SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Waar waren we?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mja, ik vind dat dat op zn laatst dit weekend is
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik ook want ik wilde zijn postquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik was te traag en hij te snelquote:.
Hebben ze voor 2 wéér nieuwe verzonnen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krookodile is zeker wel tof hoor
en BraviaryDe enige reden dat ik nog een DS heb liggen is omdat ik Platinum nog weleens wil spelenquote:
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ga zo ook maar eens douchen. Vrijdag lekker de stad in met scharrel en vrienden
. Zin in.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
BingAysen
Nee, maar die hoorden nog bij B&Wquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben ze voor 2 wéér nieuwe verzonnen?
[..]
De enige reden dat ik nog een DS heb liggen is omdat ik Platinum nog weleens wil spelenen Rufflet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Tofquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo ook maar eens douchen. Vrijdag lekker de stad in met scharrel en vrienden
. Zin in.
.
Ik heb nog niks op de planning. Naja, even douchen
.
![]()
Spinnenwebben laten verwijderen ? Sorry, dat is het enige dat ik uit het vorige topic mee kreegquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
. Zin in.
.
hoe die spinnenwebben als je een scharrel hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
. Zin in.
Die starters zijn gewoon dezelfde als deel 1, dus ik snap niet wat je bedoelt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Knieblessure.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe die spinnenwebben als je een scharrel hebt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nou, in B&W 1 had ik een Tepig, in B&W 2 een Oshnawottquote:Op woensdag 28 november 2012 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die starters zijn gewoon dezelfde als deel 1, dus ik snap niet wat je bedoelt.
je neukt toch niet met je knie?quote:
Mijn weekend is over, moet nu 7 dagen werken, waarvan 3 dagen om 6 uur opstaan te beginnen morgenvroeg
.
Ga morgen wel een leuk dagje hebben trouwens, ik ga bier brouwen.
Nee, oké. Maar wat je mij dus vertelde snap ik dus helemaal niet meer.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, in B&W 1 had ik een Tepig, in B&W 2 een Oshnawott
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Slap excuusquote:.
Nee, maar ik heb dus een week niet kunnen lopen. Hoe moet ik daar komen? Ik kan niet verdwijnselen of verschijnselen. Sowieso kon ik daar de trap ook nauwelijks op.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je neukt toch niet met je knie?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar wat je mij dus vertelde snap ik dus helemaal niet meer.
Met doggystyle heb je toch wel je knie nodig me dunktquote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je neukt toch niet met je knie?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dan komt hij toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dus een week niet kunnen lopen. Hoe moet ik daar komen? Ik kan niet verdwijnselen of verschijnselen. Sowieso kon ik daar de trap ook nauwelijks op.
Laat hem naar jou toe komen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dus een week niet kunnen lopen. Hoe moet ik daar komen? Ik kan niet verdwijnselen of verschijnselen. Sowieso kon ik daar de trap ook nauwelijks op.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Arme jij... pfff 7 dagenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:10 schreef DaMook het volgende:
Mijn weekend is over, moet nu 7 dagen werken, waarvan 3 dagen om 6 uur opstaan te beginnen morgenvroeg
.
Ga morgen wel een leuk dagje hebben trouwens, ik ga bier brouwen.
![]()
![]()
Ja inderdaadquote:
14 SHADES OF GREY
Nee hoor want wij neuken toch niet, maar dan nog, slap excuus..quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
je laten brengen/halenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik heb hier ouders thuis zittenquote:.
kan ook prima op 1 kniequote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met doggystyle heb je toch wel je knie nodig me dunkt
Erg hequote:.
Whatever.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor want wij neuken toch niet, maar dan nog, slap excuus..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ervaring?quote:14 SHADES OF GREY
Steven steelt wel een rolstoel voor je.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dus een week niet kunnen lopen. Hoe moet ik daar komen? Ik kan niet verdwijnselen of verschijnselen. Sowieso kon ik daar de trap ook nauwelijks op.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
brace lenen?quote:
Zo is hij dan wel weer, jaquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steven steelt wel een rolstoel voor je..
Net alsof ouders niet doorhebben dat hun dochter seks heeft.
Nee, nu kan ik de trappen wel opkomen. Komt wel goed dus.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
jupquote:
Seks in een rolstoel, dat lijkt mij toch wat minder fijn14 SHADES OF GREY
Dat is het punt niet. Maar blijkbaar las je over het feit dat ik nauwelijks trap kon lopen heen. Maar dat heb je wel vaker, dus het verbaast me ook niet zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef DaMook het volgende:
Net alsof ouders niet doorhebben dat hun dochter seks heeft.
op de kont omhoog vond ik altijd een goede tactiekquote:Op woensdag 28 november 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nu kan ik de trappen wel opkomen. Komt wel goed dus.
Ja, dat deed ik ook steeds. Wat irritant is datquote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op de kont omhoog vond ik altijd een goede tactiek. Maar goed, ik moest rust houden en mocht m'n knie niet bewegen.
Boehoe ik ben zieligquote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Maar blijkbaar las je over het feit dat ik nauwelijks trap kon lopen heen. Maar dat heb je wel vaker, dus het verbaast me ook niet zo..
quote:ik ga stuk hier
Klopt. Gelukkig heb je het zelf door, dan hoef ik het niet te benadrukken.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ach ja morgen eens iets anders dan normaal, verder red ik me welquote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ... nahja ik wil ook niet met je ruilen... Niet dat ik veel bijzonders te doen heb. Hoort erbij he
.
ik vond t wel relaxed, viel het niet zo op dat ik te knetter was om trap te lopenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook steeds. Wat irritant is dat. Maar goed, ik moest rust houden en mocht m'n knie niet bewegen.
Secondelijm nodig?quote:14 SHADES OF GREY
Zo helder als jij bent snap je ook wel dat ik het over jou hadquote:Op woensdag 28 november 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig heb je het zelf door, dan hoef ik het niet te benadrukken..
Ja, en daarom draai ik het om naar jou. Ik vind mezelf niet zielig, namelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo helder als jij bent snap je ook wel dat ik het over jou had.
Maar ik ben dat ook nietquote:Op woensdag 28 november 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en daarom draai ik het om naar jou. Ik vind mezelf niet zielig, namelijk..
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond t wel relaxed, viel het niet zo op dat ik te knetter was om trap te lopen.
Maar goed, ik ga ook maar op het advies van de dokter af. Ik wil die knie zo snel mogelijk weer heel hebben.
Wat een discussie.
Kijk eens aan. Kan je nu weer gaan lezen wat ik zeg en stoppen met voorbarig conclusies trekken over slappe excuses.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
neuh, 2 componenten lijm graagquote:
snap ik, mag je nu ook n kous dragen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..].
Maar goed, ik ga ook maar op het advies van de dokter af. Ik wil die knie zo snel mogelijk weer heel hebben.
Wat?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik lees wat je zegt, en daar ga ik verder niet meer op in omdat je jezelf dan tegenspreektquote:Op woensdag 28 november 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Kan je nu weer gaan lezen wat ik zeg en stoppen met voorbarig conclusies trekken over slappe excuses.. Let's move on
.
Heb ik nooit gehad. Ik heb een bandage eromheen gehad en nu gaat het dusdanig goed dat ik die af laat en m'n knie zelf weer gewicht laat dragenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik, mag je nu ook n kous dragen?.
Ik spreek me niet tegenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik lees wat je zegt, en daar ga ik verder niet meer op in omdat je jezelf dan tegenspreekt. Let's move on
.
. Ik moest rust houden van de dokter, hoe is dat een slap excuus
.
Dat was geen discussiequote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik net bij dat geneuzel over wie wie gaat spelen..
niet eens zo'n lelijk zalmbruin ding dat op rolt en je knie afknelt? Je hebt wat gemist, dat zijn echte sexy dingenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad. Ik heb een bandage eromheen gehad en nu gaat het dusdanig goed dat ik die af laat en m'n knie zelf weer gewicht laat dragen.
Wie was jij dan?quote:14 SHADES OF GREY
Nee, dat hoefde nietquote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens zo'n lelijk zalmbruin ding dat op rolt en je knie afknelt? Je hebt wat gemist, dat zijn echte sexy dingen. Gelukkig, die dingen ken ik
.
Goed bezigquote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
WopWopWop
een 8,2 voor mijn filosofie essay![]()
14 SHADES OF GREY
Netjesquote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
WopWopWop
een 8,2 voor mijn filosofie essay![]()
.
Ik ben er ook heel blij meequote:Dat was dat essay die avond dat ik had doorgehaald
Mooi tochquote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij meeDat was dat essay die avond dat ik had doorgehaald
14 SHADES OF GREY
ik kreeg er 4 mee naar huis, die voor de arm bleken te zijn, gelukkig werkte ik toen nog in het ziekenhuisquote:Op woensdag 28 november 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat hoefde niet. Gelukkig, die dingen ken ik
.
Ik zie een verbandquote:
14 SHADES OF GREY
Drank kan mooie dingen brengen en mooie dingen kapot makenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]En ik zat toen ook aan het bier
Ach ja14 SHADES OF GREY
Ik zit nu lekker aan de warme chocolademelk met wat talisker 10 erin. Goede combo!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drank kan mooie dingen brengen en mooie dingen kapot makenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Whutquote:Op woensdag 28 november 2012 20:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kreeg er 4 mee naar huis, die voor de arm bleken te zijn, gelukkig werkte ik toen nog in het ziekenhuis. Voor de arm om de knie... Dat zat heel fijn, zeker.
Dat is geen discussie. Dat is gewoon kibbelen en rollen verdelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel. "Ik ben die"... "Nee ik ben die al"..
ja, die mokkaccino over mn htc maakte m idd kapotquote:Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Drank kan mooie dingen brengen en mooie dingen kapot maken
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die mokkaccino over mn htc maakte m idd kapot
Ik nu aan een biertjequote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zit nu lekker aan de warme chocolademelk met wat talisker 10 erin. Goede combo!14 SHADES OF GREY
ja, dat waren mooie bloeduitstortingenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut. Voor de arm om de knie... Dat zat heel fijn, zeker.
[..]
Dat is geen discussie. Dat is gewoon kibbelen en rollen verdelen.
"Stronger than the foundations of the earth."quote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Galadriel vind ik wel bij je passen ja
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Succes met lerenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik zit aan de ice-tea want tentamenperiode14 SHADES OF GREY
Het zijn allemaal vrouwenquote:en blond
14 SHADES OF GREY
Welke vakken?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanksNa morgen nog maar 2 vakken
14 SHADES OF GREY
Ja. En nee.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vrouwenen blond
Ginny heeft rood haar.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh ja dat is waar. Ik vind Ginny in de filmsquote:![]()
14 SHADES OF GREY
Ik vind haar in de boeken leuker, maar ik vind Bonnie Wright gewoon ook geen leuke actrice.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Ik vind Ginny in de films
Evanna Lynch (Luna) vind ik wel heel erg tof.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar in de boeken leuker, maar ik vind Bonnie Wright gewoon ook geen leuke actrice.
14 SHADES OF GREY
Nu heb ik zin om Harry Potter te kijken. Net was het nog Lord of the Rings en vanmorgen The Phantom of the Opera
.
Heb je iig wat te doen de komende tijdquote:Op woensdag 28 november 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
Nu heb ik zin om Harry Potter te kijken. Net was het nog Lord of the Rings en vanmorgen The Phantom of the Opera
.
![]()
![]()
Wat jij vind.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut. Voor de arm om de knie... Dat zat heel fijn, zeker.
[..]
Dat is geen discussie. Dat is gewoon kibbelen en rollen verdelen.![]()
Dat heb ik sowieso welquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je iig wat te doen de komende tijd. Moet nog wat schilderijen maken, een tekening en dan nu ook nog eens 10 films kijken
.
Whaaa ben voor t eerst door een FOK!ker gespot vandaag
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso wel. Moet nog wat schilderijen maken, een tekening en dan nu ook nog eens 10 films kijken
.
Gewoon alles tegelijk LIKE A BAWS!![]()
![]()
Wehehehe je leeft nogquote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Whaaa ben voor t eerst door een FOK!ker gespot vandaag![]()
![]()
Door wie?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
![]()
Nou ja... Ik ga uit van de definitie van discussie.quote:Ik heb maar de beschikking over zes dvd-spelersquote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon alles tegelijk LIKE A BAWS!.
Ik bedoel film, schilderen en een tekening maken tegelijkertijdquote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja... Ik ga uit van de definitie van discussie.
[..]
Ik heb maar de beschikking over zes dvd-spelers.
![]()
![]()
Johnfuckinmayer ofzoquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Zeg maar waar je rondhangt, dan wil ik je ook wel spotten hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 20:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
![]()
Vandaag zat ik dus met een vriend bij bagels & beansquote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg maar waar je rondhangt, dan wil ik je ook wel spotten hoorWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ohquote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel film, schilderen en een tekening maken tegelijkertijd. Nee, laten we dat maar niet doen. De film en tekenen of schilderen kan wel tegelijk, maar schilderen en tekenen niet, helaas
.
En vrijdag?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vandaag zat ik dus met een vriend bij bagels & beans![]()
![]()
Mwhaha eerst op school en in de avond euhhhh... Weet nog niequote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Je hebt toch een feestje van die vriend van je, of zo?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mwhaha eerst op school en in de avond euhhhh... Weet nog nie“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar ik ga niet alleen.. Wil je meequote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch een feestje van die vriend van je, of zo?
Nee, ik ga met vrienden naar de kroeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet alleen.. Wil je mee“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah dan heb ik nog niks namelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mwhaha eerst op school en in de avond euhhhh... Weet nog nie![]()
![]()
GezelluuuuuugWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Vraag Faxie mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet alleen.. Wil je meeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet alleen.. Wil je meeBAM.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Women onlyWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
New weekend ofzoquote:
Faxie doe een jurk aan en een pruik op
14 SHADES OF GREY
Ik zal ook wel een hoog stemmetje opzettenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Faxie doe een jurk aan en een pruik op![]()
![]()
Ik schop je wel even in je ballen, hoef je niet te doen alsof.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal ook wel een hoog stemmetje opzetten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat ook, nog een tip doe een sjaaltje omquote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal ook wel een hoog stemmetje opzetten
14 SHADES OF GREY
Die jaquote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Is het in Rotterdam?
Met: Dresscode: Classy & Sexy
Muziekstijl: House, Hip Hop, RnB![]()
![]()
Ik weet niet, maar ik zou echt nooit naar een feest gaan waar alleen maar vrouwen zijn. Mannen zijn in mijn ervaring vaak leukere gesprekspartners.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ow nu doet je knie opeens niet zeer?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schop je wel even in je ballen, hoef je niet te doen alsof.
Knijpen mag wel hoor![]()
![]()
Kudos voor jou!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, maar ik zou echt nooit naar een feest gaan waar alleen maar vrouwen zijn. Mannen zijn in mijn ervaring vaak leukere gesprekspartners.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
En scherenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ook, nog een tip doe een sjaaltje om![]()
![]()
Pff daar hoef ik niet naar toequote:als het nu alternatief, 80s, 90s
14 SHADES OF GREY
Op een feest valt toch al bijna niet te praten...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, maar ik zou echt nooit naar een feest gaan waar alleen maar vrouwen zijn. Mannen zijn in mijn ervaring vaak leukere gesprekspartners.![]()
Ookquote:
14 SHADES OF GREY
Vaak wel ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, maar ik zou echt nooit naar een feest gaan waar alleen maar vrouwen zijn. Mannen zijn in mijn ervaring vaak leukere gesprekspartners.
Maar ik ken maar 2 personen waar ik comics, cartoons, batman en cosplay mee kan bespreken. En dat zijn vrouwen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk niet dat het publiek en de muziek me zo gaat bevallen...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff daar hoef ik niet naar toeals het nu alternatief, 80s, 90s
![]()
![]()
En daar mogen alleen vrouwen naartoe?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Is het in Rotterdam?
Met: Dresscode: Classy & Sexy
Muziekstijl: House, Hip Hop, RnB
Ha gayyy!![]()
Ik heb twee benenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow nu doet je knie opeens niet zeer?
Knijpen mag wel hoor. Als ik de linker stil houd, kan ik met de rechter nog heel goed schoppen hoor. Stompen wil ik ook wel doen
.
Is wel afhankelijk van het feest, dan. Ik ben naar genoeg tentfeesten geweest waar gewoon gepraat kon wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op een feest valt toch al bijna niet te praten....
Daar praat ik nooit over op feestjes, eigenlijk. Sowieso niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vaak wel ja.
Maar ik ken maar 2 personen waar ik comics, cartoons, batman en cosplay mee kan bespreken. En dat zijn vrouwen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Op feestjes is het wat anders ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar praat ik nooit over op feestjes, eigenlijk. Sowieso niet.
Maar ik vind vrouwen dus wel leuk om mee te praten. Ook over de knappe mannen enzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind vrouwen ook leuk om mee te praten. Maar mannen vind ik vaak leuker.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op feestjes is het wat anders ja.
Maar ik vind vrouwen dus wel leuk om mee te praten. Ook over de knappe mannen enzo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Same herequote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het publiek en de muziek me zo gaat bevallen...
14 SHADES OF GREY
Vrouwen zijn eng.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen ook leuk om mee te praten. Maar mannen vind ik vaak leuker.
Mannen.
Ik ben echt niet eng, hoorquote:.
En verder ben ik het met je eens.
Mensenquote:
14 SHADES OF GREY
Eens.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik vind vrouwen dus wel leuk om mee te praten. Ook over de knappe mannen enzo.![]()
Wat een haat zegquote:Op woensdag 28 november 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb twee benen. Als ik de linker stil houd, kan ik met de rechter nog heel goed schoppen hoor. Stompen wil ik ook wel doen
.
[..]
Is wel afhankelijk van het feest, dan. Ik ben naar genoeg tentfeesten geweest waar gewoon gepraat kon worden.
Je kan mij ook op lievere manieren hoog laten praten hoor
![]()
![]()
Ik heb ook eigenlijk een tyfushekel aan verjaardagen waar alleen maar vrouwen zijn.
Maar waarschijnlijk moet ik daarvoor handelingen uitvoeren die ik niet wil uitvoerenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een haat zegJe kan mij ook op lievere manieren hoog laten praten hoor
.
Ik twijfel soms.... * Faxie mompelt iets over in ballen schoppenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt niet eng, hoor.
![]()
![]()
Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt niet eng, hoor.
Maar ik ben sowieso nogal ongemakkelijk rond andere vrouwen. Ik voel vaak niet echt een connectie, weet niet waar ik over moet praten. Meeste onderwerpen die mij boeien, boeit hen niet en andersom. We zijn altijd snel uitgepraat.
Met mannen kun je zo heerlijk ouwehoeren over van alles. Vrouwen vinden mijn humor vaak te grof/flauw/stom.
Fixed.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook eigenlijk een tyfushekel aan verjaardagen waar alleen maar vrouwen zijn.
![]()
Nou,quote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.Maar ik ben sowieso nogal ongemakkelijk rond andere vrouwen. Ik voel vaak niet echt een connectie, weet niet waar ik over moet praten. Meeste onderwerpen die mij boeien, boeit hen niet en andersom. We zijn altijd snel uitgepraat.
Met mannen kun je zo heerlijk ouwehoeren over van alles. Vrouwen vinden mijn humor vaak te grof/flauw/stom.
De periode
Babies
Kleding
Zomaar iets![]()
![]()
Maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk moet ik daarvoor handelingen uitvoeren die ik niet wil uitvoeren.
![]()
![]()
Ik zou dat ook ECHT niet tof vindenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
al die vrouwen X:
![]()
Daar zou ik echt nooit heen gaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
Maar daar stond eenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik twijfel soms.... * Faxie mompelt iets over in ballen schoppenvoor
.
Nou ja, je kent mijn humor wel een beetje denk ikquote:Op woensdag 28 november 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.Maar ik ben sowieso nogal ongemakkelijk rond andere vrouwen. Ik voel vaak niet echt een connectie, weet niet waar ik over moet praten. Meeste onderwerpen die mij boeien, boeit hen niet en andersom. We zijn altijd snel uitgepraat.
Met mannen kun je zo heerlijk ouwehoeren over van alles. Vrouwen vinden mijn humor vaak te grof/flauw/stom.. Verder is het met mannen wel makkelijker, vooral anders, ouwehoeren, ja.
True, truequote:.
allemaal kutonderwerpenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou,
De periode
Babies
Kleding
Zomaar iets14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou,
De periode
Babies
Kleding
Zomaar iets
Dat boeit me dus helemaal niets.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Muhahaha, vriend. Hoe is et?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou,
De periode
Babies
Kleding
Zomaar ietsEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik word hier weer afgewezen, zie je het?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha, vriend. Hoe is et?![]()
![]()
Zelfs met een pistool aan m'n hoofd wil ik het daar niet over hebben. Nou ja, kleding wel. De rest nietquote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou,
De periode
Babies
Kleding
Zomaar iets.
Ik moet jou nog meeten om het te peilen. Maar ik ben dan gewoon verlegener, weet me niet zo goed een houding te geven.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daar stond eenvoor
.
[..]
Nou ja, je kent mijn humor wel een beetje denk ik. Verder is het met mannen wel makkelijker, vooral anders, ouwehoeren, ja.
[..]
True, true.
Vaak als het grote groepen zijn, zie je mij bij de mannen rondhangen. Misschien moet ik iets meer uit m'n comfortzone komen.
De vriendinnen die ik had/heb waren vaak de wat meer mannelijkere types ... Stoere chicks, of de wat meer nerdy meisjes.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar ik hou van je.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik word hier weer afgewezen, zie je het?
Naja ik weet toch ook niet waar jullie over kakelen onderling behalve over hoe die en die neukte en de grote pik van die en die?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs met een pistool aan m'n hoofd wil ik het daar niet over hebben. Nou ja, kleding wel. De rest niet.
![]()
![]()
Is dat een dekbed?quote:
Ja, dat is zo. Toch kan je vaak op een forum wel aardig pijlen of iemand je ligt of niet. Maar goed, dat zegt ook niet altijd alles.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet jou nog meeten om het te peilen. Maar ik ben dan gewoon verlegener, weet me niet zo goed een houding te geven.Vaak als het grote groepen zijn, zie je mij bij de mannen rondhangen. Misschien moet ik iets meer uit m'n comfortzone komen.
De vriendinnen die ik had/heb waren vaak de wat meer mannelijkere types ... Stoere chicks, of de wat meer nerdy meisjes.
Ik ben echt geen van beide![]()
.
Ik ben ook verlegen, maar bij vrouwen ben ik redelijk snel op mijn gemak. Grote groepen vind ik een helquote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet jou nog meeten om het te peilen. Maar ik ben dan gewoon verlegener, weet me niet zo goed een houding te geven.Vaak als het grote groepen zijn, zie je mij bij de mannen rondhangen. Misschien moet ik iets meer uit m'n comfortzone komen.
De vriendinnen die ik had/heb waren vaak de wat meer mannelijkere types ... Stoere chicks, of de wat meer nerdy meisjes.![]()
![]()
Ja.quote:
Daar kan je eerst in slapen, daarna kan je hem om knopen zodat je niet koud wordt wanneer je uit bed stapt.
Of zo..
Nee, even serieus. Het is een jas gemaakt van een dekbed. Er hoort ook een overtrek bij en zo.
http://www.hm.com/nl/product/05614?article=05614-A“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een mix is leuker ..quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
Het enige womens only feestje die ik heb meegemaakt.... was alleen met vrouwelijke artiesten en personeel, maar gewoon wel met mannen als bezoekers..... en mijn collega... hebben we toen mooi gesminkt en verkleed....Top avond
![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Daar kan je eerst in slapen, daarna kan je hem om knopen zodat je niet koud wordt wanneer je uit bed stapt.
Of zo..
![]()
![]()
Op zich wel, maar veel mensen zijn irl toch anders. Ik heb veel ervaring met mensen van het internet ontmoeten (niet alleen van FOK!), dus ik heb er van te voren niet echt verwachtingen over.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Toch kan je vaak op een forum wel aardig pijlen of iemand je ligt of niet. Maar goed, dat zegt ook niet altijd alles.
Ik ben echt geen van beide![]()
.
H&M, wat is deze?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Of zo..
Nee, even serieus. Het is een jas gemaakt van een dekbed. Er hoort ook een overtrek bij en zo.
http://www.hm.com/nl/product/05614?article=05614-A
Dat staat daar niet.... en ook niet op hun flyer...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
En daar mogen alleen vrouwen naartoe?
Ha gayyy!![]()
HAHAHAHA! Ik lig in een deukquote:Op woensdag 28 november 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Of zo..
http://www.hm.com/nl/product/05614?article=05614-ADuur dekbed heb je om je heen dan
![]()
![]()
250 Euro. WTF.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HAHAHAHA! Ik lig in een deukDuur dekbed heb je om je heen dan
Ik heb nog 2 oude dekbedden liggen.... Die ga ik verkopen!!!quote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat.... Ding... Slaat de plank behoorlijk mis, jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, maar veel mensen zijn irl toch anders. Ik heb veel ervaring met mensen van het internet ontmoeten (niet alleen van FOK!), dus ik heb er van te voren niet echt verwachtingen over.
[..]
H&M, wat is deze?.
Van de winter eens kijken hoeveel debielen (ja, sorry) ermee gaan lopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat.... Ding... Slaat de plank behoorlijk mis, ja.
Waarschijnlijk behoorlijk veel, want Maison Martin Margielaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Van de winter eens kijken hoeveel debielen (ja, sorry) ermee gaan lopen..
Ik bedoelde meer dat ik alleen met een vrouw wil gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ook in dat onding?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk behoorlijk veel, want Maison Martin Margiela.
Het zal mij benieuwen.
Jammer weerquote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik alleen met een vrouw wil gaan![]()
![]()
Ach zoquote:Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik alleen met een vrouw wil gaan. Jammer, Faxie is een goede knul.
Vrouwen zijn vreemde wezens...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook in dat onding?Het zal mij benieuwen.
Begrijp ik het nu goed.... je vind het prima om met vrouwen over de knappe mannen te praten?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik vind vrouwen dus wel leuk om mee te praten. Ook over de knappe mannen enzo.
In dat geval KLASSE!!![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo. Jammer, Faxie is een goede knul.
![]()
![]()
![]()
Hey lovequote:
Kloptquote:. Gelukkig heb ik wel een goede smaak, dus in dat gedrocht zal je mij nooit zien lopen.
Royquote:.
Don't worry.. Ik zeg dat tegen heel veel mensenquote:
Daarom vind ik ze eng.quote:
Oh, okayquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Don't worry.. Ik zeg dat tegen heel veel mensen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Iedere keer als de telefoon gaat, hoop ik dat het mijn crush is.
Maar het is altijd mijn moeder.
Ghehehequote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Don't worry.. Ik zeg dat tegen heel veel mensen![]()
![]()
Wat is daar raar aan?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Begrijp ik het nu goed.... je vind het prima om met vrouwen over de knappe mannen te praten?
In dat geval KLASSE!!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bel haar danquote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is altijd mijn moeder.![]()
![]()
Ik onderdruk de neiging een Forever Alone pic te posten.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is altijd mijn moeder.
Ik kan me niet voorstellen dat jij daarin gaat lopen neequote:Op woensdag 28 november 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig heb ik wel een goede smaak, dus in dat gedrocht zal je mij nooit zien lopen.
.
![]()
Voor 1000 euro welquote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij daarin gaat lopen nee.
.
Als ze dekbedden gaan dragen ben ik snel weg.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van.
Moeders kunnen je vaak zo ontzettend dwars zitten hequote:Op woensdag 28 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar het is altijd mijn moeder.![]()
Durf ik niiiiiiieeeeeeeeeetttquote:Terecht wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik onderdruk de neiging een Forever Alone pic te posten.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij praat wel vaker over jezelf bedoel je?Altijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeders kunnen je vaak zo ontzettend dwars zitten heEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe gaat het met mijn snoezepoes, ga je nog wel eens met de trein?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Goed, goed. Momenteel even niet hequote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn snoezepoes, ga je nog wel eens met de trein?.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zie signature.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, goed. Momenteel even niet he.
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.![]()
Nouja, buiten de knieblues dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed, goed. Momenteel even niet he.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gewoon wat meer alfa zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niiiiiiieeeeeeeeeettt
[..]
Terecht wel.
[..]
[..]
Altijd.
Dan nog maak ik het zelf wel uitquote:.
Als de kniesores over is dan ga ik wel weer met de trein jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nouja, buiten de knieblues dan.. Hoe is het met jou?
Tjeempie, ik wilde ook kniesores schrijven maar ik wist de juiste spelwijze niet, dus toen heb ik er maar wat anders van gemaakt. Maar toch denken wij blijkbaar gelijker dan ik dacht.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de kniesores over is dan ga ik wel weer met de trein ja. Hoe is het met jou?
Ja, nou, ik ga nog wel elke dag met de trein, elke dag gezeik, na een rustige periode op het werk is het nu opeens donders druk dus ja. Moet ook nog even een sollicitatie in elkaar klussen denk ik zo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Als ze dit leest, leest ze die DM toch ook wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Joia, je hebt nog een DM van vanmorgen vroeg trouwens
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog maak ik het zelf wel uit.
![]()
Nee, want dit kan ze minder makkelijk negeren omdat er nu een bepaalde groepsdruk opzit.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze dit leest, leest ze die DM toch ook wel?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vermoed dat de kans op afwijzing te groot is. Al is ze wel leuk genoeg om het risico te nemen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kans op afwijzing te groot is. Al is ze wel leuk genoeg om voor te falen.
Wat liggen we toch op een lijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, ik wilde ook kniesores schrijven maar ik wist de juiste spelwijze niet, dus toen heb ik er maar wat anders van gemaakt. Maar toch denken wij blijkbaar gelijker dan ik dacht.
Ja, nou, ik ga nog wel elke dag met de trein, elke dag gezeik, na een rustige periode op het werk is het nu opeens donders druk dus ja. Moet ook nog even een sollicitatie in elkaar klussen denk ik zo.
Ga je verkassen?Oké. Ik zal je nooit meer schatjequote:noemen, dan.
Wat een geluk.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Ik zal je nooit meer schatjenoemen, dan.
![]()
Vriendschappelijke en werkrelaties heb ik. Die kan ik kwijtraken.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat een bruisend leven.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een plan voor zaterdag.
De kapper
te lang of een radicaal ander kapsel?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een plan voor zaterdag.
De kapper
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, hè?quote:Te langquote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
te lang of een radicaal ander kapsel?.
![]()
Ja, zeg. Ik moet mijn blaas zo nu en dan wel legen, hoor.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De werkrelatie raak je toch niet kwijt? Maar vriendschap is wel kut om kwijt te raken ... Maar ja, wat moet je dan? Straks onderneem je geen actie terwijl je het beter wel kunnen doen. Dan wordt ze voor je ogen weggekaapt door een ander.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendschappelijke en werkrelaties heb ik. Die kan ik kwijtraken.
Beter spijt van iets wat je wel hebt gedaan, dan van iets wat je niet hebt gedaan.
(nog meer clichés, woehoe)A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Anders belt mijn moeder me een kwartier om te vragen wat ik voor mijn zusje ga kopen.
Ik heb twee afspraken op dezelfde dag gepland. Het kan alsnog, maar eigenlijk was het niet zo slim.quote:
Ga nou eens bellenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders belt mijn moeder me een kwartier om te vragen wat ik voor mijn zusje ga kopen.![]()
![]()
Ik weet het allemaal. Ik zeg het mezelf ook ieder uur. Maar toch doe ik niks.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
De werkrelatie raak je toch niet kwijt? Maar vriendschap is wel kut om kwijt te raken ... Maar ja, wat moet je dan? Straks onderneem je geen actie terwijl je het beter wel kunnen doen. Dan wordt ze voor je ogen weggekaapt door een ander.
Beter spijt van iets wat je wel hebt gedaan, dan van iets wat je niet hebt gedaan.
(nog meer clichés, woehoe)
Ik ben te eigenwijs.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb ik ook wel eens gehad, dat is best kut. Vooral als het kielekiele isquote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb twee afspraken op dezelfde dag gepland. Het kan alsnog, maar eigenlijk was het niet zo slim..
![]()
Nee, want misschien slaapt ze, of is ze aan het werk, of wil ze me helemaal niet spreken.quote:
Dat moet kunnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Ik moet mijn blaas zo nu en dan wel legen, hoor.![]()
Doet het ook altijd goed bij moordenaars en andere criminelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter spijt van iets wat je wel hebt gedaan, dan van iets wat je niet hebt gedaan.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Of te chicken.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal. Ik zeg het mezelf ook ieder uur. Maar toch doe ik niks.
Ik ben te eigenwijs.
Dat herken ik wel, ik heb hetzelfde.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben een beetje uitgekeken met mijn huidige werk. Als ze niet een beetje snel met iets anders op de proppen komen (heb het herhaaldelijk aangegeven) dan ga ik dat zelf regelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat liggen we toch op een lijn.
Ga je verkassen?
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, je bent bang. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal. Ik zeg het mezelf ook ieder uur. Maar toch doe ik niks.
Ik ben te eigenwijs.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet ook nog een taart bakken tussendoor, voor een docent.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, dat is best kut. Vooral als het kielekiele is.
Of misschien zit ze al dagen bij de telefoon en durft zij ook niet te bellen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want misschien slaapt ze, of is ze aan het werk, of wil ze me helemaal niet spreken.
Is ze dolblij dat jij de stap neemt, gaan jullie daten, samenwonen, trouwen en kindjes maken.
En dat allemaal door 1 telefoontje![]()
Binnen de kaders van de wet natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doet het ook altijd goed bij moordenaars en andere criminelen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een taart bakken voor je docent, wut?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een taart bakken tussendoor, voor een docent.![]()
![]()
Maar als hij dat zou zeggen zou zijn street credibility worden aangetast. Zijn aleph status helemaal naar de haaien.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, je bent bang. Dat is iets anders.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Logisch wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken met mijn huidige werk. Als ze niet een beetje snel met iets anders op de proppen komen (heb het herhaaldelijk aangegeven) dan ga ik dat zelf regelen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
I know.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of te chicken.
Dat herken ik wel, ik heb hetzelfde.I know.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, je bent bang. Dat is iets anders.Muuuuuhhhquote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of misschien zit ze al dagen bij de telefoon en durft zij ook niet te bellen.
Is ze dolblij dat jij de stap neemt, gaan jullie daten, samenwonen, trouwen en kindjes maken.
En dat allemaal door 1 telefoontje
Ik zie haar deze week vast wel. En zo niet, dan een berichtje ja?
Ik was te laat voor een les met aanwezigheidsplicht. Of een liedje zingen, of een taart bakken voor de volgende les. Dan bak ik liever een taart.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een taart bakken voor je docent, wut?
En je had de leraar nog wel voor lul kunnen zetten door een verschrikkelijk fout nummer door het lokaal te laten schallen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was te laat voor een les met aanwezigheidsplicht. Of een liedje zingen, of een taart bakken voor de volgende les. Dan bak ik liever een taart.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gewoon NU een berichtjequote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie haar deze week vast wel. En zo niet, dan een berichtje ja?.
Kaneel, stuur dat meisje alsjeblieft een berichtje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmmm, ik denk dat ik dan toch een liedje zou zingen. Taart bakken kost geldquote:Op woensdag 28 november 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was te laat voor een les met aanwezigheidsplicht. Of een liedje zingen, of een taart bakken voor de volgende les. Dan bak ik liever een taart..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: