Verschilt wel per geval natuurlijk.. maar bedoel in het algemeenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als hij er ook zo over denkt... Rip
Kom dan naar mij toe!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als hij er ook zo over denkt... Rip
ik weet dat je 14 bent dus dat heeft geen zinquote:Op woensdag 28 november 2012 20:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik teken wel met een stift op mijn paspoort een paar jaartjes erbij.
71, maar dat maakt niet uit, meisjes van 4 tot en met 15 jaar vallen in mijn categorie. Je mag heus wel een keer logeren, hoor; dan ritsen we onze slaapzakken aanelkaar........quote:
Ik snap tquote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verschilt wel per geval natuurlijk.. maar bedoel in het algemeen
Dominatrixquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
71, maar dat maakt niet uit, meisjes van 4 tot en met 15 jaar vallen in mijn categorie. Je mag heus wel een keer logeren, hoor; dan ritsen we onze slaapzakken aanelkaar........
Zou jij mijn broer van 23 wel doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet dat je 14 bent dus dat heeft geen zin
hypoquote:
Alsof als iemand een bepaalde leeftijd is je het gelijk met die persoon zou doen..quote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zou jij mijn broer van 23 wel doen?
Ligt eraan hoe hij isquote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zou jij mijn broer van 23 wel doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |