ctrl + 0quote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef beequeen het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan. Zie alleen maar kleine letters en weet niet meer hoe ik terug moet naar de normale. Kutzooi..
Jullie weten het vast wel.
Trustenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
Opgelost, slotje. Slaap lekker and don't let the bedbugs bite you.
Of een klap bovenop het scherm geven?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Browser afsluiten en opnieuw openen wil misschien helpen?
shit, ik mis altijd alle funquote:Op donderdag 29 november 2012 00:18 schreef Gert het volgende:
Even een achterlijke post verwijderd, plus reacties daar op van 'normale' users. Sorry, dat zal de komende tijd nog wel vaker gebeuren. Maar het is te verwachten dat er nog wel wat pogingen zulllen zijn om hier de boel te verzieken.
Echt weer voor boerenkoolquote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef Gert het volgende:
Het is middag, en in Den Haag is het mooi fris en helder weer. Het doet winters aan. Ik zou zeggen: een typisch weertje voor een lekkere verse stampot.
Eens kijken of oma het met mij eens is.
Om al vast een beetje in de stemming te komen: hier een foto uit het rijke opaatje-archief van Google, waarop hij verse boerenkool met verse Unoxworst nuttigt:
[ afbeelding ]
Al gehad van de week, hier een gehaktbal vandaag, of eeehh macaroni of eeehh een tostiquote:
Wel op de rijkgevulde verse kippensoep van Leo hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 12:48 schreef Gert het volgende:
Alleen kippensoep? Daar kan een volwassen vent toch niet op teren? Zelfs niet als je vooral op een stoel zit.
Omaatjequote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel op de rijkgevulde verse kippensoep van Leo hoor
Hele plofkippen gooit Leo erin, dus 1 bak en je zit weer vol gezonde hormonen, no problemmoquote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel op de rijkgevulde verse kippensoep van Leo hoor
Schei uit man, blij als een kind, iedereen op Fok hartelijk bedankt, nee zeg, dat was een gedenkwaardig feestje hoor, duurde tot diep in de nachtquote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En, hoe heeft opa de heropening gevierd?
Ga je dan ook licht geven? Of haal ik nu twee topleveranciers door elkaar?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:27 schreef Jian het volgende:
Hele plofkippen gooit Leo erin, dus 1 bak en je zit weer vol gezonde hormonen, no problemmo
ow kan hij spelletjes spelenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die Facebook-spelletjes spelen zich niet vanzelf, hè?
Ja, zo heeft hij oma ook wat te vertellen als zij thuiskomt.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:58 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow kan hij spelletjes spelen
ja hij wil het hoogste woord hebben he .;)quote:Op donderdag 29 november 2012 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo heeft hij oma ook wat te vertellen als zij thuiskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |