Dat beloofd watquote:Op woensdag 28 november 2012 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is allang gedaan geloof mij maar
daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 28 november 2012 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar liefde is altijd welkom
Straf, ik verdien het.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo gaat dat met mensen die de regels van god aan hun laars lappen
ik heb geen drempelquote:Op woensdag 28 november 2012 23:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
misschien hoor je mijn voetstappen ooit over je drempel
dan is ie niet saai meerquote:Op woensdag 28 november 2012 23:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ooit verschijn ik dan in je aller saaiste dagdroom
Kan het niet aan je muis oid liggen? Heb het ook wel eens gehad met een oudere muis waarvan het linkerknopje niet goed werkte en het vaak 2 keer selecteerde.quote:
ik ben tamelijk vermoeiendquote:Op woensdag 28 november 2012 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is ie niet saai meer
Maar ik heb het nergens anders. Alleen dat dubbel quoten altijd en af en toe dubbele dm's.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan het niet aan je muis oid liggen? Heb het ook wel eens gehad met een oudere muis waarvan het linkerknopje niet goed werkte en het vaak 2 keer selecteerde.
Zelfkennis ditdat.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig besef je het zelf ook
Ik heb dat ook weleens dubbele DM's ja, niet dubbele quotes volgens mij.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik heb het nergens anders. Alleen dat dubbel quoten altijd en af en toe dubbele dm's.
Los daarvan is de muis klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |