Je vrouw overkopen bedoel je?quote:
Nee hoor, ik hoef er niks voor te hebben. Je mag haar zo meenemen.quote:
Chili Con Carne achtige shizzl wat je ruiktquote:Op woensdag 28 november 2012 18:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hoef er niks voor te hebben. Je mag haar zo meenemen.
Je mag zelfs mijn gasmasker hebben. Die heb ik dan niet meer nodig.
Nou, ik weet eigenlijk niet zo goed waar het naar ruikt. Maar ik ben er klaar mee.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef koelants het volgende:
[..]
Chili Con Carne achtige shizzl wat je ruikt? Dan heb ik wel interesse
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ik weet eigenlijk niet zo goed waar het naar ruikt. Maar ik ben er klaar mee.
Als jij het niet erg vin dat ze ook scheetjes in mijn mond laat? Dan wil ik ook wel ff komen luisteren.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:15 schreef Snakey het volgende:
Ik kan haar opsturen uiteraard. Of wil je eerst langskomen om even te luisteren?
Geen probleem. Ik begrijp dat het allemaal even getest moet worden. je wil natuurlijk niet thuiskomen met iets wat kapot is, of niet doet wat je had verwacht.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef koelants het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vin dat ze ook scheetjes in mijn mond laat? Dan wil ik ook wel ff komen luisteren.
Zit er geen garantie op d'r dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik begrijp dat het allemaal even getest moet worden. je wil natuurlijk niet thuiskomen met iets wat kapot is, of niet doet wat je had verwacht.
Nee, absoluut niet. Zodra je de deur uit bent met haar gaat die deur niet meer open.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef koelants het volgende:
[..]
Zit er geen garantie op d'r dan?
Waar op te halen eigenlijk? En als te ver weg voor mij, is het dan mogelijk om haar te versturen?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Zodra je de deur uit bent met haar gaat die deur niet meer open.
Ik woon op het moment in Luxemburg. Maar ik kan vast wel een doos vinden waar de doos ze inpast.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef koelants het volgende:
[..]
Waar op te halen eigenlijk? En als te ver weg voor mij, is het dan mogelijk om haar te versturen?
Is goed hoor, je begrijpt natuurlijk wel dat ze goed behandeld gaat worden en goed te eten gaat krijgen?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik woon op het moment in Luxemburg. Maar ik kan vast wel een doos vinden waar de doos ze inpast.
Ik raad je aan haar juist slecht eten te geven. Zo heb je er veel meer plezier van.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef koelants het volgende:
[..]
Is goed hoor, je begrijpt natuurlijk wel dat ze goed behandeld gaat worden en goed te eten gaat krijgen?
Met goed eten bedoel ik 'slecht' voerquote:Op woensdag 28 november 2012 19:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik raad je aan haar juist slecht eten te geven. Zo heb je er veel meer plezier van.
Garvo heeft goed eten.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef koelants het volgende:
[..]
Met goed eten bedoel ik 'slecht' voer
Heb je d'r al ingepakt en via pakketpost verstuurd?quote:
Nou, daar was ik mee bezig, tot ze weer los ging. Nu ben ik in twijfel. Sorry.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:06 schreef koelants het volgende:
[..]
Heb je d'r al ingepakt en via pakketpost verstuurd?
Je begint het zelf ook lekker te vinden die winderigheid van je vrouwke?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, daar was ik mee bezig, tot ze weer los ging. Nu ben ik in twijfel. Sorry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop