SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef -Engel- het volgende:
WT, Jij ook al... ik heb dat ook vaak...
Zeg eens dat ik moet stoppen met fokken...
Ik moet nog steeds gaan bewegenAls ik jou was zou ik lekker de afwas doen met een muziekje in je oor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
mijn audiosnoer is te kortquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Als ik jou was zou ik lekker de afwas doen met een muziekje in je oor.
MP3 speler gewoon met oortjes?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mijn audiosnoer is te kort
Morgen krijg ik er misschien eentje voor op het werk
Ja... heb ik wel, maar ik heb op het moment geen broekzakken en het heeft geen clipquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
MP3 speler gewoon met oortjes?
Je kan 'm ook in je bh doen toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... heb ik wel, maar ik heb op het moment geen broekzakken en het heeft geen clip
Goed ideequote:Op woensdag 28 november 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kan 'm ook in je bh doen toch?.
Heb ik afgelopen zaterdag geleerd van 2 andere damesquote:Op woensdag 28 november 2012 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed idee
Heb ik niet aangedacht... dat doe ik eigenlijk nooit,,,, dingen in mijn bh stoppen bedoel ik
Ik verstop daar nooit iets want ik wil niks verliezen ...quote:Op woensdag 28 november 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen zaterdag geleerd van 2 andere dames. Die hadden hun mobiel daar verstopt
.
Ik wist het al langer maar nu mocht ik het in levende lijve ondervinden.
Als je bh goed past dan zou dat geen probleem mogen zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 23:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik verstop daar nooit iets want ik wil niks verliezen ...
hmm... ik heb een tas... dat werkt primaquote:Op woensdag 28 november 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je bh goed past dan zou dat geen probleem mogen zijn. Gewoon een beetje aan de zijkant wegwerken en het blijft wel zitten
.
Dat werkt ookquote:Op woensdag 28 november 2012 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... ik heb een tas... dat werkt prima
Liever over dozen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zullen we het er over hebben?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zullen we het er over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |