Er staat geen onderwerp vast. Dat mag alle kanten en elk zijweggetje op gaan mits het op muziek betrekking heeft. Muziek in de breedste zin van het woord. Daar gaat het om. Zie het topic als een muzikale chatbox.
Wie van Fok wil hier het chat-balletje laten rollen? Het is alvast makkelijk om het te hebben over het nummer dat je nu draait (bijvoorbeeld).
quote:aha goed dan... werd toch een beetje moe van die metalheads...
Op zondag 25 augustus 2002 16:49 schreef MuadDib het volgende:
Als tegenhanger voor de Metalheads Unite topics?
quote:Zoiets maar dan voor elke stijl en gewoon alles wat met muziek te maken heeft.
Op zondag 25 augustus 2002 16:49 schreef MuadDib het volgende:
Als tegenhanger voor de Metalheads Unite topics?
quote:Heb je hem al gekocht?
Op zondag 25 augustus 2002 16:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah leuk!Laten we het over Mooi Was Die Tijd Deel 2 gaan hebben
volgens mij is Bonnie Kom Je Buiten Spelen? het leukst.
onze chiel had het bij 1 deel moeten laten, maar hij rook het succes van welleer weer he
en niet cd's gaan samenstellen
tom_tom: begin jij nu ook al met aaliyah, dat mens was echt niet zo goed als dat ze nu allemaal opgehemeld is en wordt
Emmm, muziek. Wie heeft Spiceworld The Movie gezien? Ik hou mijn mening nog even op de achtergrond
het beste was de jump van de spicebus over de towerbridge!!!
en vond het echt vet humor hoe ze dat deden
Niet dat ik er uit mezelf naar zou luisteren, maar het is igg 10x beter als britney!
moet zeggen dat het een best goede show was hoor, en de vetrollen van geri maakten de hele avond top
quote:Dat kan je Witchfynder toch gewoon laten doen!
Op zondag 25 augustus 2002 17:24 schreef Seborik het volgende:
Aaarrrrggh, ik moet het natuurlijk allemaal door gaan lezen.
En achteraf vind ik All Saints leuker dan de Spice Girls.
Maar toen ging ik helemaal op in de Spice Girls. Best erg.
ik heb 1 album en dat is het dan ook wel....
all saints is idd veel beter, dat all hits album van hen
heb van de week de "solo" single van de gezusjes appleton gehoord, die valt dan wel weer wat tegen
Tot zover mijn muzikale klacht...
quote:Niet eens Spice Girls Eetbaar Ondergoed?
Op zondag 25 augustus 2002 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was ook fan van de Spice Girls. Mijn hele kamer hing vol met posters. Ik had een dekbedovertrek, 2 t-shirts, een grote vlag, potloden, pennen, etui's, gummen, puntenslijpers, cd's, van die dure boekjes waar alleen maar dingen instonden die je al wist.En achteraf vind ik All Saints leuker dan de Spice Girls.
Maar toen ging ik helemaal op in de Spice Girls. Best erg.
quote:Maak er sampletjes van en maak een leuk industrial plaatje.
Op zondag 25 augustus 2002 17:31 schreef Zander het volgende:
Mag je hier ook klagen over iets? Ik ben vandaag een beetje aan het prutsen in mijn *kuch* homestudio (lees: 4track recorder + een hoop instrumenten), maar ze zijn buiten de straat aan het openbreken en mijn microfoons vangen al die herrie op!
quote:Of misschien alleen de doornen ervan.
Op zondag 25 augustus 2002 17:30 schreef Trance4Ever het volgende:
Het leven van een mod gaat niet over rozen
quote:Oei, dat wordt nog leuk, Streetsounds by Jimi Donut.
Op zondag 25 augustus 2002 17:37 schreef MuadDib het volgende:[..]
Maak er sampletjes van en maak een leuk industrial plaatje.
quote:Wie is hier muzikant?
Op zondag 25 augustus 2002 17:31 schreef Mjet het volgende:
Wie van jullie speelt hier een instrument/zit in een band?
quote:Dat is vast en zeker zo ongeveer de foutste film ook. Daarmee ook gelijk een van de meest vermakelijke.
Op zondag 25 augustus 2002 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hahahaha, als je er ook maar niet wakker van blijft liggenEmmm, muziek. Wie heeft Spiceworld The Movie gezien? Ik hou mijn mening nog even op de achtergrond
Ik heb hem op band....
zelfde dat als k3 een film zou maken, die zullen heus geen oscar verwachten
Ik verwachtte een hoogst amusante b-film en die verwachtingen werden ook 100 % ingelost.
weinig artiesten die een goede film weten te maken eigenlijk he
quote:Ja, 'Poetic Justice' was dat geloof ik, dat was inderdaad bagger. Sowieso snap ik niet dat al die zangers ook zo nodig een film moeten maken, "Schoenmaker blijf bij je leest" denk ik dan altijd maar.
Op zondag 25 augustus 2002 19:32 schreef Cybart het volgende:
ik heb ooit een film gezien met Tupac & Janet J. werd midden in de nacht uitgezonden (viva la BBC). maar die vond ik dan eigenlijk weer wel waardeloos...
(vond david bowie vroeger wel eng in Labyrinth)
quote:Dat was toch Ice T in Boyz 'n da Hood? Ice Cube heeft ook een paar films gemaakt, maar ik geloof niet dat ik ze gezien heb...
Op zondag 25 augustus 2002 19:48 schreef IsaacD het volgende:
En Icecube komt altijd erg goed over... Boyz'n'dahood weet je...
edit: het is wel Icecube. Nou ja, die film was wel okee vond ik.
nu heb ik niet zo heel veel films van haar gezien (stuk of 4), maar ik vond The Cell wel een toppertje eigenlijk
in de andere films die ik van haar heb gezien (volgensmij alle behalve a leage of there own) vond ik haar wat slapjes
Of wat dacht je van 'Moonwalker' van Michael Jackson. Nou was dat ook meer een muziekfilm, maar die sloeg ook werkelijk nergens op.
quote:Body of evidence, bedoel je waarschijnlijk met die green goblin uit spiderman als haar advocaat.
Op zondag 25 augustus 2002 22:27 schreef Zander het volgende:
Of die andere, ik ben de titel even kwijt maar het was een Basic Instinct-rip off met Madonna als sexy verleidster. Echt een vreselijke film...Of wat dacht je van 'Moonwalker' van Michael Jackson. Nou was dat ook meer een muziekfilm, maar die sloeg ook werkelijk nergens op.
quote:Er werd wel veel met kaarsvet gesmeten..
Op zondag 25 augustus 2002 22:33 schreef Zander het volgende:
Yep, dat was hem inderdaad. Maar goed, het lag ook niet zozeer aan de acteerprestaties van Madonna als wel het slechte script.
michael is nog altijd wel een beetje king hoor, en dit was ie in zijn hoogtijddagen
wie heeft er trouwens het concert van dre hazes op sbs nog gezien...
ofja gezien, ik heb het hier achter me aangezet,
dus ik heb het gehoord, vond het wel leuk voor een keer
vooral toen er bij een vriend de andere versie doorheen gezongen werd door het publiek en hazes ook wat begon te lachen en niet meer helemaal uit zijn tekst kwam
quote:Jody bernal was daar ook en werd flink uitgejoeld..
Op zondag 25 augustus 2002 22:52 schreef Cybart het volgende:
oeh oeh, me...ofja gezien, ik heb het hier achter me aangezet,
dus ik heb het gehoord, vond het wel leuk voor een keervooral toen er bij een vriend de andere versie doorheen gezongen werd door het publiek en hazes ook wat begon te lachen en niet meer helemaal uit zijn tekst kwam
quote:shit, dat soort dingen mis ik altijd..
Op zondag 25 augustus 2002 23:04 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Jody bernal was daar ook en werd flink uitgejoeld..
wanneer is lowlands afgelopen trouwens?
Van de FP:
quote:Wie zit daar nou weer op te wachten? Het trieste vind ik dan dat platenmaatschappijen nog staan te springen om zo iemand te tekenen ook...
De 41-jarige acteur Hugh Grant gaat zingen. In zijn laatste film 'About a boy' zong de acteur 'Killing me softly' en daardoor heeft de smaak te pakken.Ook al zei hij tot voor kort niets anders te kunnen dan acteren, neemt hij meteen een heel album op. Dit album komt vol te staan met allerlei romantische songs. Twee platenmaatschappijen zijn al in gesprek met Hugh.
quote:Jakkes.
Op woensdag 28 augustus 2002 00:04 schreef Zander het volgende:
Nou ja, acterende zangers zijn over het algemeen niet zo best, maar zingende acteurs vind ik toch nog een graad erger, eigenlijk.Van de FP:
[..]Wie zit daar nou weer op te wachten? Het trieste vind ik dan dat platenmaatschappijen nog staan te springen om zo iemand te tekenen ook...
Alhoewel ik 4Fun niet eens zo slecht vond...
Over zingende soapies gesproken, herinneren jullie je dat singletje nog van Terra, Charlie, Benjamin en Sylvester uit GTST? Good Times - Ongelofelijk.
Ik hoop niet dat ik mensen nu beledig, maar ik word echt helemaal naar van de manier van zingen van die gozer!
quote:Waarom wordt/werd dat nummer gecensureerd?
Op zondag 15 september 2002 11:42 schreef SmashBro het volgende:
Waarom komt dat nummer van Eve en Alicia Keys (Gangsta Love) niet meer op MTV? Een tijdje geleden kwam het echt om de minuut en sindsdien gewoon echt helemaal niet meer. Vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |