U serious?quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik snap niet waarom zo'n bobblehead een vaas heet
Je hebt het spel nog niet gespeeld?quote:
Neequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt het spel nog niet gespeeld?
Ik heb er gister ook heel de avond aan gespendeerd. Echt een geweldige game man.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een game zeg, zowel de storyline met vaas tot nu toe, als het sandbox gedeelte. Stealthy, of gewoon met een jeep met C4 erin op de vijand af scheuren. Heer-lijk. Zal maar niet zeggen hoeveel uur ik er al op heb zitten. :$
Als de muziek/ambiant verandert dan weet je dat er iets gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd. Ik vind muziek juist belangrijk in games. Dat zorgt toch wel voor een bepaalde sfeer![]()
Gister ook een boog en een sniper gekocht, dus vandaag lekker sneaky aan de slag
Dood een geit zodat je een holster kan maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als de muziek/ambiant verandert dan weet je dat er iets gaat gebeuren.
Zonder de muziek maak het juist spannender....
Nou speel ik het al sinds donderdagmorgen.
En ik loop nog altijd met 1 wapen rond.
Moet toch eens gaan upgraden.
Ben er eigenlijk nog geen tegengekomenquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dood een geit zodat je een holster kan maken.
Volgens mij is dat niet mogelijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:58 schreef Leatherneck het volgende:
Vandaag binnen gekregen, begon zeer sfeervol
Weet iemand overigens hoe ik de map linksonder eventueel kan verkleinen?
Helaas..quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:41 schreef -CRASH- het volgende:
Snap niet dat iedereen wat tegen dat Uplay heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |