SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Noez.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 strafpunten voor Griffioendor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als we A Game of Thrones gaan LARPen dan ben ik Cersei!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Faxie is de concierge14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
ik kom niet naar mannenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Eens met TT.
[..]
KOM DAN JONGHE
[..]
Ik heb er echt HELEMAAL niks mee.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ned Stark.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
![]()
Kunnen we het niet gewoon over films met lekkere kerels hebben ofzo?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik had toch wel iets met "HP" in de titel verwacht...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Liever LotR.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben Daenerysquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Statham. Klaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over films met lekkere kerels hebben ofzo?![]()
geen game of thrones
nog nooit gezien, gelezen gefapt oid
ik blijf niet met hartjes strooien hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Eens met TT.
[..]
KOM DAN JONGHE
[..]
Ik heb er echt HELEMAAL niks mee.
Jasonquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kunnen we het niet gewoon over films met lekkere kerels hebben ofzo?![]()
![]()
Ik ben dan die dwergquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Als ik Galadriel mag zijn, vind ik dat goedquote:.
Weet ik. Ik vind jou ook liefquote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik blijf niet met hartjes strooien hoor.
![]()
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
geen game of thrones
nog nooit gezien, gelezen gefapt oid
Maar moet het nog eens doen.Geen spoilers please.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:je hebt dezelfde smaak als ik
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Noez.Dat hoorde ik, juffrouw Griffel. Nogmaals 10 strafpunten en als u uw mond niet weet te houden, kunt u vanavond terugkomen om strafwerk te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tyrion Lannister, wat een fucking heldquote:.
onmogelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Ik vind jou ook lief.
zullen we het samen doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Maar moet het nog eens doen.Geen spoilers please.
Sowiesoquote:Ik kwam er laatst achter dat ik een film van hem nog niet gezien heb
Maar ik weet niet meer welke het was
.
Baas is hetquote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]je hebt dezelfde smaak als ik
![]()
Statham marathon?
![]()
![]()
Oké. Ik ben Éowyn.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik Galadriel mag zijn, vind ik dat goed.
Dan zoeken we alleen nog een Arwen en dan is vrouwelijk LotR wel zo ongeveer vervuldquote:.
Dan ben ik Khaleesiquote:Op woensdag 28 november 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik, juffrouw Griffel. Nogmaals 10 strafpunten en als u uw mond niet weet te houden, kunt u vanavond terugkomen om strafwerk te maken.Haha, Lola krijgt mijn strafwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zal ik jou voorlezen dan?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Godverquote:.
Jij bent geen vrouw.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je kan ook Margaery Tyrell zijn, dan gaan we tegen elkaar lopen bitchenquote:.
Ik ben wel een orc in dat gevalquote:Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan niet, dat is Loka al![]()
![]()
Laatst al gehouden. Tegenwoordig heb ik nergens meer tijd voorquote:Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SowiesoIk kwam er laatst achter dat ik een film van hem nog niet gezien heb
Maar ik weet niet meer welke het was
.
[..]
Baas is het![]()
Statham marathon?
Ik ben in het dagelijks leven al een draakquote:.
Zie je, het past perfect bij jequote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven al een draak.
![]()
![]()
Ik lachte.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, Lola krijgt mijn strafwerk.I know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar Aragorn wel zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan niet, dat is Loka alHaters zullen haten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Raene het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oh, dan kan jij heel goede Hongarian Horntail spelen waar Harry het tegen opneemtquote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Ik ben Melisandre welquote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook Margaery Tyrell zijn, dan gaan we tegen elkaar lopen bitchen.
.
Geen Uruk Hai?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben wel een orc in dat geval14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Omdat ik heul niet lief ben natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, Lola krijgt mijn strafwerk.He wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vind ik niet leukquote:. Maar dat komt omdat Carice haar speelt
.
Als het goed is heb ik alle films (op 1 na) op mijn pc staanquote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laatst al gehouden. Tegenwoordig heb ik nergens meer tijd voor. Laatst heb ik Crank weer gezien, blijft hilarisch
.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat ik heul niet lief ben natuurlijk![]()
![]()
Ojaquote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een stomme vogel hoorde ik net
De uil van Harry![]()
![]()
Sneeuwuilen zijn niet stomquote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een stomme vogel hoorde ik net.
In de boeken is ze veeeeel leuker.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik niet leuk. Maar dat komt omdat Carice haar speelt
.
![]()
Ja, maar ze baart wel zwarte prutquote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
Oh wacht dan ben ik dat welquote:
14 SHADES OF GREY
Ik ookquote:..
Hoax ik zou Harry onthoofdenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan kan jij heel goede Hongarian Horntail spelen waar Harry het tegen opneemt.
.
Je moet wel de Witch King kunnen doden natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know.
[..]
Ik wil haar Aragorn wel zijn.
[..]
Haters zullen haten.
je moederquote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wie gaat er mijn vrouw spelen?
Mijn craptop is doodquote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik alle films (op 1 na) op mijn pc staan. Laatst heb ik Crank weer gezien, blijft hilarisch
.
[..]
Ik geloof er niks van.![]()
Hehe, jij en vrouwen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wie gaat er mijn vrouw spelen?![]()
![]()
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wie gaat er mijn vrouw spelen?
Waar gaat het nu weer over ?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, wie gaat er mijn vrouw spelen?![]()
![]()
Ik heb zin om te batsen.
Stom wijf ook,quote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ging ze een keertje op fok posten, zinken wat ze deed.
Rustig aan.![]()
Ja weet ik veel wat voor vogel het is.quote:
En hij gaat ook nog eens dood.... tjielp tjielp BAM DOOD![]()
![]()
O, dat is iets heul anders.quote:
Zij.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat voor vogel het is.
En hij gaat ook nog eens dood.... tjielp tjielp BAM DOOD“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Link?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stom wijf ook,
Ging ze een keertje op fok posten, zinken wat ze deed.![]()
Huhquote:Op woensdag 28 november 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stom wijf ook,
Ging ze een keertje op fok posten, zinken wat ze deed.?
Echt waar. Ik verpest verrassingen en het humeur van mannen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik alle films (op 1 na) op mijn pc staan. Laatst heb ik Crank weer gezien, blijft hilarisch
.
[..]
Ik geloof er niks van.![]()
quote:Bazin.
Of LotR.quote:Je mag wel mijn Faramir zijn.
Hebk niet.quote:
Ze had er ook over getwitterd dat wij een stel respectloze apen zijn oid.
Rustig aan.![]()
Nee, ik heb het boek gelezenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je onder z'n veertjes gespiekt?. En een man heet doorgaans geen Hedwig.
Okequote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Of LotR.Je mag wel mijn Faramir zijn.
![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ervarenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt waar. Ik verpest verrassingen en het humeur van mannen..
![]()
Faramirquote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Of LotR.Je mag wel mijn Faramir zijn.
![]()
.
Dat komt in Harry Potter niet voorquote:
Jaquote:
14 SHADES OF GREY
Ik denk dat mn videokaart kaput is. Niet goedkoop genoeg om te repareren, niet rijk genoeg voor een nieuwequote:Op woensdag 28 november 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb mijne net weer gemaakt. Mijn pc leeft nog maar de harde schijven zitten vol
.
I know.quote:
Ik ben gewoon mezelf
En als ik wil spelen, dan pak ik mijn vibrator wel... of de controller van de Xbox![]()
Ik zag harry alleen maar met zijn toverstokje zwaaien.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat komt in Harry Potter niet voorRustig aan.![]()
Mensen die een Xbox hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben gewoon mezelf
En als ik wil spelen, dan pak ik mijn vibrator wel... of de controller van de Xbox
Dat laatste moet je toch even nader toelichtenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben gewoon mezelf
En als ik wil spelen, dan pak ik mijn vibrator wel... of de controller van de Xbox
14 SHADES OF GREY
is me gisteren nog geluktquote:
Videokaart van je laptop is lastig ja. Hehe, ach, zo lang je nog een pc hebt is er niet zo'n groot probleemquote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat mn videokaart kaput is. Niet goedkoop genoeg om te repareren, niet rijk genoeg voor een nieuwe.
![]()
Waarom haat voor Faramir? Niks mis met hem.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
waar de dag erna je zoontje mee zit te spelen?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben gewoon mezelf
Aragorn is knapper.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom haat voor Faramir? Niks mis met hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aragorn is knapper.HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft van die lieve, betrouwbare ogenquote:.
heb ik dus nietquote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Videokaart van je laptop is lastig ja. Hehe, ach, zo lang je nog een pc hebt is er niet zo'n groot probleem.
Maar dat heeft Aragorn ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft van die lieve, betrouwbare ogen.
Rustig aan.![]()
[..]
Aragorn is knapper.Ik vind van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn zoon speelt daar niet mee grapjasquote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar de dag erna je zoontje mee zit te spelen?![]()
Checkquote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft van die lieve, betrouwbare ogen.
![]()
![]()
[..]
Aragorn is knapper.Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
''Ma kijk eens wat ik gevonden heb''quote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn zoon speelt daar niet mee grapjas
*vroemmmmm vroemm* (trillen doet)Rustig aan.![]()
met de xbox toch wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn zoon speelt daar niet mee grapjasWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Noem me raar, maar ik vind de vrouw die Margaery Tyrell speelt helemaal niet knap.
ik heb een gavequote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn humeur verpest je niet zo snel.
Ze heeft een beetje een raar hoofd.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
Noem me raar, maar ik vind de vrouw die Margaery Tyrell speelt helemaal niet knap.
![]()
![]()
ipadquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een raar hoofd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik val niet op badboys.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aragorn heeft meer zo'n badboy uiterlijk.
Ik denk dat de rol van Faramir ook gewoon een stuk minder heldhaftig was als die van Aragorn...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Aragorn heeft meer zo'n badboy uiterlijk.
Faramir moest juist die lieve jongen spelen
Rustig aan.![]()
haar ogen staan te ver uit elkaar. Ze lijkt op een hagedisquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hahahaquote:Op woensdag 28 november 2012 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haar ogen staan te ver uit elkaar. Ze lijkt op een hagedisdat bedacht ik me net ook, die ogen. En haar neus is te plat.
![]()
Er kan er maar één koning zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat de rol van Faramir ook gewoon een stuk minder heldhaftig was als die van Aragorn...
Faramir moest juist die lieve jongen spelen
Geef mij maar de lieve jongen.
Kvind het onzin om Aragorn geen lieverdje te noemen overigens.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Er kan er maar één koning zijn natuurlijk.
Geef mij maar de lieve jongen.
Allebei schatjes van mannen.
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:41 schreef Snowbells het volgende:
Nu zie ik alleen nog maar een hagedis in haar
Het is ook deels dat kapsel.quote:
Al vind ik het meisje dat Sansa speelt ook echt heel erg mooi om te zien.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gaat 't nu over PC's?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Videokaart van je laptop is lastig ja. Hehe, ach, zo lang je nog een pc hebt is er niet zo'n groot probleem.
![]()
![]()
Ik heb nergens gezegd dat hij dat niet was.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het onzin om Aragorn geen lieverdje te noemen overigens.
Allebei schatjes van mannen.
Ik vind haar nog steeds niet mooiquote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook deels dat kapsel.
[ afbeelding ].
Kzou der niet mijn bed uitschoppen...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Rustig aan.![]()
mijn uitdaging is momenteel groot genoegquote:Op woensdag 28 november 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie een uitdaging
[..]
Kan ook, ja.
![]()
Handig is anders
Sansa is zeker wel knapquote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Al vind ik het meisje dat Sansa speelt ook echt heel erg mooi om te zien.![]()
![]()
Éomerquote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
Die rohirim leider die was bad ass.?
Ik vind haar 'echte' uiterlijk wel iets beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind haar nog steeds niet mooi.
Ze is zo eng.. Ook haar wenkbrauwen benadrukken die ogen ..quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Wat voor uitdaging heb je momenteel dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn uitdaging is momenteel groot genoeg![]()
Handig is anders
Hehe, ja, dat is waar.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14 SHADES OF GREY
True. Maar mooi... Nee. En die wenkbrauwen zijn echt heel raarquote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar 'echte' uiterlijk wel iets beter..
Trio'tje?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind haar 'echte' uiterlijk wel iets beter.Rustig aan.![]()
Klopt. Zulke wenkbrauwen vind ik bijna niemand staan, overigens.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze is zo eng.. Ook haar wenkbrauwen benadrukken die ogen ..Maar ja, zal wel bij het personage horen.
Het originele personage is een meisje van 14 of zoquote:Op woensdag 28 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Zulke wenkbrauwen vind ik bijna niemand staan, overigens.Maar ja, zal wel bij het personage horen.
.
Met haar en ... ?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:
14 SHADES OF GREY
iemand waarvan ik het lichamelijk niet kan winnenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor uitdaging heb je momenteel dan?
Hehe, ja, dat is waar.
O.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het originele personage is een meisje van 14 of zo.
Ik ken het verder helemaal niet.
Kietelen, dat biedt altijd een uitkomstquote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iemand waarvan ik het lichamelijk niet kan winnen.
![]()
mijn slang heet aldoquote:Op woensdag 28 november 2012 19:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga mijn poes waarschijnlijk Lady of Sansa noemen.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Meisje of dat paard?quote:14 SHADES OF GREY
niet dusquote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kietelen, dat biedt altijd een uitkomst.
ik ga dood met stuiptrekkingen en hij kan er gewoon tegen
Trok ie een blik bier open?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dusik ga dood met stuiptrekkingen en hij kan er gewoon tegen
![]()
![]()
Hmm.... dan weet ik zo even ook geen oplossingquote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet dusik ga dood met stuiptrekkingen en hij kan er gewoon tegen
.
![]()
plaatje doet het nietquote:14 SHADES OF GREY
Wat voor kleur is je slang?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 maar ja
[..]
[..]
verkouden wel ja14 SHADES OF GREY
Als je hem wat minder door elkaar schudt, geeft hij niet zo snel over.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 maar ja
[..]
[..]
verkouden wel ja
wanneer nietquote:
de enige zwakke plek is met mn duim en wijsvinger heel hard knijpen in de binnenkant van zn bovenbeen. Mja, ook daar moet je maar net de kans voor krijgenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm.... dan weet ik zo even ook geen oplossing.
Better out than inquote:Op woensdag 28 november 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je hem wat minder door elkaar schudt, geeft hij niet zo snel over.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Is hij giftig?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beige, beetje huidskleur, zandachtig![]()
okequote:Op woensdag 28 november 2012 19:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
beige, beetje huidskleur, zandachtig
14 SHADES OF GREY
En verder helemaal niks?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de enige zwakke plek is met mn duim en wijsvinger heel hard knijpen in de binnenkant van zn bovenbeen. Mja, ook daar moet je maar net de kans voor krijgen![]()
![]()
I disagree.quote:
Ik m steeds minderquote:Op woensdag 28 november 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo lekker aanschuiven om te zien hoe jij ligt te creperen. Ik mag hem nu al.
![]()
Ik moet altijd winnen. Op zn minst.
Ik zie nu boven je UI ''tijgertje'' staan...quote:
Dan moet ik gelijk denken aan dat verlepte wijf van o o cherso.Rustig aan.![]()
nee, die trap in zn zak van de week heb ik hard voor moeten boetenquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie nu boven je UI ''tijgertje'' staan...
Dan moet ik gelijk denken aan dat verlepte wijf van o o cherso.ben ik niet hoooor.
![]()
Drogon als een baas.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog even, net zo knap. Disney style
.
![]()
![]()
is dat... Peter de Draak?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog even, net zo knap. Disney style
.
Billenkoek?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die trap in zn zak van de week heb ik hard voor moeten boeten![]()
![]()
Nope, maar hij kan wel wel vervelend prikkenquote:camouflage voor in het bos namelijkquote:quote:
Nee, dat knulletje heette peter trouwens. Het was iets meteen e...
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, maar hij kan wel wel vervelend prikken
[..]
camouflage voor in het bos namelijk
14 SHADES OF GREY
If onlyquote:
Elliottquote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, dat knulletje heette peter trouwens. Het was iets meteen e...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, johquote:. Da's Millicent.
Jaquote:! Elliot heet ie, trouwens.
Dat zijn begrafenissen meestal niet.quote:
Maar gecondoleerd.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ja, dat welquote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dat moet Drogon voorstellen? Toch?!. Dat zijn drie Disney draken.
jaquote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja een snee in je doos toch?ik ga onderhand echt dood. Zo lang geen seks is gewoon niet menselijk
Ik vind het wel kloppen qua hoe de draken in asoiaf zijn met hun karakters.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Dat zijn drie Disney draken.
![]()
Stel je niet aanquote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jaik ga onderhand echt dood. Zo lang geen seks is gewoon niet menselijk
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als het niet zo zeer deed zou ik er een kusje op gevenquote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 19:58:08 ]![]()
Dat boek heb ik vroeger zo vaak gelezen. Ik vond die draak zo tof.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh. Da's Millicent.
[..]
Ja! Elliot heet ie, trouwens.
Klopt.. familie dichtbij is toch altijd heftiger. En bedanktquote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zijn begrafenissen meestal niet.
Maar gecondoleerd.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
kutstrafquote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moet ik je er vanaf helpenm?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
met mn benen over elkaar zitten is al fucking pijnlijk. Fml.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het niet zo zeer deed zou ik er een kusje op geven
Daar heb je alleen jezelf meequote:14 SHADES OF GREY
Ik heb de videoband nogquote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat boek heb ik vroeger zo vaak gelezen. Ik vond die draak zo tof..
De zwarte draak is trouwens Maleficent, faal van mijn kant.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
we hadden het over mensenquote:
Geen ideequote:
14 SHADES OF GREY
secondenlijm?quote:
Nu krijg ik zin om Pokémon te spelen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache spuwt water en blust Snows vuurA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik denk, dat zij zegt dat ze pijn heeft, ze zich echt niet aansteltquote:Op woensdag 28 november 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, niet zo aanstellen.
![]()
* Snowbells bijtquote:Op woensdag 28 november 2012 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache spuwt water en blust Snows vuur![]()
So truequote:Op woensdag 28 november 2012 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om Pokémon te spelen.![]()
black and white 2?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om Pokémon te spelen.
Ze heeft het over zo lang geen seks.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk, dat zij zegt dat ze pijn heeft, ze zich echt niet aanstelt.
maar.. Maar.. Ik word er echt chaggie, hyper en vervelend irritant van, en dat ik dat besef is het ergstequote:Op woensdag 28 november 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, niet zo aanstellen
Als dat nou eens echt zou zijn..quote:Op woensdag 28 november 2012 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin om Pokémon te spelen.![]()
Nee, ze heeft het over pijn aan haar kut en daarom geen seks kan hebben.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft het over zo lang geen seks.
Laat maar.
![]()
meestal nietquote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk, dat zij zegt dat ze pijn heeft, ze zich echt niet aanstelt.
Liefhebber in tha house.quote:Het is werkelijk waar de enige keer in de geschiedenis dat ik niet meteen enthousiast naar de winkel ben gerend voor een Pokémon spel. Ik ben gewoon niet enthousiast dit keer.quote:
Dan had jij een jynx als slaafquote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat nou eens echt zou zijn..![]()
Oeiquote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. Maar.. Ik word er echt chaggie, hyper en vervelend irritant van, en dat ik dat besef is het ergste
Jaaaaa, dieren laten vechten tot ze zwaargewond zijn. Superleuk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat nou eens echt zou zijn..
Hij is opzich best leuk hoor, gewoon een andere starter kiezen en gaanquote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Liefhebber in tha house.
[..]
Het is werkelijk waar de enige keer in de geschiedenis dat ik niet meteen enthousiast naar de winkel ben gerend voor een Pokémon spel. Ik ben gewoon niet enthousiast dit keer.
In mijn kut staan inmiddels spinnewebben of zo.
Ik ben jou nietquote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan had jij een jynx als slaaf
* Snowbells druipt afquote:Op woensdag 28 november 2012 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache bijt liefkozend terug![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Zal ik mijn slang eropaf sturen dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
Hoezo een 'andere'? Ik heb het nog niet eens geprobeerd.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij is opzich best leuk hoor, gewoon een andere starter kiezen en gaan
Nouja, meer als in de zin van overal mee naartoe nemen/reizen, het vechten hoeft niet zo nodigquote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaaa, dieren laten vechten tot ze zwaargewond zijn. Superleuk.
Nee, dank jequote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik mijn slang eropaf sturen dan?.
Kom maar hierquote:
14 SHADES OF GREY
andere dan black and white 1quote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo een 'andere'? Ik heb het nog niet eens geprobeerd.
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 20:04:51 ]![]()
en ik denk ook dat het beter is om niet bij m in de buurt te komen tot ik weer kanquote:
Op zich. Hoewel sommigen wel groot zijn ... en gevaarlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, meer als in de zin van overal mee naartoe nemen/reizen, het vechten hoeft niet zo nodig
Dat zou wel tof zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja, meer als in de zin van overal mee naartoe nemen/reizen, het vechten hoeft niet zo nodig
14 SHADES OF GREY
Op die fiets. Even spieken dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
andere dan black and white 1
Sowieso vind ik Black & White niet echt aantrekkelijk meerquote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
andere dan black and white 1
Die krengen zijn gewoon te lelijk geworden..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hoe?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
Whehe, lijkt me verstandig jaquote:Op woensdag 28 november 2012 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik denk ook dat het beter is om niet bij m in de buurt te komen tot ik weer kan![]()
Krookodile is zeker wel tof hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Black & White niet echt aantrekkelijk meer
Die krengen zijn gewoon te lelijk geworden..
en Braviary
Dit.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Black & White niet echt aantrekkelijk meer
Die krengen zijn gewoon te lelijk geworden..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: