Thanx!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
klopt heb je gelijk in!
Alsnog fijn dat je alles in de gaten houd! complimenten
verder maakt het eigenlijk niks uit, niemand die het ook maar een flikker kan schelen. in nederland heb je toch zowat alle nationaliteiten, geen naam waar ik nog van opkijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Godsgruwelijk irritant dat. Ik wil in de massa opgaan.
Ja maar ik ben gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verder maakt het eigenlijk niks uit, niemand die het ook maar een flikker kan schelen. in nederland heb je toch zowat alle nationaliteiten, geen naam waar ik nog van opkijk.
nu kan je het dromenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:01 schreef Taexon het volgende:
Klaar met Qlimax 2012 naluisteren!![]()
Hele dag niks anders gehoord
ja mijn naam danquote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon Nederlands.Ik wil een saaie naam.
erger dan truus of bep kan het niet zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon Nederlands.Ik wil een saaie naam.
Hoe jij het zegt wel jaquote:
ook voor mij dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ik betaal bij het etentje
zo waarquote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
erger dan truus of bep kan het niet zijn
Ben al gehosseld door een FOK!ker sry.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ik betaal bij het etentje
Bummer.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben al gehosseld door een FOK!ker sry.
Ja het is bijna 10 uur muziekquote:
Nou dat dusquote:Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]hoe dan?
Ik maak wel van de R een W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |