Pics.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Strings zitten kut. Ik weiger.
Ik draag een grijs ondergoed. Geloof ik.
Goed planquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eerst maar warme schoenen+truien
quote:
Marie joquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
True, ze doet er ook erg lang mee, koopt voornamelijk Marie Jo, vind ik persoonlijk ook erg mooi spul. Maar het mag wat kosten inderdaad
Jawel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen kus van jou
oh okéquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon voor sparen danquote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Marie joIk wil volgende zomer echt graag een bikini van dat merk
Strings moet je aan wennen, de eerste paar dagen denk je "WTF hoe dragen mensen ditquote:Op woensdag 28 november 2012 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Laatste deel geloof ik niet Lompequote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon voor sparen dangaat sowieso lang mee en het zit nog lekker ook, aldus mijn vrouw
Gelukkig heb ik een wat goedkopere smaak hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan. De schoenen die ik wil zijn 280 euro
[..]
Neuh. Dat niet zozeer. Ik blijf ze kut vinden.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Strings moet je aan wennen, de eerste paar dagen denk je "WTF hoe dragen mensen dit" maar daarna wil je niks anders meer aan
Ga ik zeker doenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon voor sparen dangaat sowieso lang mee en het zit nog lekker ook, aldus mijn vrouw
Ik normaal ook. Alleen dit zijn 100% zeker warme schoenen, en aangezien ik altijd koude voeten hebquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een wat goedkopere smaak haha
Nou neequote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laatste deel geloof ik niet Lompe
Stiekem draag jij ze gewoon
Jawel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeg me niet wat ik wel en niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |