Ik zal je dagboek volgen. Uit eigen ervaring zeg ik dat je uitgerust moet zijn voor je gaat slapen. Als je (in je slaap) iets ongewoons waarneemt proberen om niet wakker te schrikken.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:46 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Je kunt jezelf zoals ik al zei in de OP ervoor trainen.
Ik doe daarom komende 2 weken een onderzoek naar welke methode het beste werkt
Ik zal deze methode vanavond proberenquote:Op donderdag 29 november 2012 00:11 schreef Nibnub het volgende:
De makkelijkste methode is om je wekker 2 uur vroeger te zetten dan normaal. Als het goed is ben je bij het wakker worden heel moe en kun je makkelijk en snel in slaap vallen. Vervolgens moet je in sleep paralysis komen (google dat maar). Dat is niet zo moeilijk als je heel slaperig bent.
Weet ik, was ik al mee bezigquote:Op donderdag 29 november 2012 07:38 schreef Faux. het volgende:
TS weet dat het maanden kan duren voordat je je eerste lucide droom krijgt en dat je in die maanden constant reality checks moet uitvoeren en je dromen opschrijven?
Dat is vreemd, probeer gewoon eens te vliegen!quote:Op donderdag 29 november 2012 08:20 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb het zo vaak en lang al geprobeerd en gedaan, ik weet dat ik droom dan in m'n droom, maar dat is het dan ook. Er gebeurd niet echt iets dat ik het kan bedienen of zo.
Oh? Vertelquote:
Haha geinig, ik kwam na het in slaap vallen in een kamertje (leek een beetje op die kamer uit Crash Bandicoot) met een gigantisch computerscherm en dan kon ik plaatjes kiezen waar ik over wilde dromen.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:14 schreef MissLuna het volgende:
Toen ik heel jong was en nog nooit van lucide dromen had gehoord, kon ik het wel. Ik deed dan net alsof mijn kussen een soort computertje was en 'tikte' daarop in wat ik wilde dromen. Lukte altijd..
.
Slaapverlamming.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe heet het als je wakker denkt te zijn, maar je je lichaam niet kan bewegen. Dat had ik vroeger wel eens. Echt verschrikkelijk. Je ligt daar en je wordt maar aangekeken en weet ik het allemaal door de raarste figuren en je kan he-le-maal niks.
Thnx voor het posten hiervan. Ik was gisteren inderdaad helemaal uitgeput en was op mijn rug gaan slapen (af en toe is dat gewoon fijn).quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lucide dromen heb ik wel, maar ik probeer mezelf gewoon zo snel mogelijk te wekken, vind het niet prettig.
Slaapverlamming wil je? Jij bent gek.... Weet je hoe enorm letterlijk verlammend dat werkt? Als je het toch wilt: Jezelf volledig uitputten en op je rug slapen. Als ik op mijn rug slaap heb ik het, zodra ik op mijn zij lig nergens last meer van.
Nog nooit gehoord.quote:
nou bij mij gaat het licht in de overloop aan en komt er een vent in de deuropening staan en blijf kijken. Eerst schrik je je te barsten je probeert te roepen, op te staan en die vent te grijpen. Je ligt dood. Soms komt hij dichterbij en vanaf dan herinner ik me vaak niks. Nog nooit iemand irl verteld eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Neriae het volgende:
[..]
Thnx voor het posten hiervan. Ik was gisteren inderdaad helemaal uitgeput en was op mijn rug gaan slapen (af en toe is dat gewoon fijn).
En guess what? Slaapverlamming.
Niet echt fijn, maar tegenwoordig weet ik wat het is en schrik ik er niet zo van. Eerste keer was echt heel naar...
Ik hoor veel mensen vaak over wezens en schimmen, ik heb hier nooit last van gelukkig. Ik heb alleen dat ik probeer op te staan, denk op het rand van mijn bed te zitten en dan ineens blijk ik te liggen. Vaak zit ik dan ook schuin en kan ik mijn ogen amper open doen. Dat soort rare dingen
Alleen als je je er tegen verzet. Probeer je extra te ontspannen, en dan is het of je door je bed heen zakt. en dan is het net of je door de echte wereld heen beweegt in je droom. Heb geen idee of meer mensen dit hebben ervaren.quote:
k zal t eens proberen als k eraan denk dan, probleem is dat k pas de dag erna door heb dat t weer zo een situatie was en ik midden in zo een situatie me niet op mn kop laat zitten zegmaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Alleen als je je er tegen verzet. Probeer je extra te ontspannen, en dan is het of je door je bed heen zakt. en dan is het net of je door de echte wereld heen beweegt in je droom. Heb geen idee of meer mensen dit hebben ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |