Ik vote voor een chip met luidspreker!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Streepjescode zijn wel vet 1983.
Waarom geen QR code?
PAS OP. Deze poes heeft aids. PAS OP.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vote voor een chip met luidspreker!
IK HERHAAL!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
PAS OP. Deze poes heeft aids. PAS OP.
Of dat ja, een onderhuidse bij je piemel (heb je gelijk zoon geile bobbel voor extra stimulatie op je penis) die piept als die in de buurt van een negatief geregistreerde chip van een bedpartner komt.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vote voor een chip met luidspreker!
En dat je dan met je Google-glasses door de kroeg loopt en dat alle sma's met SOA's een rood kruis boven hun hoofd krijgen. En dat je dan gelijk het EPD van die mensen in kan zien.quote:
Dat ligt er een beetje aan, als de afstand 30 cm mag zijn kan het nog wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of dat ja, een onderhuidse bij je piemel (heb je gelijk zoon geile bobbel voor extra stimulatie op je penis) die piept als die in de buurt van een negatief geregistreerde chip van een bedpartner komt.
Heb je wel een probleem bij homosexuele bedactiviteiten. Want dan heb je er voor en achter 1 nodig.
Hahaquote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dat je dan met je Google-glasses door de kroeg loopt en dat alle sma's met SOA's een rood kruis boven hun hoofd krijgen. En dat je dan gelijk het EPD van die mensen in kan zien.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef bleiblei het volgende:
Weet je wel gelijk als vrouw wat er mis is als je man uit zijn aarsch piept.
zo'n golf van piepjes door de hele kroegquote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan, als de afstand 30 cm mag zijn kan het nog wel.
Levert echter wel chanante situaties op in drukke kroegen
oh dus zo komt skrillex aan zijn tunes!quote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
zo'n golf van piepjes door de hele kroeg
dubstep is dan ook kutherriequote:Op donderdag 29 november 2012 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dus zo komt skrillex aan zijn tunes!
hij heeft geld, genoeg golddiggerhoertjes om hem heenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
ik kan me trouwens niet voorstellen dat hij met zijn vettige kop bij genoeg kutjes in de buurt komt om muziek te kunnen maken
*google image searcht*quote:Op donderdag 29 november 2012 11:38 schreef Loqi het volgende:
ik kan me trouwens niet voorstellen dat hij met zijn vettige kop bij genoeg kutjes in de buurt komt om muziek te kunnen maken
ja toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*google image searcht*
...
...
...
Of de chip bij de man in de eikel en bij de vrouw in de baarmoeder (kan tegelijk dienen als spiraaltje).quote:Op donderdag 29 november 2012 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Of dat ja, een onderhuidse bij je piemel (heb je gelijk zoon geile bobbel voor extra stimulatie op je penis) die piept als die in de buurt van een negatief geregistreerde chip van een bedpartner komt.
Heb je wel een probleem bij homosexuele bedactiviteiten. Want dan heb je er voor en achter 1 nodig.
Dat is niet zo'n issue meestal. Andersom is ernstiger.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of de chip bij de man in de eikel en bij de vrouw in de baarmoeder (kan tegelijk dienen als spiraaltje).
Zodat hij pas afgaat als je er helemaal in zit. Van "O hoi, die kut waar je nu inzit? Die heeft AIDS TROLOLOLOLOLO"
Vrouwen kunnen ook spuitenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n issue meestal. Andersom is ernstiger.
eh?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook spuiten
Kunnen vrouwen geen aids aan mannen geven?quote:
Als je de wonden in de foef en op de piemel neukt wel. Maar verders is het een stuk lager risico.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen vrouwen geen aids aan mannen geven?
Hij deed toch die Gouldie?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij heeft geld, genoeg golddiggerhoertjes om hem heen
Dat is onrechtvaardigquote:Op donderdag 29 november 2012 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je de wonden in de foef en op de piemel neukt wel. Maar verders is het een stuk lager risico.
Wat een hoop werk johquote:Op donderdag 29 november 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet de vrouw neuken als ze ongesteld is en dan een scheur in je penor maken
Same, staat hier soms op t wekr ook aanquote:Op donderdag 29 november 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan er wel naar luisteren... naar dubstep![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 november 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan er wel naar luisteren... naar dubstep![]()
![]()
BEN IK DAT NU OOK MET MIJN MANDYPONY???quote:Op donderdag 29 november 2012 12:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ookom te dansen
![]()
Maar ik ben dan ook een hipster
http://www.nu.nl/games/29(...)-ervaring-wii-u.htmlquote:Op donderdag 29 november 2012 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
RAMBAMBAM DE WII U WORDT AL VERKOCHT
faalquote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/29(...)-ervaring-wii-u.html
Ik moest er eik wel om lolleren
Ik vind het wel netjesquote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/29(...)-ervaring-wii-u.html
Ik moest er eik wel om lolleren
JEEJ NIEUW SPELquote:
naja vooral bij een launch zou je toch denken dat je meteen kan spelen; bij uitpakken. Dat er later dan updates uitkomen; snap ik wel; maar bij lancering al meteen een giga update; vond ik wel garpigquote:Op donderdag 29 november 2012 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes
Als je een ps3 game erin stopt moet hij heel vaak eerst nog updaten en installeren, heel frustrerend omdat je soms pas twee uur later aan de slag kunt. Ik vind het dus wel goed dat ze zeggen dat games gewoon moeten draaien zodra je hem erin ramt. De wii u moet nu ongeveer 2 uur updaten als je hem aansluit
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BEN IK DAT NU OOK MET MIJN MANDYPONY???![]()
![]()
![]()
Nee? Okay
Ik ben geen hipster, maar ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ookom te dansen
![]()
Maar ik ben dan ook een hipster
Als je windows installeert moet hij ook eerst dik een uur updaten, als je consoles aansluit hebben ze ook gewoon updates nodig, zo werkt het nou eenmaal. Je kunt gewoon gamen terwijl hij update dus ik zie het probleem niet, plus dat juist als iets nieuws uit komt dan nog wat bugs ontdekt gaan worden die ze natuurlijk asap fixen, het is niet alof de wii u vandaag gelanceert wordt ofzo, hij komt ni in NL uit maar hij was al eerder gereleasedquote:Op donderdag 29 november 2012 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JEEJ NIEUW SPEL
O wacht eerst een dag het systeem updaten
Voor een gloednieuwe spelcomputer vind ik dat best wel een faal
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo op waarheid berust
Windows faalt ookquote:Op donderdag 29 november 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je windows installeert moet hij ook eerst dik een uur updaten, als je consoles aansluit hebben ze ook gewoon updates nodig, zo werkt het nou eenmaal. Je kunt gewoon gamen terwijl hij update dus ik zie het probleem niet, plus dat juist als iets nieuws uit komt dan nog wat bugs ontdekt gaan worden die ze natuurlijk asap fixen, het is niet alof de wii u vandaag gelanceert wordt ofzo, hij komt ni in NL uit maar hij was al eerder gereleased
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |