Sommige van zijn volgelingen denken inderdaad dat mijn nick op Scrooge slaat of daarmee van doen heeft. Maar ja ...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scrooge?
Schrooge is ook best gangbaar, geloof ik.
Voor je het weet ben je een schrootjesmuur.
Gaaf!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je eens zien Cc, dit ga je leuk vinden
Het is de band van James Brown. James had altijd een zangeres in zijn band die even een paar nummers kon zingen als hij een pauze nam.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaaf!
Cool nummer
Coole zangeres
Coole afro's
Coole styling
Coole pasjes
Coole horn section!
Niet alleen Cc hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je eens zien Cc, dit ga je leuk vinden
Eg wel.quote:
Agree. Deze is voor die ouwe.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam het gisteravond tegen en werd er helemaal blij van. YouTube is zo mooi
Nou denkt ie dat je 'm een echte man vindt ......quote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agree. Deze is voor die ouwe.
Hij zal het wel weer verkeerd begrijpen.
Verkeerd begrijpen heeft er voor mij vanavond een geheel nieuwe betekenis bijgekregen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agree. Deze is voor die ouwe.
Hij zal het wel weer verkeerd begrijpen.
Ik moest niet tegenover hem staan. Hij heeft mij liever aan zijn zijde, denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
Iemand? ik miste m even omdat ik muziek heb opstaan, iets met Kees Knalkut .....?
waarvoor, z'n eerste biertje?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit vandaag vroeg af, want morgenochtend gaat om 6 uur de wekker al.
[ afbeelding ]
Browser afsluiten en opnieuw openen wil misschien helpen?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef beequeen het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan. Zie alleen maar kleine letters en weet niet meer hoe ik terug moet naar de normale. Kutzooi..
Jullie weten het vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |