Joey kan beidequote:
is leuk jaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben helemaal blij met me naam Joey
Spreek de mensen daar anders wat meer persoonlijk op aan.. komt beter aan denkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Conflict het volgende:
Hallo allemaal
Kan dat domme gezeik in de serieuze topics ophouden? Echt heel erg irritant!
Welk gezeik??quote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Conflict het volgende:
Hallo allemaal
Kan dat domme gezeik in de serieuze topics ophouden? Echt heel erg irritant!
wees blij dat je niet de zoveelste sofie bentquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
Een aparte naam hebben.![]()
gvd asdfghjkl.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een naam die bij jou past ja.
quote:
dat is niet leuk inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wees blij dat je niet de zoveelste sofie bent
Nee. Godsgruwelijk irritant dat. Ik wil in de massa opgaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wees blij dat je niet de zoveelste sofie bent
Dat heb ik ook al gedaaan. Maar ik vind het echt zwaar irritant dat als ik twee uurtjes van huis ben en terugkom er allemaal DM's en TR's zijn omdat er aan de lopende band gekloot wordt. En dan meld ik dat hier ook ff.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Spreek de mensen daar anders wat meer persoonlijk op aan.. komt beter aan denk
Ik vind je naam leuk eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
Een aparte naam hebben.![]()
gvd asdfghjkl.
hahahahaha zulke namenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Taexon het volgende:
alles beter dan namen zoals... brenda.. puck etc
Ik vind het serieus leukquote:
klopt heb je gelijk in!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gedaaan. Maar ik vind het echt zwaar irritant dat als ik twee uurtjes van huis ben en terugkom er allemaal DM's en TR's zijn omdat er aan de lopende band gekloot wordt. En dan meld ik dat hier ook ff.
Als er iets verkeerd is gedaan voel ik mij nooit aangesproken.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Conflict het volgende:
Als je je niet aangesproken voelt is er niks aan de hand trouwens. Het was een algemene mededeling.
oké dan valt het nog wel mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:59 schreef Taexon het volgende:
alles beter dan namen zoals... brenda.. puck etc
Sorryquote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gedaaan. Maar ik vind het echt zwaar irritant dat als ik twee uurtjes van huis ben en terugkom er allemaal DM's en TR's zijn omdat er aan de lopende band gekloot wordt. En dan meld ik dat hier ook ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |