jij bent echt raar, maar dat vind ik wel grappig aan jequote:Op woensdag 28 november 2012 21:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nergens aan, dat zeg ik altijd tegen dames die ik mag
misschien doe ik het wel half onbewust, omdat ik niet tegen aardigheid kan.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent echt raar, maar dat vind ik wel grappig aan je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vans draag ik het meest.
Je fascineert mequote:Op woensdag 28 november 2012 22:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
misschien doe ik het wel half onbewust, omdat ik niet tegen aardigheid kan.
maar raar is goed genoeg
Ohquote:Op woensdag 28 november 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Werk.schoenen, berg schoenen en casual schoenen
ik bedoel dat ik die hebquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik loop alleen thuis/werk niet op hakken dus dat klopt ja
Ik zonder hakken dan hèquote:Op woensdag 28 november 2012 22:08 schreef Snowbells het volgende:
Als ik hakken aan doe dan ben ik net zo lang als krullie.
Je zag er leuk uit hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Eindelijk van dat gezeur af!
Viel ik mee?
Jaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nope. Maar ik wil nog wel een keer hoi zeggen.
okeokequote:Op woensdag 28 november 2012 22:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de flat tegenover me ook, duistere praktijken zijn daar aan de gang....
wanneer volgende TC? dan kom ik op de laptopquote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja daar gaan we weer.. mag niet meer knipogen
denk morgen dan maarquote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer volgende TC? dan kom ik op de laptop
okee lijkt me wel grappigquote:Op woensdag 28 november 2012 22:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
denk morgen dan maar?!
Blijf morgen denk toch thuis... heel mss even kroegje in
Ja is gezelligquote:Op woensdag 28 november 2012 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee lijkt me wel grappig
We merken hetquote:
Is leuk hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker FOK!ertjes bekijken
i knowquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We merken het
[..]
Is leuk hoor.
Hehe, dat zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i knowis alweer lang geleden dus morgen maar op de laptop en ervoor zorgen dat ik er niet zo afgrijselijk uitzie zoals nu
Daarom.. rare jongetjes bekijken zoals ikquote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker FOK!ertjes bekijken
mwa slaapmodequote:Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat zal wel meevallen toch.
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa slaapmodemake-uploos alles
Haha, nee, doe ik niet hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is niet te hopen dat jij make-up draagt nee
zie ik je dan in bewegende pixels?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtfquote:Op woensdag 28 november 2012 22:38 schreef Taexon het volgende:
teveel piemels in tc... we zijn er maar allemaal uit
Laptops kunnen slecht tegen vocht, ik zou het niet aanraden.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij ook op TC komt dan wel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zie ik je dan in bewegende pixels?
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laptops kunnen slecht tegen vocht, ik zou het niet aanraden.
ik moest 3x lezen voor ik het snaptequote:Op woensdag 28 november 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laptops kunnen slecht tegen vocht, ik zou het niet aanraden.
Slecht wel. Ik wil het wel zien dan trouwens, altijd leuk om te zien of je behang een beetje matched met het plafond.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest 3x lezen voor ik het snapte
mhh voor wat, moet wat jaquote:Op woensdag 28 november 2012 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als jij ook op TC komt dan wel ja
ja daar draait het wel om tenslottequote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slecht wel. Ik wil het wel zien dan trouwens, altijd leuk om te zien of je behang een beetje matched met het plafond.
Sowieso, de rest interesseert me toch niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daar draait het wel om tenslotte
Nee dat dacht ik welquote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, de rest interesseert me toch niet.
Nope iedereen verliet me ineensquote:
Specificaties?quote:
Nee, piemelenwoud daar, dus nee, gewoon nee.quote:
van wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Specificaties?
[..]
Nee, piemelenwoud daar, dus nee, gewoon nee.
En ik kan je heul niet kicken van TC trouwens, je verbinding was wel onmeunig kut.
Hehehequote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Specificaties?
[..]
En ik kan je heul niet kicken van TC trouwens, je verbinding was wel onmeunig kut.
Ja alleen bij TC doet verbinding het kut.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Specificaties?
[..]
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja alleen bij TC doet verbinding het kut.
Dat laat ik aan jou over.quote:
Je verbinding kan er niet mee omgaan, ik zou het slaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja alleen bij TC doet verbinding het kut.
ik gok vincentquote:Op woensdag 28 november 2012 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heet je echt ook vinnie?
je weet maar nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik gok vincentken van andere fora's ook mensen die vinnie heten etc
allemaal vincent!
Nope, Vincent. Zoals Taexon al zeiquote:Op woensdag 28 november 2012 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heet je echt ook vinnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |