Het gaat er toch om waar je mee hebt geredenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:09 schreef Woelwater het volgende:Sommige patsers hier met "dure" auto's in de lijst, waar ze een blokje mee rond mochten..
Da's knap!quote:
Oeps.. mercedes natuurlijkquote:
Werk je bij VanVliet ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2012 12:18 schreef maarten22 het volgende:
Pff dat is een hele waslijst. Als ik al het saaie spul weg laat waren dit de leukste waar ik zelf mee gereden heb:
-Gemballa Avalanche GTR 750 EVO-R
-Brabus SLS B63S
-Wiesmann MF5 en MF4S
-E60 en F10 M5
-Ferrari 308, 328, 355, 360, 430, 550 en 599
-Porsche 997.2 911 Turbo S
-Jaguar XKR-S en XJR
-Audi S8 V10 en W12
-BMW F02 750Li
-Maserati Quattroporte, Gran Turismo en Spyder
-Audi RS6 V10
-BMW E46 en E92 M3
En dan laat ik alle Range Rovers, X5'en etc maar even weg. Best vervelend werk heb ik eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop