Je kunt er een krijgen, door dit onderzoek kan ik een methode uitkiezen die het beste werkt.quote:
Laten we het hopen, dan kan ik eindelijk eens een mokkeltje batsen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:54 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Je kunt er een krijgen, door dit onderzoek kan ik een methode uitkiezen die het beste werkt.
Dus misschien binnenkort krijg jij er ook wel een!
Wat is jou methode?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef Bensel het volgende:
vaak genoeg gehad. maar 2 weken is erg kort. Dit omdat een lucide droom van veel factoren afhangt. Ik heb ongeveer 1 keer in de 2 week een lucide droom, en dat is al best veel
mijn methode is om een (alledaags) object te hebben, daar gedurende dag op te letten en zodra je het spot een realiteitscheck te doen. Op de duur kom je het object in een droom tegen, en voer je een relatietscheck uit, en besef je dat je droomt. Als je weet dat je vaak droomt over een situatie thuis, dan kies je een object in huis uit.quote:
We zullen zien wat en of het beste werkt!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef RingBewoner het volgende:
Enige dat ik wel eens heb gehad is een slaapverlamming. Ben echter benieuwd of het je lukt. Ik ga het volgen.
Lijkt me een interessant boekquote:Op woensdag 28 november 2012 19:07 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik kan iedereen die geïnteresseerd is in dit onderwerp het volgende boek van harte aanbevelen:
[ afbeelding ]
http://www.lucidadvice.com/
Ik weet het, dit is echter een onderzoek.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:20 schreef µ het volgende:
• TRU / Lucid Dreaming
• TRU / Lucid Dreaming, Doet iemand daaraan?
• F&L / Lucid Dreaming
Leuke ervaring, he.........quote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef RingBewoner het volgende:
Enige dat ik wel eens heb gehad is een slaapverlamming. Ben echter benieuwd of het je lukt. Ik ga het volgen.
Je kunt jezelf zoals ik al zei in de OP ervoor trainen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Het lukt de laatste jaren niet meer. Vroeger sprak ik 's nachts af met het perfecte meisje, perfecte plaats, waar ik vliegend naar toe ging. Misschien fap ik te veel dat ik niet meer droom.
Ik ook niet wel een paar keer geprobeerd zelfs dat sleep paralysis ofzo lukt me niet XD ook geprobeerd ondanks dat het super kut schijnt te zijn. Ben nieuwschierig man!quote:
Lucide dromen heb ik wel, maar ik probeer mezelf gewoon zo snel mogelijk te wekken, vind het niet prettig.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:58 schreef ebayaccountje het volgende:
[..]
Ik ook niet wel een paar keer geprobeerd zelfs dat sleep paralysis ofzo lukt me niet XD ook geprobeerd ondanks dat het super kut schijnt te zijn. Ben nieuwschierig man!
Was best bijzonder en gelukkig had ik er wel eens wat over gelezen dus was niet heel bang. Maar moet toegeven dat ik wel eens leukere dingen heb meegemaakt.quote:
Ik had het vroeger met lucide dromen, dan dacht ik wacht ik slaap.. En dan raakte ik in paniek.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Was best bijzonder en gelukkig had ik er wel eens wat over gelezen dus was niet heel bang. Maar moet toegeven dat ik wel eens leukere dingen heb meegemaakt.
Al geprobeerd maar meestal val ik echt in slaap en draai ik direct op mijn zijkant ofzo. En ik wil het gewoon een keer meemaken er kan toch niks gebeuren ook al is het ontzettend kut, ik vind het ook kut om niet te weten hoe het is...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lucide dromen heb ik wel, maar ik probeer mezelf gewoon zo snel mogelijk te wekken, vind het niet prettig.
Slaapverlamming wil je? Jij bent gek.... Weet je hoe enorm letterlijk verlammend dat werkt? Als je het toch wilt: Jezelf volledig uitputten en op je rug slapen. Als ik op mijn rug slaap heb ik het, zodra ik op mijn zij lig nergens last meer van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |