegeneerd zeuren om niks. Logisch dat daar commentaar op komt.
Vind je?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Iedereen loopt toch te zeuren in dit topic?
Ik persoonlijk vind dat nog wel meevallen, maar ik denk dat het het al een stuk minder lang door zou gaan als je erkent dat het nie zo belangrijk is of dat je je erg druk maakt, ipv steeds "ja maar" antwoorden te geven..quote:Op donderdag 29 november 2012 14:27 schreef Mss het volgende:
Dwyn, denk je niet dat je het een beetje over jezelf afroept? Jij noemt het klagen of je gal spuwen, maat vaak is het gewoon ongegeneerd zeuren om niks. Logisch dat daar commentaar op komt.
EN UNICORNS!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK ZEUR NOOIT WANT MIJN LEVEN IS EEN OASE VAN REGENBOGEN EN STROOPWAFELS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat.... En dat is net wat spees ook typeert. Er worden antwoorden gegeven maar die worden niet als 'antwoord' beschouwd want ondertussen verzin je iets anders. Spees kan daar ook iets van.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat nog wel meevallen, maar ik denk dat het het al een stuk minder lang door zou gaan als je erkent dat het nie zo belangrijk is of dat je je erg druk maakt, ipv steeds "ja maar" antwoorden te geven..
GLITTER FARTSquote:Op donderdag 29 november 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik moeten erkennen dat iets niet belangrijk? Blijkbaar is het belangrijk voor mij anders had ik er toch niet over geklaagd?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dat nog wel meevallen, maar ik denk dat het het al een stuk minder lang door zou gaan als je erkent dat het nie zo belangrijk is of dat je je erg druk maakt, ipv steeds "ja maar" antwoorden te geven..
En eenhoorns?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAJAA IN JE HOLO HOTPANTS MET HOLO BIKINIquote:
Zelfs hierop zou Spees volgens mij zeggen "ok, true, MAAR EINZ"..quote:Op donderdag 29 november 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat.... En dat is net wat spees ook typeert. Er worden antwoorden gegeven maar die worden niet als 'antwoord' beschouwd want ondertussen verzin je iets anders. Spees kan daar ook iets van.
IS HET NIET HEERLIJK DAT SPEES GEWOON GEEN WEDERWOORD HEEFT![]()
![]()
![]()
Dat soberso.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfs hierop zou Spees volgens mij zeggen "ok, true, MAAR EINZ"..![]()
Of ze zou zeggen "ok ik ga al weg, stelletje wijven"
Voorspelbaarheid![]()
Ok, Ik geef het op, je begrijpt mijn punt blijkbaar nog steeds niet en ik weet niet hoe ik het duidelijker moet uitleggenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten erkennen dat iets niet belangrijk? Blijkbaar is het belangrijk voor mij anders had ik er toch niet over geklaagd?
Iedereen heeft wel eens wat ja, maar ik vind om eerlijk te zijn dat jij je vaker dan de rest ontzettend druk kunt maken om de zogenaamde first world issues. Ik zeg niet dat je ze niet mag hebben, maar het valt me gewoon op dat ze hier van jou vaker dan van anderen langskomen.quote:
En dan na een uur terugkomen om te klagen dat Brum iets wil eten dat zij niet wil eten of andersomquote:
Ik neem het niet zwaar op.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
dwyn; je bent daardoor niet meteen het pispaaltje... Ik heb je dat hier wel vaker horen zeggen; maar ik krijg ook gezeik om mijn falen; eetpatroon; non-bijna-meet-planning (); neus; etc.....
Komop; beetje relativerenOp 1 of andere manier neem jij het alleen erg zwaar op terwijl dat niet nodig is. Dit gaat om 1 dag een bril aandoen die je niet mooi vindt. Zal je vást overleven.
KUSJEKROEL BOOP YOUR NOSE I LURV JOE DIT DAT ALLES.
Zo. Iedereen weer blijI am the fixer of all that is good and evil
I give upquote:
Ja prima, maar dan moet je niet zeiken als mensen klagen over jouw geklaagquote:Op donderdag 29 november 2012 14:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik hou ervan om te klagen. Ik dacht dat jullie dat ondertussen wel wisten.
Ja datquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Zou het helpen als we een voorbeeld geven?
Ok Priem, als ik nu zeg "GIJ ZIJT EEN OPPERFALERT MET EEN NEUS EINZ", wat zeg jij dan?
KUTWIJF IK SLA OP UW MUIL JAquote:Op donderdag 29 november 2012 14:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat
Zou het helpen als we een voorbeeld geven?
Ok Priem, als ik nu zeg "GIJ ZIJT EEN OPPERFALERT MET EEN NEUS EINZ", wat zeg jij dan?
OHAI !!quote:
Het is de schuld van de Rabobank!!quote:
En dan doen we muilen en boobie-squeezequote:Op donderdag 29 november 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KUTWIJF IK SLA OP UW MUIL JA
Oeh.. muilen
Beste seks jongeuhquote:
OK BOOBIESQUEEZE NU METEEN DIT DAT ALLES LEBBER LEBBER LEBBERquote:
Epische Sjaanfaals.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Misschien moet ik mijn faals ook maar weer eens hier neergooien
Ohai aidsquote:Op donderdag 29 november 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan doen we muilen en boobie-squeeze![]()
Goeden voorbeeldsituatie![]()
![]()
![]()
En het belangrijkste punt: Priem ontkent niet dat ze een opperfalert met een neus is.
Net zo goed als ik niet ontken dat ik een matigen autist ben en dat Mss niet ontkent dat ze aids heeft![]()
Sterker nog, we lachen er zelf om![]()
![]()
![]()
Ok, als hij nu niet overkomt dan geef ik het echt op
DIESE DAS ALLESCH!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beste seks jongeuh
[..]
OK BOOBIESQUEEZE NU METEEN DIT DAT ALLES LEBBER LEBBER LEBBER
Ja en dan zeggen wij zo "ZOMG JIJ FAALT VEEL" en dan zeg jij "truestory.gif" en dan gaan we muilenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
OKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen wij zo "ZOMG JIJ FAALT VEEL" en dan zeg jij "truestory.gif" en dan gaan we muilen
Ik ontken niet dat ik een klager en eeuwige pessimist benquote:Op donderdag 29 november 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan doen we muilen en boobie-squeeze![]()
Goeden voorbeeldsituatie![]()
![]()
![]()
En het belangrijkste punt: Priem ontkent niet dat ze een opperfalert met een neus is.
Net zo goed als ik niet ontken dat ik een matigen autist ben en dat Mss niet ontkent dat ze aids heeft![]()
Sterker nog, we lachen er zelf om![]()
![]()
![]()
Ok, als hij nu niet overkomt dan geef ik het echt op
YES PLEASE ! Vind ik het van mezelf niet meer zo ergquote:Op donderdag 29 november 2012 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Daarom, IK HELP JOU JONGEquote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
YES PLEASE ! Vind ik het van mezelf niet meer zo ergAlhoewel ik de laatste 2 schoenfaals hier ook niet had neer gezet; maar goed
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
YES PLEASE ! Vind ik het van mezelf niet meer zo ergAlhoewel ik de laatste 2 schoenfaals hier ook niet had neer gezet; maar goed
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Maargoed ik heb dus 7 pakketjes onderweg
eh... jawelquote:Op donderdag 29 november 2012 14:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ik een klager en eeuwige pessimist ben
DEAL! Het hele topic gaat dan met je muilenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar als het muilen met jou oplevert heb ik het er wel voor over!
TROTS I IZquote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ZOMG JIJ FAALT VEEL!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |