U serious?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik snap niet waarom zo'n bobblehead een vaas heet
Je hebt het spel nog niet gespeeld?quote:
Neequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt het spel nog niet gespeeld?
Ik heb er gister ook heel de avond aan gespendeerd. Echt een geweldige game man.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een game zeg, zowel de storyline met vaas tot nu toe, als het sandbox gedeelte. Stealthy, of gewoon met een jeep met C4 erin op de vijand af scheuren. Heer-lijk. Zal maar niet zeggen hoeveel uur ik er al op heb zitten. :$
Als de muziek/ambiant verandert dan weet je dat er iets gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd. Ik vind muziek juist belangrijk in games. Dat zorgt toch wel voor een bepaalde sfeer![]()
Gister ook een boog en een sniper gekocht, dus vandaag lekker sneaky aan de slag
Dood een geit zodat je een holster kan maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als de muziek/ambiant verandert dan weet je dat er iets gaat gebeuren.
Zonder de muziek maak het juist spannender....
Nou speel ik het al sinds donderdagmorgen.
En ik loop nog altijd met 1 wapen rond.
Moet toch eens gaan upgraden.
Ben er eigenlijk nog geen tegengekomenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dood een geit zodat je een holster kan maken.
Volgens mij is dat niet mogelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:58 schreef Leatherneck het volgende:
Vandaag binnen gekregen, begon zeer sfeervol
Weet iemand overigens hoe ik de map linksonder eventueel kan verkleinen?
Helaas..quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:41 schreef -CRASH- het volgende:
Snap niet dat iedereen wat tegen dat Uplay heeft.
lolwut?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:44 schreef byah het volgende:
[..]______
[ afbeelding ]
fucking aids hoeren ubisoft
Ik heb het fucking spel al uitgespeeld.
Is die reloaded crack goed?
Dacht ik ookal.... En dan erover liggen te zeiken....zieligquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Hier werkt alles gewoon perfect zoals gisteren?
Ik heb hem overigens gewoon gekocht (PC) denk dat dat niet voor iedereen hier geld?
Dan voer je hem toch nog 1x in? Wat is je probleem precies?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:46 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet echt een CD-key invoeren. Vies hoerig kut UBISOFT
Ik heb em ook gewoon gekocht..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:47 schreef delano.888 het volgende:
Hier werkt alles gewoon perfect zoals gisteren?
Ik heb hem overigens gewoon gekocht (PC) denk dat dat niet voor iedereen hier geld?
flikker op homo, ik koop sinds het steam era eindelijk weer games voor de pc, zo ook deze.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dacht ik ookal.... En dan erover liggen te zeiken....zielig
Hey... ik heb het over de mensen die em ilegaal hebben.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef byah het volgende:
[..]
flikker op homo, ik koop sinds het steam era eindelijk weer games voor de pc, zo ook deze.
Maargoed, hij doe het inmiddels weer.
Er zijn hier 2 mensen die over hetzelfde probleem klagen, hoe kan ik me niét aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:56 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hey... ik heb het over de mensen die em ilegaal hebben.
Maar als jij je erbij aangsproken voelt.......
Daarom zet ik het o.a. altijd uit.. het herhaalt zichquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige die de muziek in deze game ronduit slecht vind?
En dan met name dat zogenaamde "spannende" deuntje wat telkens terug komt.
Het klinkt alsof je speakers gaar zijn. Beetje zelfde geluid als het opstarten van BF3.
Ik haat dergelijke geluiden
Jamaar het is een kutgeluid. Het klinkt alsof je speakers gaar zijn terwijl dat niet is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daarom zet ik het o.a. altijd uit.. het herhaalt zich
en bij dit spel vind ik het storend
Niet lullig bedoelt, maar heb je niet gewoon kut speakers? hier klinkt de muziek juist erg goed, veel bas en het voegt echt wat toe aan de spanning vind ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar het is een kutgeluid. Het klinkt alsof je speakers gaar zijn terwijl dat niet is.
Had dan gewoon met normale instrumenten een spannend muziekje gemaakt. Je weet wel, wat ze in de film ook vaak doen.
Al die elektronische shit is nergens goed voor
Volgens mij is er elke keer als ik muziek hoor nog wel een vijand of gevaarlijk dier in de buurt geweest, weet het 99% zeker.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
beetje jammer alleen dat je vaak een spannend muziekje hoort als je slechts wat plantjes gaat plukken
Nouja heel erg goed zijn ze niet, maar ronduit kut zou ik ze zeker niet willen noemen, setje Eltax Monitor III die aan een Marantz PM53 hangen. In elk geval een stuk muzikaler dan bijvoorbeeld een setje Z5500quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar heb je niet gewoon kut speakers? hier klinkt de muziek juist erg goed, veel bas en het voegt echt wat toe aan de spanning vind ik.
Ik zal wel doof beginnen te worden dan. Want ik weet wat je bedoelt van BF3, dat klinkt nergens na. Maar ik heb zoiets nog niet gehoord in FC3, misschien heb ik nog niet genoeg gespeeld.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja heel erg goed zijn ze niet, maar ronduit kut zou ik ze zeker niet willen noemen, setje Eltax Monitor III die aan een Marantz PM53 hangen. In elk geval een stuk muzikaler dan bijvoorbeeld een setje Z5500
Ongeveer een vergelijkbaar geluid hoor je in deze intro van BF3 bij rond de 24 a 28 seconden:
Ik vind dat ronduit een tering geluid en dat klinkt ook op fatsoenlijke speakers gewoon nergens naar. Alsof het vervormt en dergelijke.
Buren even in je huis zetten met een pilsje geen optie?quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:18 schreef speknek het volgende:
Kut Dynabyte heeft de game aangetekend verstuurd (wtf waarom het is maar 60 euro). Gisteren het pakket gemist, en nou komt de postbode weer niet voordat ik straks weg moet..
Volgens mij is verzekerd pakket: alleen handtekening, en aangetekend pakket, id laten zien en dan handtekening.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Buren even in je huis zetten met een pilsje geen optie?
Weet niet hoe goed jullie contact is maar hier zou dat prima kunnen en voor een aangetekend pakket heb ik nog nooit een id kaart moeten laten zien. Gewoon kriebeltje bedankt en doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |