jaa, jij ook?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hoii
Iedereen hier lekker geslapen?
Mooi, deelsquote:
dan staart er iemand naar jequote:Op donderdag 29 november 2012 10:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, deels
ben echt 100x wakker geworden vanacht
Geen idee waarom want door telefoon enzo slaap ik altijd heen
Hmmm.. Een of andere geest die niet kon geloven dat me kamer wel degelijk opgeruimd is nuquote:Op donderdag 29 november 2012 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan staart er iemand naar je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogge, jawel, maar wel een beetje kortquote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Hoii
Iedereen hier lekker geslapen?
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmmm.. Een of andere geest die niet kon geloven dat me kamer wel degelijk opgeruimd is nu!
Dat zal het zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 29 november 2012 10:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hmmm.. Een of andere geest die niet kon geloven dat me kamer wel degelijk opgeruimd is nu!
Ja wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
waaat ga je daar nou weer doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ben nu op weg naar oh oh Den Haag
aww veel plezierquote:Op donderdag 29 november 2012 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar sealife op excursie
Was dat niet dat huge-ass aquarium?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar sealife op excursie
yupquote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Was dat niet dat huge-ass aquarium?
ja hoorde ook dat je roggen mocht aaien ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 10:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
aww veel plezierben daar 1x geweest toen ik... 10 was ofzo en toen was er een octopus die een potje kon openmaken ofzo en dat was helemaal op tv en al die bende XD
Roggen aaien is cool en dat mag daar inderdaadquote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoorde ook dat je roggen mocht aaien ofzolijkt me wel grappig
Auwquote:Op donderdag 29 november 2012 10:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Roggen aaien is cool en dat mag daar inderdaaddie zitten in een hele grote bak waar een bruggetje overheen loopt etc als ik het goed herinner
Niet stiekem pijlstaart rog aaien he?
"The Steve Irwin experience"quote:Op donderdag 29 november 2012 10:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Roggen aaien is cool en dat mag daar inderdaaddie zitten in een hele grote bak waar een bruggetje overheen loopt etc als ik het goed herinner
nee komt goedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja stiekem is dat ook in sealife scheveningen gebeurt, maar ze hebben het verhaal iets veranderd anders zou niemand er meer heen gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 10:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
"The Steve Irwin experience"
Oke gelukkig maarquote:
als ik er ben stuur ik een fotoquote:Op donderdag 29 november 2012 10:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja stiekem is dat ook in sealife scheveningen gebeurt, maar ze hebben het verhaal iets veranderd anders zou niemand er meer heen gaan
[..]
Oke gelukkig maar
- Ik verwacht trouwens wel een foto op de whatsapp van een rog nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |