Zeg maar gerust bijna een jaarsalaris.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
Op de nominatie staan alvast
-koelkast
-wasmachine/droger
-vaatwasser
-tv
-bank
-bed
Genoeg nominaties om een aardig budget op stuk te slaan iig
zo, jij hebt een dure smaakquote:Op woensdag 28 november 2012 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg maar gerust bijna een jaarsalaris.![]()
Ik zou graag nog wel een nieuwe bank, eetkamerset, garderobekast en bureau willen hebben.
Voor een vaatwasser heb ik niet eens de ruimte, want dan zou mijn fornuis eruit moeten en ik heb liever een grote oven dan een combimagnetron. Wel zo handig met de cola-kip. Smaakte ook vandaag weer lekker.
Je hebt wel zuinigequote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zo'n droger hebben wij nooit gehad. Vreet dat niet ontzettend veel energie?
Ik ben gewend kleren aan het droogrek te hangen. Scheelt geld, ruimte en stroom. Alhoewel het droogrek ook veel ruimte in beslag neemt, maar niet permanent. Die valt trouwens ook zowat uit elkaar.
Ik ben lui.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Zo'n droger hebben wij nooit gehad. Vreet dat niet ontzettend veel energie?
Ik ben gewend kleren aan het droogrek te hangen. Scheelt geld, ruimte en stroom. Alhoewel het droogrek ook veel ruimte in beslag neemt, maar niet permanent. Die valt trouwens ook zowat uit elkaar.
Wij hebben ook niet zoveel spaargeldquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben lui.
Je hebt tegenwoordig van die wasmachine/droger combinatie dingen... zoiets lijkt me wel wat eigenlijk.
En ik het nibud kan blij met me zijn, ik kan de aanschaf van een wasmachine wel aan
Inderdaad, en de prijs van die Samsung in WG's link valt dan best mee. Ook nog eens 2 in 1, dan scheelt het ook al ruimte. Nadeel is wel als dat ding kapot gaat, je weer twee apparaten kwijt bent.quote:
Dat lijkt me wel heerlijk. Ik heb vandaag heel luxe gedaan; ik heb Robijn wasverzachter gekocht.quote:[...] En handdoeken komen wel stukken zachter uit de droger!
Gratis scrubbeurt.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind een ruwe handdoek juist wel fijn.
Ik ben opgevoed met het idee niet meer geld uit te geven dan er binnenkomt.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben ook niet zoveel spaargeldWe zijn nu samen aan het sparen voor een grote reis die we over 1,5 jaar willen maken. Eigenlijk zouden we nog extra geld weg moeten zetten maar dat komt er dus niet van... Overigens hebben we wel allebei een beetje spaargeld om dingen als vakantie te kunnen betalen
Ik heb altijd het idee dat 2 in 1 slechter is, ik weet niet zo goed waaromquote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, en de prijs van die Samsung in WG's link valt dan best mee. Ook nog eens 2 in 1, dan scheelt het ook al ruimte. Nadeel is wel als dat ding kapot gaat, je weer twee apparaten kwijt bent.
Ik ben inmiddels weer gewend aan de hardere handdoek en geen problemen mee, maar zo'n zachte handdoek vers uit de droger is toch wel echt verwennerijquote:Dat lijkt me wel heerlijk. Ik heb vandaag heel luxe gedaan; ik heb Robijn wasverzachter gekocht.![]()
Was in de aanbieding, 2 voor 4 euro.
[..]
Gratis scrubbeurt.
Oh maar dat doen wij ook niet hoor, we hebben geen schuldenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met het idee niet meer geld uit te geven dan er binnenkomt.
Tot nu toe is dat al 27 jaar gelukt eigenlijk.
Maar ik heb dan ook nog nooit echt een grote uitgave gedaan denk ik. Mijn huidige tv was ooit 700 euro geloof ik, dat moet wel de grootste uitgave geweest zijn tot nu toe.
Same herequote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
Ook een best geruststellende gedachte eigenlijk. Als er nog een keer ingebroken zou worden is er niet echt iets van substantiele waarde mee te nemen
Bij mij was de computer het duurste. Daarachter komen de auto's en de tv, maar volgens mij heb ik nog nooit meer dan 1000 euro uitgegeven aan een voorwerpquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook nog nooit echt een grote uitgave gedaan denk ik. Mijn huidige tv was ooit 700 euro geloof ik, dat moet wel de grootste uitgave geweest zijn tot nu toe.
Haha, je hebt gelijk. Ik kon altijd heel nonchalant met mijn mobieltje omgaan, geen dief die nog zo'n ouderwets ding wil stelen. En hier staat ook nog zo'n beeldbuis en een desktop.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef Whiteguy het volgende:
Ook een best geruststellende gedachte eigenlijk. Als er nog een keer ingebroken zou worden is er niet echt iets van substantiele waarde mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |