Doe is gezellig.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfffft. Die Kopiekut denkt zeker dat ze de mod is?
wat jij kan kan ik ook heksquote:Op donderdag 29 november 2012 18:04 schreef Toverheks het volgende:
echt ik zwaai ff naar een bloemetjesjurk die denkt een heel wijf te wezen en hier ff stoer komt lopen doen, als ik op me flikker moet krijgen is daar een Gert of Pietje niet 1 of andere nobody Nou en bij Opa gaat de Kippensoep er lekker in, zouden ze er een stokbroodje bij hebben om lekker mee te soppen?
Koopiekut toch? Fonetisch, dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfffft. Die Kopiekut denkt zeker dat ze de mod is?
Waar, waar?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Ohw wat is het leven fijn als de zon schijnt, snirf
Doe kan mijn aan me reet roestenquote:
Ik schrijf liever niet vonetiesj.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koopiekut toch? Fonetisch, dan.
Staat wel goed op je cv, denk ik.quote:Stiekem is dat wel mijn grote droom: FOK!mod zijn. Maar ik denk niet dat ik daar ooit de juiste kwalificaties voor krijg.
Jij hebt je kansen verspeeld.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
Koopiekut toch? Fonetisch, dan.
Stiekem is dat wel mijn grote droom: FOK!mod zijn. Maar ik denk niet dat ik daar ooit de juiste kwalificaties voor krijg.
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
wat jij kan kan ik ook heks
en niet zo ontschuldig zijn hekoesje xxx kom er maar in Gert
Ik heb het er toch maar weer afgehaald.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat wel goed op je cv, denk ik.
Ik heb al iets gezegd over de stofnesten van omaquote:Op donderdag 29 november 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag de eerste is die door opa dood gewenst wordt.
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag de eerste is die door opa dood gewenst wordt.
Je kunt beter zeggen dat je nog stoffelijke resten van een herdershond onder de bank ziet liggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al iets gezegd over de stofnesten van oma.
Die daar.
alles kan, maar de avond is nog jong Lavenderrquote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.
Kán
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter zeggen dat je nog stoffelijke resten van een herdershond onder de bank ziet liggen.
Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.
Kán
uit zak of waar de kip vliegensvlug overheen gevlogen isquote:Op donderdag 29 november 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
Hij zit aan de kippensoep, .... van Leo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |