SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
The Shiningquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat je eyecandy noemtquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Incl nieuwe eye-candy trouwens. Die troep die JB had ingevoegdbeetje zesjes neerzetten en het eyecandy noemen maakt het nog geen eyecandy
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Incl nieuwe eye-candy trouwens. Die troep die JB had ingevoegd
If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat je eyecandy noemtbeetje zesjes neerzetten en het eyecandy noemen maakt het nog geen eyecandy
Deathlift or Die.![]()
Nice. Ik wist niet dat jij smaak had qua chicks man gekquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Incl nieuwe eye-candy trouwens. Die troep die JB had ingevoegd.
![]()
Broertje mijn smaak heeft smaak.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice. Ik wist niet dat jij smaak had qua chicks man gek.
Deathlift or Die.![]()
Wesh denk je is fissa ouleh?quote:quote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Broertje mijn smaak heeft smaak.Goeie
.
![]()
![]()
deze kan ook wel in het vas photoshop topic
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Teringlijerquote:Op woensdag 28 november 2012 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice. Ik wist niet dat jij smaak had qua chicks man gek.
![]()
![]()
1:05 xD Canniboys ah-*ght* altijd kush *ght* Kush is de *ght* shit nigge *ght*. WOW!
Gelukkig typen mensen dat soort dingen wel eens fonetisch uit![]()
.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1:05 xD Canniboys ah-*ght* altijd kush *ght* Kush is de *ght* shit nigge *ght*. WOW!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Rook me sidney, rooooook mequote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Jawel, je keek.![]()
![]()
* ThaTim streampje opzetquote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
Persie in de 1ste minuut gescoord
* Ethanolic sport 1 op zet.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tottenham - Liverpool is nice (tot nu toe)quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
Persie in de 1ste minuut gescoord
* Ethanolic sport 1 op zet.Jawel, je keek.![]()
Sktrel had donkerrood moeten krijgenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Tottenham - Liverpool is nice (tot nu toe)fo real.
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorst
Deathlift or Die.![]()
Liverpool heeft sowieso matige voetballers. Alleen Suarez en Gerrard kunnen ietsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sktrel had donkerrood moeten krijgenfo real.
Jawel, je keek.![]()
Welk niveau speel je etha?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorst
Spugen is voor mietjes.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorstBFF met GGMM![]()
quote:
3e klasse?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Destijd 3de zondag.
[..]
Zeg dat maar eens tegen Rijkaard.
hehe, was je voorI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wow stoer wow etha yu so coolquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ben eens zo neergehaald, opgestaan en die kerel die van de tackle nog op de grond lag in z'n smoel gespuugd. Knkerlijer. Kregen beiden direct rood en ik werd 7 wedstrijden geschorst![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan? Een echte vent had hem gehoekt.Ik had hem het ziekenhuis in geslagen, maar hij mocht van geluk spreken dat m'n teamgenoten me tegen hielden. Escaleerde compleet toen.
Deathlift or Die.![]()
De enige keer dat ik heb gevochten was bij een toernooi in Enschede: SVVquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik had hem het ziekenhuis in geslagen, maar hij mocht van geluk spreken dat m'n teamgenoten me tegen hielden. Escaleerde compleet toen.
Bleek achteraf dat ik de vriend van mijn nicht een kopstoot had gegeven. Hij kon er wel om lachen, mijn nicht niet: Hij heeft een paar dagen zonder z'n 2 voortanden rondgelopen en ik moest allerlei injecties halen, omdat iemand met een roestige schroevendraaier had gestoken.
Voor de rest heb ik nog nooit een gevecht meegemaakt.BFF met GGMM![]()
Gestoken met een schroevendraaierquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige keer dat ik heb gevochten was bij een toernooi in Enschede: SVV
Bleek achteraf dat ik de vriend van mijn nicht een kopstoot had gegeven. Hij kon er wel om lachen, mijn nicht niet: Hij heeft een paar dagen zonder z'n 2 voortanden rondgelopen en ik moest allerlei injecties halen, omdat iemand met een roestige schroevendraaier had gestoken.
Voor de rest heb ik nog nooit een gevecht meegemaakt.Dat zijn nog eens klassiekers. Tegenwoordig word je vermoord.
Ik heb overigens ook maar 1 keer buiten sport om gevochten.
Deathlift or Die.![]()
Ja, in mijn geval zag ik driekwart van de vechtersbazen 's avonds op een familiefeestquote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gestoken met een schroevendraaierDat zijn nog eens klassiekers. Tegenwoordig word je vermoord.
Ik heb overigens ook maar 1 keer buiten sport om gevochten.
BFF met GGMM![]()
1x maar, dat valt nog mee. Ik zowat dagelijks op de basisschoolquote:Op woensdag 28 november 2012 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gestoken met een schroevendraaierDat zijn nog eens klassiekers. Tegenwoordig word je vermoord.
Ik heb overigens ook maar 1 keer buiten sport om gevochten.![]()
![]()
Haren trekken is geen vechten Vasquote:Op woensdag 28 november 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1x maar, dat valt nog mee. Ik zowat dagelijks op de basisschoolDeathlift or Die.![]()
Problem child toch. En mannelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haren trekken is geen vechten Vas![]()
Haren trekken, silent treatment, roddelen, tong uitsteken... die wijven zijn gek mang.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haren trekken is geen vechten VasBFF met GGMM![]()
Ik vocht 9 van de 10 keer met jongens, daar valt weinig haren te trekken.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haren trekken is geen vechten Vas
Ik denk ook wel dat ik 1 jongen gewoon onvruchtbaar gemaakt heb ofzo, vaak in z'n kloten geraakt![]()
![]()
Als ik niet beter wist was ik boeler geworden.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haren trekken, silent treatment, roddelen, tong uitsteken... die wijven zijn gek mang.![]()
wow stoer wow vas yu so coolquote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vocht 9 van de 10 keer met jongens, daar valt weinig haren te trekken.
Ik denk ook wel dat ik 1 jongen gewoon onvruchtbaar gemaakt heb ofzo, vaak in z'n kloten geraaktDeathlift or Die.![]()
Volle boele boeler wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist was ik boeler geworden.Jawel, je keek.![]()
Dan heb je nog steeds hetzelfde probleem...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist was ik boeler geworden.
BFF met GGMM![]()
shiiitttttttquote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook een keer met een dronken Marokkaan, dat was leuk jonge.Deathlift or Die.![]()
ben man u kijkenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
heb je sport1 tim of gwn goeie stream want ik kan nie vindeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Het zou mij niks verbazen als jij bij een psych loopt...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vocht 9 van de 10 keer met jongens, daar valt weinig haren te trekken.
Ik denk ook wel dat ik 1 jongen gewoon onvruchtbaar gemaakt heb ofzo, vaak in z'n kloten geraaktIf not now, then when.![]()
Balotelli
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef jna het volgende:
Die Sterling van Liverpool. 17 jaar en al 3 kinderen bij 2 verschillende chicks
We hebben het over 6/7 jaar geleden drolquote:Op woensdag 28 november 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als jij bij een psych loopt...![]()
![]()
Je bent zelf een dronken mocro.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We hebben het over 6/7 jaar geleden drolDeathlift or Die.![]()
I know Vas, I know..quote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We hebben het over 6/7 jaar geleden drolIf not now, then when.![]()
wtf![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Oerbeer op 01-12-2012 01:37:25 (Ja wtf inderdaad. Hou dit maar fijn voor jezelf) ]Deathlift or Die.![]()
Ben jij dat etha?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
De tering, die voetbalt niet voor de fun maar omdat het moetquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef jna het volgende:
Die Sterling van Liverpool. 17 jaar en al 3 kinderen bij 2 verschillende chicks.
9 Uur lang? Nee tochquote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Ethanolic het volgende:
Jeej lekker tot 7u Engelse debatten aanhoren @ HES Bijlmer #Yolo.
![]()
Even m'n fobo (kaolo dik) geupdate.
- G-Unit:
50 Cent, Lloyd Banks, Mobb Deep, M.O.P., Spider Loc, Tony Yayo & Young Buck.
- Aftermath:
Dr. Dre, Eminem, Obie Trice & Stat Quo.
- Dipset:
Cam'Ron, Freekey Zekey, Hell Rell, Jim Jones, JR Writer, Juelz Santana & Max B.
- D-Block:
Jadakiss, Sheek Louch & Styles P.
- YMCMB:
Birdman, Cory Gunz, Drake, Gudda Gudda, Lil Wayne, Mystikal, Nicki Minaj & Tyga.
- MMG:
Rick Ross, Meek Mill, Wale, Gunplay, Stalley & Triple C's.
- Maar ook:
2Chainz, A$AP Rocky, Ace Hood, Akon, B.G., Brisco, Bun B., Busta Rhymes, Cassidy, Chamillionaire, Chief Keef, Chingy, Chris Brown, Clipse, Damian Marley, DMX, Drag-On, Fabolous, Fat Joe, Flo-Rida, Freeway, French Montana, Future, Gucci Mane, Ja Rule, Jay-Z, Jin, J-Kwon, Jody Breeze, Juicy J., Juvenile, Kanye West, Kardinal Offishall, Kid Ink, Lil B, Lil Flip, Lil Jon, Lil Scrappy, Ludacris, Maino, Mase, Method Man, Mims, Nas, N.E.R.D., Nelly, Outkast, P. Diddy, Papoose, Plies, Red Cafe, Redman, Ron Browz, Roscoe Dash, Saigon, Shawty Lo, Shyne, Slim Thug, Snoop Dogg, Soulja Boy, Swizz Beatz, T.I., The Game, Three 6 Mafia, Timbaland, T-Pain, Trick Daddy, Twista, Usher, Waka Flocka Flame, Will Smith, Wiz Khalifa, Wycleff Jean, Xzibit, Ying Yang Twins, Yo Gotti, Young Jeezy, Yung Joc, Yung LA & veel meer!
- Nederlandse rap:
Duvel Duvel, Negativ, Opgezwolle, Typhoon, The Opposites, Raymzter & Zwart Licht.
- UK rap:
Dizzee Rascal, Kano, Lethal Bizzle & Wiley.
- Dancehall:
Beenie Man, Collie Buddz, Elephant Man, Junior Reid, Kalibwoy, Movado, Mr. Vegas, Sean Paul, Shaggy, Sizzla & Vybz Kartel.
Haten op mijn muzieksmaak![]()
.
![]()
Kom op man. Fresku is echt wel beter dan the Oppo's.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Luister ik bijzonder weinig naar, kan ook niet tippen aan wat ik d'r heb staan bij NL rap.
Ditquote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op man. Fresku is echt wel beter dan the Oppo's.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Nooitquote:Op donderdag 29 november 2012 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kom op man. Fresku is echt wel beter dan the Oppo's.. Niet die gare shit van tegenwoordig, maar alles t/m dat nummer Broodje Bakpao van Opposites =
.
![]()
Opposites owned die sjabba, Fresku rapt een beetje te oversensitief met zijn eerstewereldproblemen en zijn familie enzo![]()
Klopt, maar z'n delivery is hard.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:52 schreef RickoKun het volgende:
Opposites owned die sjabba, Fresku rapt een beetje te oversensitief met zijn eerstewereldproblemen en zijn familie enzoIf not now, then when.![]()
The Opposites zijn vervelende gasten. Nederhoppers sowieso.
Begrijp me niet verkeerd, ik kan aardig wat liedjes goed waarderen, maar wat een mensen zeg.
Voelen zich helemaal bekend en de shit. Een beetje gangster doen over/met je leven in een buitenwijk van fucking Alkmaar ofzo. En dan denken dat iedere chick maar voor je gaat en iedereen voor je buigt en je de Lil' Wayne van NL wanen.![]()
Ik moet trouwens wel soms lachen om Negativ (aka Maurits) op tv.
![]()
Die lach van hemquote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik kan aardig wat liedjes goed waarderen, maar wat een mensen zeg.
Voelen zich helemaal bekend en de shit. Een beetje gangster doen over/met je leven in een buitenwijk van fucking Alkmaar ofzo. En dan denken dat iedere chick maar voor je gaat en iedereen voor je buigt en je de Lil' Wayne van NL wanen.![]()
zo fucking aanstekelijk
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Daarom heb ik die lijst zo opgesteld, de rest is gewoon nep.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:28 schreef JackieBrown het volgende:
![]()
En Flinke Namen.. die drie hitjes/nummers die ze hadden.. waren best leuk tochquote:Op donderdag 29 november 2012 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom heb ik die lijst zo opgesteld, de rest is gewoon nep.![]()
Totdat Wolken helemaal dood werd gedraaid.![]()
Ik heb nu best wel een hekel aan die TopNotch-hipsters ofzo. Van die Jimmy Woo figuren. Ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
En Flinke Namen.. die drie hitjes/nummers die ze hadden.. waren best leuk toch![]()
Totdat Wolken helemaal dood werd gedraaid..
Staat los van Flinke Namen overigens.![]()
shiiitttquote:Op donderdag 29 november 2012 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zei ik terwijl ik een papaya/ananas milkshake met amandel- en vanille essence opslurp.![]()
Looper!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:45 schreef JackieBrown het volgende:
Iemand nog een filmtip? (Om te downloaden)
![]()
Ik had verwacht dat die beter zou zijn.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik vond 'm juist goedquote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die beter zou zijn.maarja smaken verschillen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: