SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
The Shiningquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat je eyecandy noemtquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Incl nieuwe eye-candy trouwens. Die troep die JB had ingevoegdbeetje zesjes neerzetten en het eyecandy noemen maakt het nog geen eyecandy
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Incl nieuwe eye-candy trouwens. Die troep die JB had ingevoegd
If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat je eyecandy noemtbeetje zesjes neerzetten en het eyecandy noemen maakt het nog geen eyecandy
Deathlift or Die.![]()
Nice. Ik wist niet dat jij smaak had qua chicks man gekquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Incl nieuwe eye-candy trouwens. Die troep die JB had ingevoegd.
![]()
Broertje mijn smaak heeft smaak.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice. Ik wist niet dat jij smaak had qua chicks man gek.
Deathlift or Die.![]()
Wesh denk je is fissa ouleh?quote:quote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broertje mijn smaak heeft smaak.Goeie
.
![]()
![]()
deze kan ook wel in het vas photoshop topic
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Teringlijerquote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice. Ik wist niet dat jij smaak had qua chicks man gek.
![]()
![]()
1:05 xD Canniboys ah-*ght* altijd kush *ght* Kush is de *ght* shit nigge *ght*. WOW!
Gelukkig typen mensen dat soort dingen wel eens fonetisch uit![]()
.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1:05 xD Canniboys ah-*ght* altijd kush *ght* Kush is de *ght* shit nigge *ght*. WOW!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Rook me sidney, rooooook mequote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Jawel, je keek.![]()
![]()
* ThaTim streampje opzetquote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
Persie in de 1ste minuut gescoord
* Ethanolic sport 1 op zet.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tottenham - Liverpool is nice (tot nu toe)quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
Persie in de 1ste minuut gescoord
* Ethanolic sport 1 op zet.Jawel, je keek.![]()
Sktrel had donkerrood moeten krijgenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Tottenham - Liverpool is nice (tot nu toe)fo real.
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorst
Deathlift or Die.![]()
Liverpool heeft sowieso matige voetballers. Alleen Suarez en Gerrard kunnen ietsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sktrel had donkerrood moeten krijgenfo real.
Jawel, je keek.![]()
Welk niveau speel je etha?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorst
Spugen is voor mietjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorstBFF met GGMM![]()
quote:
3e klasse?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Destijd 3de zondag.
[..]
Zeg dat maar eens tegen Rijkaard.
hehe, was je voorI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wow stoer wow etha yu so coolquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorst![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan? Een echte vent had hem gehoekt.Ik had hem het ziekenhuis in geslagen, maar hij mocht van geluk spreken dat m'n teamgenoten me tegen hielden. Escaleerde compleet toen.
Deathlift or Die.![]()
De enige keer dat ik heb gevochten was bij een toernooi in Enschede: SVVquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik had hem het ziekenhuis in geslagen, maar hij mocht van geluk spreken dat m'n teamgenoten me tegen hielden. Escaleerde compleet toen.
Bleek achteraf dat ik de vriend van mijn nicht een kopstoot had gegeven. Hij kon er wel om lachen, mijn nicht niet: Hij heeft een paar dagen zonder z'n 2 voortanden rondgelopen en ik moest allerlei injecties halen, omdat iemand met een roestige schroevendraaier had gestoken.
Voor de rest heb ik nog nooit een gevecht meegemaakt.BFF met GGMM![]()
Gestoken met een schroevendraaierquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige keer dat ik heb gevochten was bij een toernooi in Enschede: SVV
Bleek achteraf dat ik de vriend van mijn nicht een kopstoot had gegeven. Hij kon er wel om lachen, mijn nicht niet: Hij heeft een paar dagen zonder z'n 2 voortanden rondgelopen en ik moest allerlei injecties halen, omdat iemand met een roestige schroevendraaier had gestoken.
Voor de rest heb ik nog nooit een gevecht meegemaakt.Dat zijn nog eens klassiekers. Tegenwoordig word je vermoord.
Ik heb overigens ook maar 1 keer buiten sport om gevochten.
Deathlift or Die.![]()
Ja, in mijn geval zag ik driekwart van de vechtersbazen 's avonds op een familiefeestquote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gestoken met een schroevendraaierDat zijn nog eens klassiekers. Tegenwoordig word je vermoord.
Ik heb overigens ook maar 1 keer buiten sport om gevochten.
BFF met GGMM![]()
1x maar, dat valt nog mee. Ik zowat dagelijks op de basisschoolquote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gestoken met een schroevendraaierDat zijn nog eens klassiekers. Tegenwoordig word je vermoord.
Ik heb overigens ook maar 1 keer buiten sport om gevochten.![]()
![]()
Haren trekken is geen vechten Vasquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1x maar, dat valt nog mee. Ik zowat dagelijks op de basisschoolDeathlift or Die.![]()
Problem child toch. En mannelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haren trekken is geen vechten Vas![]()
Haren trekken, silent treatment, roddelen, tong uitsteken... die wijven zijn gek mang.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haren trekken is geen vechten VasBFF met GGMM![]()
Ik vocht 9 van de 10 keer met jongens, daar valt weinig haren te trekken.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haren trekken is geen vechten Vas
Ik denk ook wel dat ik 1 jongen gewoon onvruchtbaar gemaakt heb ofzo, vaak in z'n kloten geraakt![]()
![]()
Als ik niet beter wist was ik boeler geworden.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haren trekken, silent treatment, roddelen, tong uitsteken... die wijven zijn gek mang.![]()
wow stoer wow vas yu so coolquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vocht 9 van de 10 keer met jongens, daar valt weinig haren te trekken.
Ik denk ook wel dat ik 1 jongen gewoon onvruchtbaar gemaakt heb ofzo, vaak in z'n kloten geraaktDeathlift or Die.![]()
Volle boele boeler wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist was ik boeler geworden.Jawel, je keek.![]()
Dan heb je nog steeds hetzelfde probleem...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist was ik boeler geworden.
BFF met GGMM![]()
shiiitttttttquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook een keer met een dronken Marokkaan, dat was leuk jonge.Deathlift or Die.![]()
ben man u kijkenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
heb je sport1 tim of gwn goeie stream want ik kan nie vindeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Het zou mij niks verbazen als jij bij een psych loopt...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vocht 9 van de 10 keer met jongens, daar valt weinig haren te trekken.
Ik denk ook wel dat ik 1 jongen gewoon onvruchtbaar gemaakt heb ofzo, vaak in z'n kloten geraaktIf not now, then when.![]()
Balotelli
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef jna het volgende:
Die Sterling van Liverpool. 17 jaar en al 3 kinderen bij 2 verschillende chicks
We hebben het over 6/7 jaar geleden drolquote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als jij bij een psych loopt...![]()
![]()
Je bent zelf een dronken mocro.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We hebben het over 6/7 jaar geleden drolDeathlift or Die.![]()
I know Vas, I know..quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We hebben het over 6/7 jaar geleden drolIf not now, then when.![]()
wtf![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Oerbeer op 01-12-2012 01:37:25 (Ja wtf inderdaad. Hou dit maar fijn voor jezelf) ]Deathlift or Die.![]()
Ben jij dat etha?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
De tering, die voetbalt niet voor de fun maar omdat het moetquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef jna het volgende:
Die Sterling van Liverpool. 17 jaar en al 3 kinderen bij 2 verschillende chicks.
9 Uur lang? Nee tochquote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Jeej lekker tot 7u Engelse debatten aanhoren @ HES Bijlmer #Yolo.
![]()
Even m'n fobo (kaolo dik) geupdate.
- G-Unit:
50 Cent, Lloyd Banks, Mobb Deep, M.O.P., Spider Loc, Tony Yayo & Young Buck.
- Aftermath:
Dr. Dre, Eminem, Obie Trice & Stat Quo.
- Dipset:
Cam'Ron, Freekey Zekey, Hell Rell, Jim Jones, JR Writer, Juelz Santana & Max B.
- D-Block:
Jadakiss, Sheek Louch & Styles P.
- YMCMB:
Birdman, Cory Gunz, Drake, Gudda Gudda, Lil Wayne, Mystikal, Nicki Minaj & Tyga.
- MMG:
Rick Ross, Meek Mill, Wale, Gunplay, Stalley & Triple C's.
- Maar ook:
2Chainz, A$AP Rocky, Ace Hood, Akon, B.G., Brisco, Bun B., Busta Rhymes, Cassidy, Chamillionaire, Chief Keef, Chingy, Chris Brown, Clipse, Damian Marley, DMX, Drag-On, Fabolous, Fat Joe, Flo-Rida, Freeway, French Montana, Future, Gucci Mane, Ja Rule, Jay-Z, Jin, J-Kwon, Jody Breeze, Juicy J., Juvenile, Kanye West, Kardinal Offishall, Kid Ink, Lil B, Lil Flip, Lil Jon, Lil Scrappy, Ludacris, Maino, Mase, Method Man, Mims, Nas, N.E.R.D., Nelly, Outkast, P. Diddy, Papoose, Plies, Red Cafe, Redman, Ron Browz, Roscoe Dash, Saigon, Shawty Lo, Shyne, Slim Thug, Snoop Dogg, Soulja Boy, Swizz Beatz, T.I., The Game, Three 6 Mafia, Timbaland, T-Pain, Trick Daddy, Twista, Usher, Waka Flocka Flame, Will Smith, Wiz Khalifa, Wycleff Jean, Xzibit, Ying Yang Twins, Yo Gotti, Young Jeezy, Yung Joc, Yung LA & veel meer!
- Nederlandse rap:
Duvel Duvel, Negativ, Opgezwolle, Typhoon, The Opposites, Raymzter & Zwart Licht.
- UK rap:
Dizzee Rascal, Kano, Lethal Bizzle & Wiley.
- Dancehall:
Beenie Man, Collie Buddz, Elephant Man, Junior Reid, Kalibwoy, Movado, Mr. Vegas, Sean Paul, Shaggy, Sizzla & Vybz Kartel.
Haten op mijn muzieksmaak![]()
.
![]()
Kom op man. Fresku is echt wel beter dan the Oppo's.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Luister ik bijzonder weinig naar, kan ook niet tippen aan wat ik d'r heb staan bij NL rap.
Ditquote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op man. Fresku is echt wel beter dan the Oppo's.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Nooitquote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op man. Fresku is echt wel beter dan the Oppo's.. Niet die gare shit van tegenwoordig, maar alles t/m dat nummer Broodje Bakpao van Opposites =
.
![]()
Opposites owned die sjabba, Fresku rapt een beetje te oversensitief met zijn eerstewereldproblemen en zijn familie enzo![]()
Klopt, maar z'n delivery is hard.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:52 schreef RickoKun het volgende:
Opposites owned die sjabba, Fresku rapt een beetje te oversensitief met zijn eerstewereldproblemen en zijn familie enzoIf not now, then when.![]()
The Opposites zijn vervelende gasten. Nederhoppers sowieso.
Begrijp me niet verkeerd, ik kan aardig wat liedjes goed waarderen, maar wat een mensen zeg.
Voelen zich helemaal bekend en de shit. Een beetje gangster doen over/met je leven in een buitenwijk van fucking Alkmaar ofzo. En dan denken dat iedere chick maar voor je gaat en iedereen voor je buigt en je de Lil' Wayne van NL wanen.![]()
Ik moet trouwens wel soms lachen om Negativ (aka Maurits) op tv.
![]()
Die lach van hemquote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik kan aardig wat liedjes goed waarderen, maar wat een mensen zeg.
Voelen zich helemaal bekend en de shit. Een beetje gangster doen over/met je leven in een buitenwijk van fucking Alkmaar ofzo. En dan denken dat iedere chick maar voor je gaat en iedereen voor je buigt en je de Lil' Wayne van NL wanen.![]()
zo fucking aanstekelijk
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Daarom heb ik die lijst zo opgesteld, de rest is gewoon nep.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
En Flinke Namen.. die drie hitjes/nummers die ze hadden.. waren best leuk tochquote:Op donderdag 29 november 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom heb ik die lijst zo opgesteld, de rest is gewoon nep.![]()
Totdat Wolken helemaal dood werd gedraaid.![]()
Ik heb nu best wel een hekel aan die TopNotch-hipsters ofzo. Van die Jimmy Woo figuren. Ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En Flinke Namen.. die drie hitjes/nummers die ze hadden.. waren best leuk toch![]()
Totdat Wolken helemaal dood werd gedraaid..
Staat los van Flinke Namen overigens.![]()
shiiitttquote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zei ik terwijl ik een papaya/ananas milkshake met amandel- en vanille essence opslurp.![]()
Looper!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Iemand nog een filmtip? (Om te downloaden)
![]()
Ik had verwacht dat die beter zou zijn.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik vond 'm juist goedquote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die beter zou zijn.maarja smaken verschillen
![]()
![]()
Ik vond hem ook niet slechtquote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist goedmaarja smaken verschillen
maar wel een beetje vaagjes enzo. En had zo'n: 'this is it?'-gevoel erbij
Looper (2012) HDRip NL subs DutchReleaseTeamquote:Op donderdag 29 november 2012 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh is die nu al te downloaden? Met Joseph Gordon? Ben benieuwd
Wel met onderin het scherm een geblurred blokje maar daar stoorde ik me niet heel erg aan, misschien is er nu wel een andere betere torrent.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Looper (2012) HDRip NL subs DutchReleaseTeam
Wel met onderin het scherm een geblurred blokje maar daar stoorde ik me niet heel erg aan, misschien is er nu wel een andere betere torrent.ach dat zijn die downloadproblems.
Ik weet nog in het begin der filmdownload tijden dat ik van die crappy camversies zat te kijken, helemaal blij dat ik films kon downloaden die nog in de bios waren![]()
![]()
Vorig millennium?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ach dat zijn die downloadproblems.
Ik weet nog in het begin der filmdownload tijden dat ik van die crappy camversies zat te kijken, helemaal blij dat ik films kon downloaden die nog in de bios warenDeathlift or Die.![]()
quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
weet nog dat m'n pa die crappy camversies massaal meenam uit India als ie daar was geweestquote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ach dat zijn die downloadproblems.
Ik weet nog in het begin der filmdownload tijden dat ik van die crappy camversies zat te kijken, helemaal blij dat ik films kon downloaden die nog in de bios waren
Ghehe ja mijn ouders ook als we naar de VS waren geweestquote:Op donderdag 29 november 2012 20:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
weet nog dat m'n pa die crappy camversies massaal meenam uit India als ie daar was geweestlelijke gebrande camversies.
Ik weet nog wel de eerste dvd die ik ooit brandde.. was The devil wears prada![]()
![]()
Een versie van Troy waarin na een kwartier een kale vent in het beeld gaat staanquote:Op donderdag 29 november 2012 20:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ghehe ja mijn ouders ook als we naar de VS waren geweestlelijke gebrande camversies.
Ik weet nog wel de eerste dvd die ik ooit brandde.. was The devil wears prada
Dat jaquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een versie van Troy waarin na een kwartier een kale vent in het beeld gaat staanof dat de camera ineens half in een tas gefrot werd.
Troyquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een versie van Troy waarin na een kwartier een kale vent in het beeld gaat staanDood gedraaid die dvd copy.
Deathlift or Die.![]()
heb die dvd copy in de shredder gegooid, daarna de film elk jaar nog gezien tijdens de Grieks of Latijn lesquote:Op donderdag 29 november 2012 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
TroyDood gedraaid die dvd copy.
Like a knife in a cup of butter.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niggas put stabs in ya boy like Brad Pitt in Troy.Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Like a knife in a cup of butter.Wou net klok/klepel voor je vertalen, goed dat die 2e post er achteraan kwamquote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag iemand in het Engels horen zeggen 'Every pound goes through the mouth'..
![]()
I doesn't understand what you mean.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Wou net klok/klepel voor je vertalen, goed dat die 2e post er achteraan kwam.
Deathlift or Die.![]()
Iemand had ooit het gore lef om concurrensy oid te zeggen, doelend op concurrentiequote:Op donderdag 29 november 2012 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I doesn't understand what you mean..
![]()
feestje in mijn broekquote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er in Amsterdam of omstreken met oud & nieuw zieke party's?De chairwoman stelde een team voor en toen noemde die domme snol een boy die Jaap heet 'Jape'.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand had ooit het gore lef om concurrensy oid te zeggen, doelend op concurrentie.
![]()
![]()
![]()
Ik ging echt helemaal stuk.
Deathlift or Die.![]()
Alleen maar G, alleen maar.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er in Amsterdam of omstreken met oud & nieuw zieke party's?![]()
Hahaha, traantje moeten wegpinken van het lachen. Japequote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
feestje in mijn broek
[..]
De chairwoman stelde een team voor en toen noemde die domme snol een boy die Jaap heet 'Jape'.![]()
![]()
![]()
Ik ging echt helemaal stuk.
![]()
.
![]()
Superzieke party's in Oud-Zuid wordt heel de avond ebola verspreid en voor een flinke meningokokken infectie kun je altijd in het centrum terechtquote:Op donderdag 29 november 2012 20:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er in Amsterdam of omstreken met oud & nieuw zieke party's?![]()
Henk en Ingrid ergens in mijn facebook vrienden van vrienden, natuurlijk samen 1 account:quote:Op donderdag 29 november 2012 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, traantje moeten wegpinken van het lachen. Jape![]()
.
plaatsen ze een foto van hun hond, zetten ze als commentaar erbij: Pack the stick!_______________
![]()
![]()
Er ontsnapte een Ron Brandsteder-lach bij mequote:Op donderdag 29 november 2012 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Henk en Ingrid ergens in mijn facebook vrienden van vrienden, natuurlijk samen 1 account:
plaatsen ze een foto van hun hond, zetten ze als commentaar erbij: Pack the stick!_______________
. Ik word de hele tijd gekilled in Halo 4 door het lachen
.
![]()
Er zei nog iemand iets bizar doms, maar ik weet niet meer wat het precies was.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er ontsnapte een Ron Brandsteder-lach bij me. Ik word de hele tijd gekilled in Halo 4 door het lachen
.
Deathlift or Die.![]()
Maakt niet uit G, als we maar keihard los kunnen gaan, goed kunnen drinken, snuiven en waar genoeg chicks zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O had niet gezien, waar hou je van qua muziek dan?If not now, then when.![]()
Amsterdam United in de gashouder is sowieso een feest dat elk jaar populair is maar eigenlijk moet je gewoon hier kijken http://www.djguide.nl/maand.p?maand=oud%20en%20nieuw want het zijn er echt achterlijk veelquote:Op donderdag 29 november 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maakt niet uit G, als we maar keihard los kunnen gaan, goed kunnen drinken, snuiven en waar genoeg chicks zijn.![]()
![]()
Ik ken die site en daar hebben we vandaag ook gekeken. In eerste instantie staat Arnhem in de planning maar da's zo lame. In de randstad heb je vast ziekere party's.
lawl
Fuckoff met die VIP tafels joh gewoon tussen de restquote:Op donderdag 29 november 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ken die site en daar hebben we vandaag ook gekeken. In eerste instantie staat Arnhem in de planning maar da's zo lame. In de randstad heb je vast ziekere party's.
lawl
[ afbeelding ]![]()
![]()
je wil gwn met me danse he xDquote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuckoff met die VIP tafels joh gewoon tussen de restIf not now, then when.![]()
Ja so graag XDquote:Op donderdag 29 november 2012 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
je wil gwn met me danse he xD![]()
Nothing to do here
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fuckoff met die VIP tafels joh gewoon tussen de restTussen het plebs staan in de club, Vas pls.
![]()
ze wonen er toch met 3 jongequote:Op donderdag 29 november 2012 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
^
BY THE WAI, Jumi's app in A'dammetje is best nice geworden.![]()
![]()
Die is dood brah.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is die pa echt een drugsbaron of zo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
MAAR DAN IS HET APP NOG WEL NICE CLOWNquote:I know. Stief-pa/pa whatever.quote:If not now, then when.![]()
Sinds wanneer heb ik voor het laatst gekankerd op Damsko?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die kankeren op Amsterdam, maar er toch elke Koninginnedag en Oud & Nieuw zijn.
En ik ga geen o&n in mijn zolderkamer vieren puur omdat 020![]()
![]()
Calm your mantits bby.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
MAAR DAN IS HET APP NOG WEL NICE CLOWN![]()
Geen idee manquote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik voor het laatst gekankerd op Damsko?
En ik ga geen o&n in mijn zolderkamer vieren puur omdat 020![]()
. Over shie 32 dagen alweer, zin in
.
![]()
only met die mongollotjequote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je moeten verdedigen omdat je een appartement nice vind.
Wat is aan te raden? Nieuwmarkt, Oud Zuid, Leidse of de Dam?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee man. Over shie 32 dagen alweer, zin in
.
![]()
Ik pak elk jaar alles manquote:Op donderdag 29 november 2012 21:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat is aan te raden? Nieuwmarkt, Oud Zuid, Leidse of de Dam?. Wallen is ook wel chill om mee te pakken.
![]()
Om daar vervolgens je roes op straat uit te slapenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik pak elk jaar alles man. Wallen is ook wel chill om mee te pakken.
![]()
![]()
Een intens geluk om geboren en getogen Amsterdammer te zijn maakt zich dan van mij meester.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Om daar vervolgens je roes op straat uit te slapen![]()
Twijfel nog wat ik ga zuipen, denk eraan om zo'n fles Ciroc te halen. Als een BAWS.
En dan rechtstreeks uit de fles natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Twijfel nog wat ik ga zuipen, denk eraan om zo'n fles Ciroc te halen. Als een BAWS.
En dan rechtstreeks uit de fles natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wat mag dat kosten?If not now, then when.![]()
¤45 voor 70 cl bij Gall & Gall.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat mag dat kosten?
Die 1,75 cl is ¤100 volgens mij.
![]()
En dan geen druppel delen zekerquote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
¤45 voor 70 cl bij Gall & Gall.
[ afbeelding ]![]()
Als je veel stack heb gewoon Blue Label uit de fles drinken met O&Nquote:Op donderdag 29 november 2012 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan rechtstreeks uit de fles natuurlijk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eerst de Coco Loso dance doen, dan krijgt men misschien een slokje Ciroc Coconutquote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En dan geen druppel delen zeker.
Kijk Diddy en Fabolous losgaan op het begin meteen al.
![]()
Dit filmpje had je ooit eens geDMt toen je helemaal skaffa was. En ik heb echt zitten kijken van.. wtf.. why? En dan helemaal afkijken hequote:Op donderdag 29 november 2012 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst de Coco Loso dance doen, dan krijgt men misschien een slokje Ciroc Coconut.
Kijk Diddy en Fabolous losgaan op het begin meteen al.
P diddy![]()
![]()
Lol echt? Hoezo dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit filmpje had je ooit eens geDMt toen je helemaal skaffa was. En ik heb echt zitten kijken van.. wtf.. why? En dan helemaal afkijken he
P diddy![]()
Ziek zakelijke maar ook ziek decadente mofo is het ook. 550 millie
![]()
![]()
Zou raken met mijn pinkquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou bij deze chick een dildo in d'r aars stoppen. Of gewoon meinem Tollieworscht.
![]()
Ik mijn fallus bij deze, in al haar openingen waar ie past.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou bij deze chick een dildo in d'r aars stoppen. Of gewoon meinem Tollieworscht.
full stops and exclamation marks![]()
Neuh, Egyptisch hè, dan mag het.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:59 schreef Vaseline_ het volgende:
Is ze niet een beetje te donker voor je, krio?full stops and exclamation marks![]()
Misschien wilt ze het wel bij haarzelf doen terwijl jij toekijkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaaltje en mutsje op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:17 schreef JackieBrown het volgende:
snow fever.
Het is vroeg, het is koud, meh.
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Sneeuw? Hier zijn de zon toch nog redelijk voor bijna begin december. De kerstbomen zijn al binnen @ AH
.
![]()
So So Kowru Fowru hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sneeuw? Hier zijn de zon toch nog redelijk voor bijna begin december. De kerstbomen zijn al binnen @ AH
.
Jawel, je keek.![]()
Jaa hier ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
hoef zelfs geen sjaal om omgwtf
Johnnie Walker is voor koelies...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als je veel stack heb gewoon Blue Label uit de fles drinken met O&N
BFF met GGMM![]()
En kampers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Johnnie Walker is voor koelies...![]()
Koelies drinken toch alleen LightBlack Label?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Johnnie Walker is voor koelies...
Of DarkWhite Russians?Jawel, je keek.![]()
Nee, de koelietokkies drinken Red Label, het groepje erboven Black en de 'elite' drinkt Gold/Green en op speciale gelegenheden Blue.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:22 schreef jna het volgende:
[..]
Koelies drinken toch alleen LightBlack Label?
Of DarkWhite Russians?
Maar de labels zijn veranderd heb ik begrepen, er is nu ook platinum en doubleblack.BFF met GGMM![]()
Die bruine ass zou ik zeker doenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.![]()
Die met die skippybal veert wel lekker.Die ene laatste ziet er trouwens wel raar uit, vind je niet? Die 'strik' of zo.
Ik heb nog wel een skippybal gif maar die mag ik hier niet postenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé.![]()
Die met die skippybal veert wel lekker.Die ene laatste ziet er trouwens wel raar uit, vind je niet? Die 'strik' of zo.
. En hoe bedoel je? Of is het een strikvraag
.
![]()
uh hoezo vas?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of geil jij op bruine chicks?
complimentjes naar jou beginnen op te vallen?quote:
Nee gewoon algemeenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
complimentjes naar jou beginnen op te vallen?![]()
![]()
Lolololol, ze slaat ook wel een beetje als een pinguïn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een skippybal gif maar die mag ik hier niet posten. En hoe bedoel je? Of is het een strikvraag
.
Oh, valt wel mee. Ben van alle markten thuisquote:.(behalve gingers en pikzwarten)
Racisties :Squote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, valt wel mee. Ben van alle markten thuis.(behalve gingers en pikzwarten)
![]()
jhquote:sry vasquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Een pinguinquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lolololol, ze slaat ook wel een beetje als een pinguïn.!
Nu je het zegt HAHAHA.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
MEEEIIISJESS MET ROOOOIE HAAAREEEE DIE KUNNE KUUUSSSSEEE DAT IS NIET MIS
DAT IS NIET MISDeathlift or Die.![]()
Je zou haar dus niet doen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oh, valt wel mee. Ben van alle markten thuis.(behalve gingers en pikzwarten)
Jawel, je keek.![]()
nee, jij?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
Je zou haar dus niet doen?
[ afbeelding ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een pinguin!
Nu je het zegt HAHAHA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk al waarom zie ik ineens zo tyfus veel reclame; maar m'n abo is verlopen.
Mijn abo verloopt vandaag ook, iemand moet weer even een abo voor me kopenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk al waarom zie ik ineens zo tyfus veel reclame; maar m'n abo is verlopen.![]()
![]()
okquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn abo verloopt vandaag ook, iemand moet weer even een abo voor me kopenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet je al wie het telkens koopt? Ik snap nog steeds niet wie nou al dat geld spendeert aan jou, ongelooflijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn abo verloopt vandaag ook, iemand moet weer even een abo voor me kopen
Mensen die in de lente zonder vest/jas naar buiten gaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zijn = schijnt*
Beter wordt het snel lente, wil weer zonder vest/jas naar buiten.
!
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wie nou al dat geld spendeert aan jou, ongelooflijk.
Maar inderdaad, al was ik miljonair, ik wou nog liever een cactus anaal inbrengen dan geld aan Vas spenderen.Beter een goede lente dan zo'n vieze kleffe zomerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen die in de lente zonder vest/jas naar buiten gaan!
.
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar inderdaad, al was ik miljonair, ik wou nog liever een cactus anaal inbrengen dan geld aan Vas spenderen.
[..]
Beter een goede lente dan zo'n vieze kleffe zomer.
One man, one cactus.
Is wel echt een poor-mans-hossel...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je al wie het telkens koopt? Ik snap nog steeds niet wie nou al dat geld spendeert aan jou, ongelooflijk.
BFF met GGMM![]()
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel echt een poor-mans-hossel...
Ook echt gewoon op dezelfde dag als je eigen abonnement, onopvallend hoor Yuri.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef krioro het volgende:
Ook echt gewoon op dezelfde dag als je eigen abonnement, onopvallend hoor Yuri.
Ik heb nog eens haar fobo bekekenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef jna het volgende:
Yuri en dWc pls, net doen alsof jullie Vasje niet zouden geven, alleen jammer dat zij een hekel heeft aan hindoestanen
BFF met GGMM![]()
$110.000.000 in één jaarquote:According to Forbes, Dr. Dre is the highest paid musician in the world earning a whopping $110 million dollars in 2012. He ranked above pop superstars like Justin Bieber and huge touring rock bands like U2:
With a whopping $110 million in pretax earnings, Dr. Dre is this year’s top-earning musician—thanks largely to his Beats headphone line. He leads a pack of pop stars, rock icons, rap moguls and country crooners, many of whom bank the bulk of their bucks outside the recording studio. Totals are calculated from May 2011 through May 2012.
1. Dr. Dre ($110 million)
2. Roger Waters ($88 million)
3. Elton John ($80 million)
4. U2 ($78 million)
5. Take That ($69 million)
6. Bon Jovi ($60 million)
7. Britney Spears ($58 million)
8. Paul McCartney ($57 million)
8. Taylor Swift ($57 million)
10. Justin Bieber ($55 million) (Forbes)
10. Toby Keith ($55 million)
12. Rihanna ($53 million)
13. Lady Gaga ($52 million)
14. Foo Fighters ($47 million)
15. Diddy ($45 million)
15. Katy Perry ($45 million)
17. Kenny Chesney ($44 million)
18. Beyonce ($40 million)
19. Red Hot Chili Peppers ($39 million)
20. Jay-Z ($38 million)
21. Coldplay ($37 million)
22. Adele ($35 million)
22. Kanye West ($35 million)
24. Michael Buble ($34 million)
25. Sade ($33 million) (Forbes). Dat is $9.126.666 per maand. $2.291.666 per week. $327.280 per dag
.
![]()
En dat met zo'n kutproduct als de beats headphone. Respectquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
$110.000.000 in één jaar. Dat is $9.126.666 per maand. $2.291.666 per week. $327.280 per dag
.
Jawel, je keek.![]()
Geen idee zal het ook wel niet te weten komenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je al wie het telkens koopt? Ik snap nog steeds niet wie nou al dat geld spendeert aan jou, ongelooflijk.Echt een pussy being.
En dit. Heb nog genoeg quotes van dWc waar ie dat zegtquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:57 schreef jna het volgende:
Yuri en dWc pls, net doen alsof jullie Vasje niet zouden gevenAls je lekker eten maakt dan maakt het niet uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog eens haar fobo bekeken, alleen jammer dat zij een hekel heeft aan hindoestanen
![]()
![]()
uhm, uhm...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee zal het ook wel niet te weten komenEcht een pussy being.
[..]
[..]![]()
Gelukkig niet van mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
En dit. Heb nog genoeg quotes van dWc waar ie dat zegt
+
Daarom vroeg je dWc zovaak om te chillen en daarom belde je zelfs bij z'n deur aan.
Lul niet kneus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb het uit je mond horen komen man.
wat krijg ik er voor terugquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat lul jij nou weer manquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gelukkig niet van mij.
+
Daarom vroeg je dWc zovaak om te chillen en daarom belde je zelfs bij z'n deur aan.![]()
![]()
Yuri en dWc hebben ban?
oh yuri nietI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
zag t alquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hehe, dan heeft Yuri geluk gehad volgens mij
ik vind die arteta zo'n gayhoofd hebben he
Niet eens billen met lipjes volgens mij.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
11tje wel, maar toch té blijkbaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet eens billen met lipjes volgens mij.![]()
![]()
je bent zelf een gayhoofdquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:48 schreef ThaTim het volgende:
ik vind die arteta zo'n gayhoofd hebben he
Deathlift or Die.![]()
Ohquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
1
[..]
1tje wel, maar toch té blijkbaar
uh etha wil je klappen hebben?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
Nee want het was via WA, ik heb die gesprekken wel gelezen dus loop niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, je hebt er bewijs voor? Want zolang je geen bewijs hebt hou dan gewoon je mond
Ehhquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee want het was via WA, ik heb die gesprekken wel gelezen dus loop niet te ontkennen.Oke man
![]()
Damn, je bent te jong om hierop te reageren...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee zal het ook wel niet te weten komenEcht een pussy being.
[..]
En dit. Heb nog genoeg quotes van dWc waar ie dat zegt
[..]
Als je lekker eten maakt dan maakt het niet uit
BFF met GGMM![]()
Uhm ik prik jou wl vas
Eh, nee. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb gewoon gasten van 30 ofzo gedatequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Damn, je bent te jong om hierop te reageren....
Uhm, neequote:![]()
![]()
Nog ouder zelfsquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb gewoon gasten van 30 ofzo gedate.
[..]
Uhm, nee
BFF met GGMM![]()
Logisch as fuck toch. Welke gezonde, jonge man die in de bloei van z'n leven staat wilt nou iemand als jou.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb gewoon gasten van 30 ofzo gedate.
Shittttttttquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deathlift or Die.![]()
37quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel ouder?
Overigens had ik het niet over jou in het algemeen maar goedkokende mannen
BFF met GGMM![]()
Ze slaat me altijd en zegt dan Who's your mommy?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel vies dat jij je moeder likt dan.
Deathlift or Die.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een vader van 37 en zelf 19/20... ben je toevallig Antilliaans?![]()
Net even door jouw notes gebladerd....quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overigens ben ik bijna 19, FYI.
BFF met GGMM![]()
Ja, was er nog wat interessants te lezen behalve een hoop gekanker?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Net even door jouw notes gebladerd....![]()
![]()
Je bent een stuk groffer dan menig kerel, zoveel is wel duidelijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, was er nog wat interessants te lezen behalve een hoop gekanker?
BFF met GGMM![]()
Iknow, heb het niet van m'n moederquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent een stuk groffer dan menig kerel, zoveel is wel duidelijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: