PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Van de webapp? Vervelend man. Mocht je 'm gevonden hebben, let me know; onthoud ik 'm voortaan wel voor jequote:
Heb je toch niks aan. Mijn vermogen is gelijk aan de uitkomst van de daily giftquote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van de webapp? Vervelend man. Mocht je 'm gevonden hebben, let me know; onthoud ik 'm voortaan wel voor je
Vanwaar trouwens je hunkering naar een thema toernooi? Ik heb eens geteld, ik heb over 3 accounts ongeveer 2300 spelers. Een mooi toernooi zou een goed meevallertje kunnen gevenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van de webapp? Vervelend man. Mocht je 'm gevonden hebben, let me know; onthoud ik 'm voortaan wel voor je
Ik heb er meer op 1 accountquote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanwaar trouwens je hunkering naar een thema toernooi? Ik heb eens geteld, ik heb over 3 accounts ongeveer 2300 spelers. Een mooi toernooi zou een goed meevallertje kunnen geven
Dat is nu het probleem met mijn watchlistlijst... Moet 46 pagina's af als ik een ding in me club wil zetten die ik gekocht heb!quote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren 100 fitness kaartjes gekocht voor 200c.Uurtje mee bezig geweest, in het weekend verkopen voor 300, is toch weer 10K
Ik vind thematoernooien gewoon leuk: het dwingt mensen om weer eens een ander team te bouwen, je komt weer eens andere teams tegen dan de standaard teams, en het levert weer trade opportunities op. Daarnaast vind ik het leuk om te spelen, seasons word na verloop van tijd een beetje langdradig, zeker als je steevast in Div 1 zit, en het alleen maar gaat om steeds die titel winnen of mislopen...quote:Op donderdag 29 november 2012 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanwaar trouwens je hunkering naar een thema toernooi? Ik heb eens geteld, ik heb over 3 accounts ongeveer 2300 spelers. Een mooi toernooi zou een goed meevallertje kunnen geven
Dan ben je zeker doorgegaan met bronze packen? Ik ben er mee gestopt toen de 150c BIN methode ontmanteld was. Iets waar ik nog steeds verontwaardigd over benquote:
NAC en AZ zouden daar nu blind voor tekenenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind thematoernooien gewoon leuk: het dwingt mensen om weer eens een ander team te bouwen, je komt weer eens andere teams tegen dan de standaard teams, en het levert weer trade opportunities op. Daarnaast vind ik het leuk om te spelen, seasons word na verloop van tijd een beetje langdradig, zeker als je steevast in Div 1 zit, en het alleen maar gaat om steeds die titel winnen of mislopen...
Ouwe tamperaarquote:Op donderdag 29 november 2012 11:15 schreef Fuszy het volgende:
wtf
nu kan ik ook niet meer op mijn normale account
Dat ookquote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NAC en AZ zouden daar nu blind voor tekenen
Ik ben een van de weinigen hier die het tamperen bewust nooit heeft gedaan.quote:
Ik laat me meestal tegenhouden door de prijsstijgingen de zo'n toernooi met zich meebrengt. Voorlopig vind ik de silverteams heerlijk om mee te spelen. Lekker sprinten met Agbonlahorquote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ook
Maar het is toch zo: een beetje ander toernooi is toch altijd leuk?
+1...EA ziet jou aan voor een van de bad guysquote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die het tamperen bewust nooit heeft gedaan.
Ik ook niet, want mijn flashplayer blokkeerde de boel.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die het tamperen bewust nooit heeft gedaan.
Sinds wanneer moet jij op de kleintjes letten?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik laat me meestal tegenhouden door de prijsstijgingen de zo'n toernooi met zich meebrengt. Voorlopig vind ik de silverteams heerlijk om mee te spelen. Lekker sprinten met Agbonlahor
Ik ben echt gierig wat dat betreft. Als ik al de tijd die ik gestoken heb om 3-5-2 kaartjes voor 100c goedkoper te krijgen had geinvesteerd in gewone wedstrijden spelen, had ik waarschijnlijk meer coins gemaakt. Ook contracten wil ik 50 of 100c onder de gangbare prijs hebben, etc etc. Is een soort dwangneurose denk ikquote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet jij op de kleintjes letten?![]()
En die prijsstijgingen vind ik zo mooi, want daar kun je juist een graantje van meepikken.
Ik denk het niet, maar youtube doet het ook niet meer op chrome. Vet raar, misschien toch maar terug naar windows 7quote:Op donderdag 29 november 2012 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
+1...EA ziet jou aan voor een van de bad guys
Ik ook niet... Me zoon!!! van 10quote:Op donderdag 29 november 2012 11:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet, want mijn flashplayer blokkeerde de boel.
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben echt gierig wat dat betreft. Als ik al de tijd die ik gestoken heb om 3-5-2 kaartjes voor 100c goedkoper te krijgen had geinvesteerd in gewone wedstrijden spelen, had ik waarschijnlijk meer coins gemaakt. Ook contracten wil ik 50 of 100c onder de gangbare prijs hebben, etc etc. Is een soort dwangneurose denk ik
Ik was op zoek naar IF's. Eerst Palmasson, toen Grabban en nu Melo.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ben je zeker doorgegaan met bronze packen? Ik ben er mee gestopt toen de 150c BIN methode ontmanteld was. Iets waar ik nog steeds verontwaardigd over ben
Ik niet. Misschien nog wel een beetje bij contracten, maar niet bij het formeren van een team. Als ik eenmaal een speler in mn hoofd heb die ik wil, kijk ik op de markt en koop ik de goedkoopste in formatie. Ik ga echt niet dagen zitten wachten tot ik 'm nog een keer ergens goedkoper zie.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]In mindere mate ook wel last van
ja truequote:Op donderdag 29 november 2012 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik niet. Misschien nog wel een beetje bij contracten, maar niet bij het formeren van een team. Als ik eenmaal een speler in mn hoofd heb die ik wil, kijk ik op de markt en koop ik de goedkoopste in formatie. Ik ga echt niet dagen zitten wachten tot ik 'm nog een keer ergens goedkoper zie.
ff serieus...het is toch juist leuk om zelf te puzzelen?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik wil een silver team met Agbonlahor, Gardner, Kouyate en Donk. Wie kan hier een bazig team van maken zonder derderangs spelers op andere posities.
Easyquote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik wil een silver team met Agbonlahor, Gardner, Kouyate en Donk. Wie kan hier een bazig team van maken zonder derderangs spelers op andere posities.
formatie?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef Ozz-03 het volgende:
3-5-2 het liefst, maar ik vraag het omdat er hier een paar silver kenners rondlopen.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor het eerst 4 shiny kaarten in een daily gift.
[ afbeelding ]
Had ik ook! 4 silver shinies.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor het eerst 4 shiny kaarten in een daily gift.
[ afbeelding ]
Had er al een mail van gehad, maar kun je hem dan ook na die twee maanden opzeggen zonder vast te zitten aan een abbonement.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:40 schreef poker4lifee het volgende:
Iedereen die reeds beschikt over digitale televisie en zich aanmeldt op donderdag 29 november profiteert dan van de eerste 2 maanden gratis Eredivisie Live. Aanmelden kan exclusief via www.eredivisielive.nl/24uur.
ja maar je moet wel telefonisch of schriftelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 11:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had er al een mail van gehad, maar kun je hem dan ook na die twee maanden opzeggen zonder vast te zitten aan een abbonement.
Dat is ook de reden dat ik het nog niet heb gedaan. UPC kennende blijf je nog maanden vast zitten aan Eredivisie Live.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar je moet wel telefonisch of schriftelijkopzeggen, op tijd. Ik las van iemand dat toen hij het opgezegd, dus een maand voor het eindigde ofzo, het gelijk werd stopgezet.
Ik heb geen zin om er aan te beginnen dus
http://www.futhead.com/fifa/squads/1662401/quote:Op donderdag 29 november 2012 11:34 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik wachtte eigenlijk al op een reactie van jouquote:Op donderdag 29 november 2012 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1662401/
gr gr
quote:Op donderdag 29 november 2012 11:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik het nog niet heb gedaan. UPC kennende blijf je nog maanden vast zitten aan Eredivisie Live.
Denk het niet, via Sopcast heb je vaak al goed beeld met die DSC kanalen. En als ik dan een keer Europa League wil kijken koop ik wel een losse wedstrijd van Fener.quote:
Dit is nog een redelijk ingewikkelde vraag vergeleken bij: Wie is een goede RM in de BPL? Of: Kan van Persie ook als CAM? Wie is een goede CB in de BPL? etc etc. Ik vind het juist leuk om zelf te zoeken, en ondervinden. Briljant als een speler die jezelf hebt uitgekozen een briljante speler blijkt te zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ff serieus...het is toch juist leuk om zelf te puzzelen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:22 schreef poker4lifee het volgende:
"Soms, als alles niet zo lekker loopt, als alles tegenzit, dan denk ik: Ik had ook de vriendin van Kevin Strootman kunnen zijn. En dan kan ik er weer een paar dagen tegen"
Aldus Nico Dijkshoorn in VI
Ik heb toevallig de vriendin van Kevin Strootman gezien, bij Excelsior - FC Utrecht zat hij op de tribune, en ik stond er pal naast. Excelsior won met 3-1, die gast keek nog zuurder dan je hem op TV ziet doenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:22 schreef poker4lifee het volgende:
"Soms, als alles niet zo lekker loopt, als alles tegenzit, dan denk ik: Ik had ook de vriendin van Kevin Strootman kunnen zijn. En dan kan ik er weer een paar dagen tegen"
Aldus Nico Dijkshoorn in VI
Heb je die chick van Peter Crouch ooit gezien?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb toevallig de vriendin van Kevin Strootman gezien, bij Excelsior - FC Utrecht zat hij op de tribune, en ik stond er pal naast. Excelsior won met 3-1, die gast keek nog zuurder dan je hem op TV ziet doenVriendin is trouwens best lekker, wat dat betreft is het leven niet eerlijk verdeeld
Leuk toch zo'n vriendin die niet op het uiterlijk let, het is het innerlijk dat telt. Er is nog hoopquote:Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb toevallig de vriendin van Kevin Strootman gezien, bij Excelsior - FC Utrecht zat hij op de tribune, en ik stond er pal naast. Excelsior won met 3-1, die gast keek nog zuurder dan je hem op TV ziet doenVriendin is trouwens best lekker, wat dat betreft is het leven niet eerlijk verdeeld
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zin om een nieuw team te maken. Iemand een leuk idee voor 50k? Misschien Eredivisie Silvers ofzo.
Nee, wel begrepen dat hij in een interview de vraag kreeg: Wat was je geweest als je geen voetballer was geworden? Hij antwoordde: Maagdquote:Op donderdag 29 november 2012 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je die chick van Peter Crouch ooit gezien?
Danny Hollaaaquote:Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is de beste silver CDM uit de Eredivisie? Enoh? Sno?
Henriksen misschien.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:44 schreef Lindgren. het volgende:
Wie is de beste silver CDM uit de Eredivisie? Enoh? Sno?
ja die stats liegenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, sowieso. 58 marking, 60 tackling.
Die ziet er wel goed uit, maar beter voor een CM denk ik. Ik wil sowieso Duarte op een CM, misschien zet ik Henriksen er wel naast. Of Vilhena ofzo.quote:
Omdat hij zo slim is om te weten dat ze het toch alleen voor het geld doen. Waarom zou je dan niet vreemdgaan?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:50 schreef Johnbon het volgende:
Vriendin van Crouch die is echt mooi. En alsnog is die vreemd gegaan.
Henriksen scoorde bij mij verrassend veel voor een CM (geen CDM dus). Maar is een vrij grote kerel, met redelijke pace. Staat fysiek in elk geval z'n mannetje welquote:Op donderdag 29 november 2012 12:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die ziet er wel goed uit, maar beter voor een CM denk ik. Ik wil sowieso Duarte op een CM, misschien zet ik Henriksen er wel naast. Of Vilhena ofzo.Ik gooi gewoon Enoh ertussen als sloper.
Depay is een must-havequote:Op donderdag 29 november 2012 12:51 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom zijn er zoveel goede centrale middenvelders.Misschien maak ik wel een 4312.
Maar dan heb je weer niets aan Lukoki en Depay.
Als je eenmaal een vriendin hebt die het neusje van de zalm is, de creme de la creme, je dan alsnog behoefte hebt aan iets anders,quote:Op donderdag 29 november 2012 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat hij zo slim is om te weten dat ze het toch alleen voor het geld doen. Waarom zou je dan niet vreemdgaan?
Ja, dat had ik dus al.quote:
Dus? Je wilt echt wel eens iets anders ...quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je eenmaal een vriendin hebt die het neusje van de zalm is, de creme de la creme, je dan alsnog behoefte hebt aan iets anders,
Probeer Toornstra eens op t middenveld. Kost geen drol. Deed het bovenverwachting.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus al.
Depay - Castaignos - Lukoki
Duarte - Enoh - Henriksen
zoiets?
Waarom zou je blijven steken op dat ene mooie, als je nog veel meer andere kan krijgen?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je eenmaal een vriendin hebt die het neusje van de zalm is, de creme de la creme, je dan alsnog behoefte hebt aan iets anders,
Ja, lekker.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Probeer Toornstra eens op t middenveld. Kost geen drol. Deed het bovenverwachting.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:53 schreef Maver24 het volgende:
heb even een IF Gotze gekocht voor 185k, ik zeg yolo, ik wil em gewoon hebben
Als je elke dag zalm eet heb je soms ook wel eens gewoon zin in een lekkerbekje.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Van de Meyde mentaliteit.quote:
Ja, denk het. Houdt mezelf altijd voor als je eenmaal Shakira als vriendin hebt je deze behoeftes niet meer hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus? Je wilt echt wel eens iets anders ...
Ik denk dat het ook het verschillend is of je haar echt als vriendin hebt of als ik geef jou geld jij mij sex vrouwquote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja, denk het. Houdt mezelf altijd voor als je eenmaal Shakira als vriendin hebt je deze behoeftes niet meer hebt.
Kalasquote:Op donderdag 29 november 2012 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
Boem boem Indi naast Kalas.Bazenverdediging. Viergever is te klein voor een tweemansverdediging en ik vind Indi toffer dan Jörgensen.
Ze is elke keer maanden van huis met haar world tours..quote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja, denk het. Houdt mezelf altijd voor als je eenmaal Shakira als vriendin hebt je deze behoeftes niet meer hebt.
Dat was ook de enige rede om niet in relatie met haar te treden.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze is elke keer maanden van huis met haar world tours..
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:05 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dat was ook de enige rede om niet in relatie met haar te treden.
Kalas kopen?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
Boem boem Indi naast Kalas.Bazenverdediging. Viergever is te klein voor een tweemansverdediging en ik vind Indi toffer dan Jörgensen.
Sommige mensen kunnen ook niet leren om een voorsprong vast te houden...quote:Op donderdag 29 november 2012 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet echt leren om een voorsprong vast te houden want ik kwam 0-3 voor en ik voetbalde heel goed maar na mijn tegenstander zijn 1e goal viel de 2e in de 89e minuut en bijna maakte hij ook nog de 3e nadat hij zo door kon lopen na een doeltrap
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit team maken, alleen nog Lewa, Dante en Kroos halen
beetje erg duur, heb wel de coins daarvoor maar vind dat een beetje te gortigquote:Op donderdag 29 november 2012 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..].
Waarom geen Ribery op links?
Waarom geen IF Blazsczykowski?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
beetje erg duur, heb wel de coins daarvoor maar vind dat een beetje te gortig
Goeie.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom geen IF Blazsczykowski?Heel team vol met IF's met IF Reus op LM
wat dacht je danquote:Op donderdag 29 november 2012 13:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Mertensakker nog geen cent meer waard geworden hij lijkt eerder minder waard?????
gwn erop zeten voor meerquote:Op donderdag 29 november 2012 13:26 schreef Aldo-MC het volgende:
Mertensakker nog geen cent meer waard geworden hij lijkt eerder minder waard?????
Heb er in de loop van de nacht totaal 51 gekocht omdat ze in de loop van morgen de 1 miljoen gaan aantikken maar tot zover zijn ze alleen maar in waarde gedaald.quote:
bn al de heele ochted bezig heb er nu 44 jij?/quote:Op donderdag 29 november 2012 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
en gwn alles wat er te goedkoop opstaat zelf opkopen
Gotze heb ik voor 185k gekochtquote:Op donderdag 29 november 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
Al die IF's in dat team zijn wel gigantisch duur voor de kwaliteit.
Ik zou op links gewoon een LB en LM uit andere competitie pakken met sterke link, 75k voor iemand als Alaba is gewoon geld weg gooien. Meer dan 250k voor Gotze![]()
Als je serieus bent, dan ben je echt zo domquote:Op donderdag 29 november 2012 13:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb er in de loop van de nacht totaal 51 gekocht omdat ze in de loop van morgen de 1 miljoen gaan aantikken maar tot zover zijn ze alleen maar in waarde gedaald.
Als ik ze nu verkoop dan heb ik minstens 30k verlies. Dus dan maar wachten alleen heb geen geld meer dus zo maar ff proberen te promoveren uit Div 3.
Ben jij die Mads31 die ze steeds voor mn snufferd wegkaapt als er nog 20 sec te gaan zijn?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
bn al de heele ochted bezig heb er nu 44 jij?/
Hoezo ben ik dom?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je serieus bent, dan ben je echt zo dom
Alle x-4-x systemenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:28 schreef wieisboos het volgende:
Welke formasie wordt oranje op LM in 4-1-2-1-2?
Want je kunt echt zien wie spelers kooptquote:Op donderdag 29 november 2012 13:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben jij die Mads31 die ze steeds voor mn snufferd wegkaapt als er nog 20 sec te gaan zijn?
quote:
Reus op LM is die coins meer waard dan Gotze op CAM imo.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gotze heb ik voor 185k gekocht, ben fan van Bayern en Dortmund, Reus is gewoon te duur op LM, Blaza op RM de IF lijkt me wel tof om te hebben maar hij is wel reteduur
Heb er 7 opstaan maar die gast koopt ze volgens mij en zet ze er dan voor minder op, net 7 verkocht voor 900 staan ze 10 minuten laten er op voor 1000/1200 dus jaaaa dat is hijquote:Op donderdag 29 november 2012 13:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Want je kunt echt zien wie spelers koopt
Oeh das wel erg nicequote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef Revontulet het volgende:
Besloten dit team te maken in 3-4-2-1
Reus - Lewandowski - blaczikowsky
Ribery - Kroos - Gotze - Muller
Dante - Howedes - westermann
Weidelfeller
Allemaal IF (of SIF)
Gaat aardig wat centen kosten, maar heb ik tenminste wat om naar toe te werken
3-4-2-1quote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef Revontulet het volgende:
Weidelfeller
Allemaal IF (of SIF)
hahaha, meer gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 29 november 2012 13:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oeh das wel erg nice, je brengt mij ook meteen op ideeën
3421 nou 1 goede counter en je bent dood.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:37 schreef Revontulet het volgende:
Weidelfeller
Allemaal IF (of SIF)
3-5-2 is mijn favoriete formatie hoor. Maar dat komt mede doordat elke formatie met 2 CDM's gewoon prima is.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
3421 nou 1 goede counter en je bent dood.
1x met 3 verdedigers een team gehad nooit meer. Op de flanken ben je nergens. 2 snelle buitenspelers en ze kunnen voorzetten geven zoveel ze willen.
speel veel met 3-5-2 en ben nu een 3-4-2-1 team aan het maken, heb nog niet verloren met dat 3-5-2 teamquote:Op donderdag 29 november 2012 13:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
3421 nou 1 goede counter en je bent dood.
1x met 3 verdedigers een team gehad nooit meer. Op de flanken ben je nergens. 2 snelle buitenspelers en ze kunnen voorzetten geven zoveel ze willen.
Met wie speel je dan op LM en RM kun je toch beter 4-2-2-2 spelen met 2 snelle CAM's heb je ook 2 CDM'squote:Op donderdag 29 november 2012 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3-5-2 is mijn favoriete formatie hoor. Maar dat komt mede doordat elke formatie met 2 CDM's gewoon prima is.
Jep, dat is de Crew waar Rik voorzitter van isquote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Mensen die met dit logootje spelen bij hun club in FUT op de xbox is dat echt crew van EA? Of een of andere clan.
[ afbeelding ]
Ben je serieusquote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Mensen die met dit logootje spelen bij hun club in FUT op de xbox is dat echt crew van EA? Of een of andere clan.
[ afbeelding ]
http://www.thecrew.com/quote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had hem voor 30kquote:Op donderdag 29 november 2012 13:49 schreef Maver24 het volgende:
WAAAA, ik koop even Blaza voor 120k !!!, stond er 1tje op bij RW 433 formatie, wow
Yep, maar dat was in week 1 ofzo. Daarna verkocht voor 100k. Prijs ging echt heel snel omhoogquote:
Hey Rijstemans.quote:
En toenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
Loopt er een meisje uit mijn groep de hele tijd te zeggen ja deze week ben ik een arme student dit dat. Daarnet nu ben ik het echt. Net een vlucht naar curacao geboekt voor haar stage.
Ik heb het geld niet eens om dat te doen. Verre van zelfs
zei ik awhh wat zielig en ging ik verder met FOK!ken. Ik laat me toch niet afleiden door meisjes gespuisquote:
Je had moeten zeggen: moet er nog iemand mee om je in te smeren? hehehequote:Op donderdag 29 november 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zei ik awhh wat zielig en ging ik verder met FOK!ken. Ik laat me toch niet afleiden door meisjes gespuis
Ok leuk man!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zei ik awhh wat zielig en ging ik verder met FOK!ken. Ik laat me toch niet afleiden door meisjes gespuis
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: moet er nog iemand mee om je in te smeren? hehehe
en dan lief kijken
Zo kijk je danquote:Op donderdag 29 november 2012 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen: moet er nog iemand mee om je in te smeren? hehehe
en dan lief kijken
Neeeeheeeeeeequote:
Mensen moeten niet zeuren, ik heb woensdag, dinsdag en vrijdag overdag les van half 9/11 tot een uur of 5 en dan nog 's avonds werken tot 12. Plus huiswerk. Niet dat ik zeur btwquote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
Van die sletjes die 3 dagen in de week dit zeggen. Altijd FML erachter .ach meid
[ afbeelding ]
FYLTTFquote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zeuren, ik heb woensdag, dinsdag en vrijdag overdag les van half 9/11 tot een uur of 5 en dan nog 's avonds werken tot 12. Plus huiswerk. Niet dat ik zeur btw
die is ook wel erg vet, hoeveel coins heb jij wel niet om te besteden zeg, haha. nog meer als ik heb ik het ideequote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1665401/#squad-player
Of dit team ipv dat bundesliga IF team....hmmm keuzes keuzes
Dan kan je beter Rooney op CDM zetten en Carzorla CAM.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef Revontulet het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1665401/#squad-player
Of dit team ipv dat bundesliga IF team....hmmm keuzes keuzes
Ik heb helemaal niks op het moment...maar als ik m'n zinnen ergens op zet ga ik er voor, kan gerust nog een maand ofzo duren eer dat ik dit team heb...maar anders is FUT zo saai voor mij als ik niks heb om naar toe te werkenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die is ook wel erg vet, hoeveel coins heb jij wel niet om te besteden zeg, haha. nog meer als ik heb ik het idee
Wpisz kolejną litery nazwy miejscowości [Fylttf...] [ Powrót | Fylttfa | Fylttfb | Fylttfc | Fylttfd | Fylttfe | Fylttff ... znaleziono parafii zaczynających się na literę Fylttfquote:
ForYouLordToeFjesquote:
Ben je een pool ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wpisz kolejną litery nazwy miejscowości [Fylttf...] [ Powrót | Fylttfa | Fylttfb | Fylttfc | Fylttfd | Fylttfe | Fylttff ... znaleziono parafii zaczynających się na literę Fylttf
Vertelquote:Op donderdag 29 november 2012 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb nog een klein updeetje
quote:
Beetje zoals gtaboi, die is voor zwolle en ajax. Dudeweiser is voor az en ajax.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het is geen hele relatietechnische updeet, maar meer iets doms dat ze net ineens zei
Ik zit met mijn collega te praten over de voetbalwedstrijden van dit weekend, hij is voor Feyenoord, ik voor NAC, dus gaat een beetje in de trant van: Hey, tegen wie moet Feyenoord eigenlijk dit weekend? Waarna hij vraagt tegen wie NAC moet...onderbreekt ze ineens ons gesprek:
"O ja, toevallig is mijn man ook voor NAC!"
Wij kijken allebei om naar haar: "Hoezo dat dan?"
Zij: "Nou hij komt oorspronkelijk uit Breda, hoewel hij al wel een jaar of 20 in Den Haag woont".
Mijn collega : "Nou, dan zal hij de laatste tijd wel een beetje chagerijnig thuis zijn zeker?" (half doelend op haar thuissituatie natuurlijk, ik kon mijn lach met moeite inhouden)
Haar reactie: "Nou, dat valt eigenlijk best mee hoor, want als NAC verliest is zijn 2e favoriete club nog altijd PSV, en die doen het best aardig geloof ik."
Dat was het moment waarop ik met tranen in mijn ogen naar het toilet ben gelopen
quote:Op donderdag 29 november 2012 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat was het moment waarop ik met tranen in mijn ogen naar het toilet ben gelopen
En Heracles.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dudeweiser is voor az en ajax.
Mij lukt het niet. Als NAC verliest, is (een deel van) mijn weekend naar de klote. Dan denk ik niet; nou Heerenveen vind ik ook een mooie club, als die nou winnen, dan maakt dat het weer goed. Ja, ik heb ook favoriete clubs in het buitenland, maar dat weegt bij lange na niet op tegen mijn uber-alles favoriete club.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
Als RKC speelt dan ben ik ook voor RKC, als Liverpool speelt ben ik ook voor Liverpool, Dortmund hetzelfde. Uiteindelijk is dat alleen omdat ik de clubs leuk vind. Mocht een van de clubs tegen Feyenoord moeten, dan gaat mijn volledige aandacht uit naar Feyenoord.
Al denk ik wel dat je 'fan' kan zijn van meerdere clubs. Kan het niet helemaal uitleggen
Klopt, ik heb dan ook gelijk een kutweek als Feyenoord niet wint.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mij lukt het niet. Als NAC verliest, is (een deel van) mijn weekend naar de klote. Dan denk ik niet; nou Heerenveen vind ik ook een mooie club, als die nou winnen, dan maakt dat het weer goed. Ja, ik heb ook favoriete clubs in het buitenland, maar dat weegt bij lange na niet op tegen mijn uber-alles favoriete club.
Nee, dat heb ik ook. Dat die andere winnen heeft ook geen invloed op mijn humeur.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mij lukt het niet. Als NAC verliest, is (een deel van) mijn weekend naar de klote. Dan denk ik niet; nou Heerenveen vind ik ook een mooie club, als die nou winnen, dan maakt dat het weer goed. Ja, ik heb ook favoriete clubs in het buitenland, maar dat weegt bij lange na niet op tegen mijn uber-alles favoriete club.
AZ. Dan een hele tijd niks. Dan Excelsior en Sparta.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
Als RKC speelt dan ben ik ook voor RKC, als Liverpool speelt ben ik ook voor Liverpool, Dortmund hetzelfde. Uiteindelijk is dat alleen omdat ik de clubs leuk vind. Mocht een van de clubs tegen Feyenoord moeten, dan gaat mijn volledige aandacht uit naar Feyenoord.
Al denk ik wel dat je 'fan' kan zijn van meerdere clubs. Kan het niet helemaal uitleggen
Dit. Heerenveen is alles. West Ham vind ik ook belangrijk, en vond het ook echt kut toen ze degradeerden maar is niet vergelijkbaar met Heerenveen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
AZ heeft een minuut of 10 invloed op mijn humeur. Langer is onnodig. Als ze verliezen, dollen ze gewoon in het spelershome, daarna gaan ze naar hun grote huizen, mooie vrouwen. Zou ik dan moeten gaan kniezen thuis?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook. Dat die andere winnen heeft ook geen invloed op mijn humeur.
Jaquote:Op donderdag 29 november 2012 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft een minuut of 10 invloed op mijn humeur. Langer is onnodig. Als ze verliezen, dollen ze gewoon in het spelershome, daarna gaan ze naar hun grote huizen, mooie vrouwen. Zou ik dan moeten gaan kniezen thuis?
De blues mimangquote:
Ja. Spelers zijn passanten. Supporters niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft een minuut of 10 invloed op mijn humeur. Langer is onnodig. Als ze verliezen, dollen ze gewoon in het spelershome, daarna gaan ze naar hun grote huizen, mooie vrouwen. Zou ik dan moeten gaan kniezen thuis?
3-5-2quote:Op donderdag 29 november 2012 15:06 schreef Djeetje het volgende:
Wat is de beste opstelling voor een Brazil squad met zo veel mogelijk 5 star skillers ?
alleen is neymar niet goed op lmquote:Op donderdag 29 november 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
Pato - Eduardo
Jadson
Neymar - Ronaldinho - ? - Hulk
pace
Wallyson - Eduardoquote:Op donderdag 29 november 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
Pato - Eduardo
Jadson
Neymar - Ronaldinho - ? - Hulk
pace
Kelvin > Danilinhoquote:Op donderdag 29 november 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wallyson - Eduardo
-------Jadson
Neymar - Ronaldinho - Ganso - Danilinho
is Ronaldinho niet beter op CAM ?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wallyson - Eduardo
-------Jadson
Neymar - Ronaldinho - Ganso - Danilinho
Maakt niet zoveel uit. Zijn passing is denk ik wel beter dan Jadson, maar die is weer wat snellerderder.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is Ronaldinho niet beter op CAM ?
Niet beter dan Jadson, ook al is Ronaldinho mijn favoriete voetballer by farquote:Op donderdag 29 november 2012 15:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is Ronaldinho niet beter op CAM ?
88 staat op futhead en 81 FK en 87 shot powerquote:Op donderdag 29 november 2012 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet Goossens op mijn middenveld. 91 long shots ingame.
Nee, want Gary Gardner is bijna precies dezelfde speler en die is ook geen 40Kquote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
88 staat op futhead en 81 FK en 87 shot power![]()
Als hij in de BPL speelde was hij zeker 40k.
Vorige jaar had hij nog ziekere Stats toen was hij goldquote:Op donderdag 29 november 2012 15:10 schreef StijnDa het volgende:
Eerste pot met nieuwe silver team, bizarre wedstrijd![]()
3e minuut dik afstandsschot gescoord met IlicevicEven later rood voor Wallyson van de tegenstander door tackel van achter, nog iets later rood voor mijn spits voor tackel van achter, per ongeluk
Uiteindelijk 4-3 gewonnen.
Gardner is binnenkort ook 40k als het aan mij ligt.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, want Gary Gardner is bijna precies dezelfde speler en die is ook geen 40K
Goossensquote:Op donderdag 29 november 2012 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zet Goossens op mijn middenveld. 91 long shots ingame.
Ronaldinho is altijdquote:
ik ook helaas was ik rond die tijd pas 8 ongeveer.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldinho is altijd
Beste voetballer ter wereld die ik bewust heb meegemaakt.
Messi?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ronaldinho is altijd
Beste voetballer ter wereld die ik bewust heb meegemaakt.
Ronaldinho > Messiquote:
Ja, maar op 9 chem is het meer.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
88 staat op futhead en 81 FK en 87 shot power![]()
Als hij in de BPL speelde was hij zeker 40k.
quote:
Gelukkig nam ik jullie al niet serieus, dus er is niks verloren gegaan met deze reactiesquote:Op donderdag 29 november 2012 15:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldinho van 2006 was hoger niveau dan Messi
heb je hem wel eens zien voetballen rond die tijd ?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig nam ik jullie al niet serieus, dus er is niks verloren gegaan met deze reacties
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb je hem wel eens zien voetballen rond die tijd ?
Ik respecteer jouw mening ook niet dus hoef je dat ook niet met die van mij te doen. Kutsukkelquote:Op donderdag 29 november 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig nam ik jullie al niet serieus, dus er is niks verloren gegaan met deze reacties
quote:
gelezen op Voetbalzone ?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ronaldinho maakt 50 goals, waarvan er 40 bij blijven omdat het individuele klasse is.
Messi maakt er 100, maar je onthoud er maximaal 10 van, de rest zijn goed afgemaakt na 1000000x tiki takie.
Dat Barca was geniaal, geen arrogantie en toch heel goed en leuk voetbal spelen. Ronaldinho is geen kwal geweest itt Messi nu, altijd lachen en niet achterbaks doen.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Heb het inderdaad, ergens gelezen afgelopen week, maar weet niet meer zeker of dat Voetbalzone was.quote:
Mijn favoriete aller tijden.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb het inderdaad, ergens gelezen afgelopen week, maar weet niet meer zeker of dat Voetbalzone was.Ronaldinho was in 2004/2005/2006/2007 echt genieten, en alles wat die man deed probeerden we op de training na te doen.
Een van mijn favoriete spelers aller tijde.
Deco en Ronaldinhoquote:Op donderdag 29 november 2012 15:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat Barca was geniaal, geen arrogantie en toch heel goed en leuk voetbal spelen. Ronaldinho is geen kwal geweest itt Messi nu, altijd lachen en niet achterbaks doen.
Basisspeler zal lastig worden, maar ik zou hem zeker weten nog een keer willen zien op een groot eindtoernooi. Het WK in 2014 zal dan zijn laatste kunsstukje moeten worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn favoriete aller tijden.
Zal toch wat zijn als hij op het wk van 2014 basis speler is
Moeilijk word het zeker.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Basisspeler zal lastig worden, maar ik zou hem zeker weten nog een keer willen zien op een groot eindtoernooi. Het WK in 2014 zal dan zijn laatste kunsstukje moeten worden.
En dan rennend naar de cornervlagquote:Op donderdag 29 november 2012 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
Die vrije trap op het WK in 2002. Ik was een mini-Lindgren. van een jaar of 11 en zat met de hele klas te kijken.
Of zijn goal tegen Valencia, aanemen op de borst en dan een omhaal met zijn weakfootquote:Op donderdag 29 november 2012 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
Die vrije trap op het WK in 2002. Ik was een mini-Lindgren. van een jaar of 11 en zat met de hele klas te kijken.
Messi is een fenomeen, maar om een of andere reden vind ik voetballers zoals Ronaldinho, Zlatan en Ronaldo leuker om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
Messi is een buitengewoon goede voetballer maar ik kan veel meer genieten van Ronaldinho die echt een acrobaat is.
Nee, dat is Maradona, die maakte Argentinië wereld kampioen met een middelmatig team voor die tijd. Hij maakte tevens Napoli kampioen en won er een europese prijs mee.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar even serieus Ronaldinho mag de veters van Messi nog niet aanraken. Messi is misschien wel de beste aller tijden
Dat mocht Messi ook niet toen ze samen in de kleedkamer zaten.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar even serieus Ronaldinho mag de veters van Messi nog niet aanraken. Messi is misschien wel de beste aller tijden
Laat Messi nou maar een WK titel pakken of in de BPL presteren dan geloof ik het graag.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij gaat nooit weg bij Barcelonaquote:Op donderdag 29 november 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat Messi nou maar een WK titel pakken of in de BPL presteren dan geloof ik het graag.
Messi zou ieder andere club in de wereld ook kampioen maken en Argentinië gaat onder Messi ook nog wel een grote prijs halenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dat is Maradona, die maakte Argentinië wereld kampioen met een middelmatig team voor die tijd. Hij maakte tevens Napoli kampioen en won er een europese prijs mee.
Het moet eerst nog maar gebeuren, tot die tijd is Maradonna de beste ooit.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Messi zou ieder andere club in de wereld ook kampioen maken en Argentinië gaat onder Messi ook nog wel een grote prijs halen
BPL teams verliezen naar mijn idee juist vaak van Spaanse clubs. Dit jaar chelsea tegen Falcau enz. Wat ik hier mee bedoel dat ik niet weet of de BPL wel zo veel sterker is. Je heb meer gemiddeld goede clubs in de BPL...quote:Op donderdag 29 november 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat Messi nou maar een WK titel pakken of in de BPL presteren dan geloof ik het graag.
Als Barca 2 jaar de titel niet pakt en de cl dan hoor je al allerlei frustratie etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij gaat nooit weg bij Barcelona
Ik wil Messi een keer zien in een team dat niet speelt zoals Barca nu doet. Ronaldo heeft tot nog toe kunnen bewijzen dat het een fenomeen is door in de BPL te presteren en in de La Liga.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
La liga is qua voetbal veel zwaarder dan de BPL. Waarom zou hij weg gaan bij Barça hij zit daar perfectquote:Op donderdag 29 november 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het mn club zou helpen zou ik heel chagrijnig zijn bij elke nederlaag. Bovendien, als je voor AZ bent, dan heb je best een rotleven als je een hele week chagrijnig moet zijn als je club niet wint.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Spelers zijn passanten. Supporters niet.
Madrid en Barcelona zijn normaliter beter, misschien Bayern ook wel op het moment en Dortmund maar in de BPL is het gemiddelde niveau hoger, daar wint men niet zomaar van elkaar.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
BPL teams verliezen naar mijn idee juist vaak van Spaanse clubs. Dit jaar chelsea tegen Falcau enz. Wat ik hier mee bedoel dat ik niet weet of de BPL wel zo veel sterker is. Je heb meer gemiddeld goede clubs in de BPL...
Ja dat bedoelde ik dus ook met mijn post.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Madrid en Barcelona zijn normaliter beter, misschien Bayern ook wel op het moment en Dortmund maar in de BPL is het gemiddelde niveau hoger, daar wint men niet zomaar van elkaar.
Gelukkig heeft hij nog evenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het moet eerst nog maar gebeuren, tot die tijd is Maradonna de beste ooit.
Scoren tegen een Fulham, Stoke City, Newcastle united is toch wel lastiger dan tegen Levante, Osasuna, Espanyol.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Madrid en Barcelona zijn normaliter beter, misschien Bayern ook wel op het moment en Dortmund maar in de BPL is het gemiddelde niveau hoger, daar wint men niet zomaar van elkaar.
Nou bij Real denken ze daar toch echt anders over als ze tegen Levante moeten.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Scoren tegen een Fulham, Stoke City, Newcastle united is toch wel lastiger dan tegen Levante, Osasuna, Espanyol.
BPL is de beste competitie, grootste concurentie en beste sfeer.Messi heeft ook het geluk gehad dat hij in de generatie van Ronaldinho instroomde. Hij heeft het nooit met spelers die niet van top niveau waren om zich heen moeten doen. Hij is heel goed, alleen denk ik niet dat hij elke team kampioen maakt zoals wordt beweert.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:40 schreef Johnbon het volgende:
[..]
BPL teams verliezen naar mijn idee juist vaak van Spaanse clubs. Dit jaar chelsea tegen Falcau enz. Wat ik hier mee bedoel dat ik niet weet of de BPL wel zo veel sterker is. Je heb meer gemiddeld goede clubs in de BPL...
Dan moet je eens wat meer naar La liga kijken als je dat vindquote:Op donderdag 29 november 2012 15:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Scoren tegen een Fulham, Stoke City, Newcastle united is toch wel lastiger dan tegen Levante, Osasuna, Espanyol.
Mourinho moet dan ook niet met Essien en Khedira tegelijk spelenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou bij Real denken ze daar toch echt anders over als ze tegen Levante moeten.
Die Mourinho snapt er ook geen drol van!quote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mourinho moet dan ook niet met Essien en Khedira tegelijk spelenNet als van Marwijk die zelfs met 2 controleurs tegen Andorra speelde
Dat voetbal is vaak niet aan te gluren. Alleen Barca of een derby is nog wel leuk.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat meer naar La liga kijken als je dat vind
2 cdms zou alleen moeten mogen als ze 352 spelen, anders niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mourinho moet dan ook niet met Essien en Khedira tegelijk spelenNet als van Marwijk die zelfs met 2 controleurs tegen Andorra speelde
City speelde gisteren 3-5-2quote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
uur naar school geweest en eindelijk weekend
[..]
2 cdms zou alleen moeten mogen als ze 352 spelen, anders niet.
De Engelse ploegen en dan zeker het gedeelte dat net onder de top zit zijn allemaal stuk voor stuk sterker dan de Spaanse ploegen hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je eens wat meer naar La liga kijken als je dat vind
vorig jaar verloren ze van Levante toen was Essien er nog niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |