that is just awesomequote:Op woensdag 28 november 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van.
[..]
Ik wel
Ik vind het om eerlijk te zijn maar een kut naamquote:
Ah, dawissikniequote:Op woensdag 28 november 2012 22:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het gaat altijd om 23:00 open.
De oudjes (mods) moeten dan slapen he
Vincent is een bazennaam.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het om eerlijk te zijn maar een kut naam
waarom?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ah, dawissiknie.
Ben helemaal blij met me naam Joeyquote:Op woensdag 28 november 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een naam die bij jou past ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben helemaal blij met me naam Joey
Joey kan beidequote:
is leuk jaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben helemaal blij met me naam Joey
Spreek de mensen daar anders wat meer persoonlijk op aan.. komt beter aan denkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Conflict het volgende:
Hallo allemaal
Kan dat domme gezeik in de serieuze topics ophouden? Echt heel erg irritant!
Welk gezeik??quote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Conflict het volgende:
Hallo allemaal
Kan dat domme gezeik in de serieuze topics ophouden? Echt heel erg irritant!
wees blij dat je niet de zoveelste sofie bentquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
Een aparte naam hebben.![]()
gvd asdfghjkl.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een naam die bij jou past ja.
quote:
dat is niet leuk inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wees blij dat je niet de zoveelste sofie bent
Nee. Godsgruwelijk irritant dat. Ik wil in de massa opgaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wees blij dat je niet de zoveelste sofie bent
Dat heb ik ook al gedaaan. Maar ik vind het echt zwaar irritant dat als ik twee uurtjes van huis ben en terugkom er allemaal DM's en TR's zijn omdat er aan de lopende band gekloot wordt. En dan meld ik dat hier ook ff.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Spreek de mensen daar anders wat meer persoonlijk op aan.. komt beter aan denk
Ik vind je naam leuk eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
Een aparte naam hebben.![]()
gvd asdfghjkl.
hahahahaha zulke namenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Taexon het volgende:
alles beter dan namen zoals... brenda.. puck etc
Ik vind het serieus leukquote:
klopt heb je gelijk in!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gedaaan. Maar ik vind het echt zwaar irritant dat als ik twee uurtjes van huis ben en terugkom er allemaal DM's en TR's zijn omdat er aan de lopende band gekloot wordt. En dan meld ik dat hier ook ff.
Als er iets verkeerd is gedaan voel ik mij nooit aangesproken.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Conflict het volgende:
Als je je niet aangesproken voelt is er niks aan de hand trouwens. Het was een algemene mededeling.
oké dan valt het nog wel mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Taexon het volgende:
alles beter dan namen zoals... brenda.. puck etc
Sorryquote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gedaaan. Maar ik vind het echt zwaar irritant dat als ik twee uurtjes van huis ben en terugkom er allemaal DM's en TR's zijn omdat er aan de lopende band gekloot wordt. En dan meld ik dat hier ook ff.
Thanx!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
klopt heb je gelijk in!
Alsnog fijn dat je alles in de gaten houd! complimenten
verder maakt het eigenlijk niks uit, niemand die het ook maar een flikker kan schelen. in nederland heb je toch zowat alle nationaliteiten, geen naam waar ik nog van opkijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Godsgruwelijk irritant dat. Ik wil in de massa opgaan.
Ja maar ik ben gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verder maakt het eigenlijk niks uit, niemand die het ook maar een flikker kan schelen. in nederland heb je toch zowat alle nationaliteiten, geen naam waar ik nog van opkijk.
nu kan je het dromenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:01 schreef Taexon het volgende:
Klaar met Qlimax 2012 naluisteren!![]()
Hele dag niks anders gehoord
ja mijn naam danquote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon Nederlands.Ik wil een saaie naam.
erger dan truus of bep kan het niet zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon Nederlands.Ik wil een saaie naam.
Hoe jij het zegt wel jaquote:
ook voor mij dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ik betaal bij het etentje
zo waarquote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
erger dan truus of bep kan het niet zijn
Ben al gehosseld door een FOK!ker sry.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, ik betaal bij het etentje
Bummer.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben al gehosseld door een FOK!ker sry.
Ja het is bijna 10 uur muziekquote:
Nou dat dusquote:Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]hoe dan?
Ik maak wel van de R een W
Ja, maar dat is geen relatie.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij toch ook dus wat zeur je
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ben al gehosseld door een FOK!ker sry.
true true maar je hebt iig ietsquote:Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen relatie..
ik kan het ook niet anders eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat duszoals jij dat laatst in dat SMSje stuurde bijvoorbeeld
Ja, dat is waar. Maar er mist toch liefde.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true true maar je hebt iig iets
hmja wie weet komt dat nog wel eensquote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er mist toch liefde.
Klinkt wel leuk zoals jij het zegtquote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kan het ook niet anders eigenlijk![]()
Het is het Melk - Mellek dilemma. Maar dan omgekeerd.
wie heb je gepakt?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar er mist toch liefde.
Ik hoop van welquote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja wie weet komt dat nog wel eens
Een FOK!ster.quote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk zoals jij het zegt
Zoiets ja
Tevens, DM eens terug
Nu krijg je 100x me telefoon nummer binnen via dmquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Zomaar doet DM het nu opeens weer
ah jawel, komt echt wel goed hurquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop van wel.
[..]
Een FOK!ster.
haha 2x maar hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu krijg je 100x me telefoon nummer binnen via dm
Nee, ze heeft het meestal warm.quote:
Geloof ik ook wel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah jawel, komt echt wel goed hur
Kusjequote:
Gelukkig maar, in jezelf geloven is belangrijkquote:Op woensdag 28 november 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het meestal warm.
[..]
Geloof ik ook wel ja.
als jij dicht bij haar bent?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het meestal warm.
Helemaal waarquote:Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig maar, in jezelf geloven is belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |