Ja baas, ik snap hem.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:16 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Lees gewoon ff voordat je allemaal onzin gaat posten.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef xSanjay het volgende:
Iedereen is geïnfecteerd, niet alleen wanneer men dood gaat aan een krab of beet. Dit vertelde Dr Jenner aan Rick in de laatste episode van deel 1. Shane en Randall veranderde beide ondanks dat ze beide niet gebeten waren.
[..]Tja, deze ken ik natuurlijk ook, maar Michonne werd in de laatste aflevering toch weer op 'cuts' etc gecontroleerd. Wat overbodig is als het virus zelf niet dodelijk is en ze sowieso al besmet is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De infecties die je krijgt van een beet/krab van een zombie zijn dodelijk, niet geheel onlogisch als je ziet hoe smerig een zombie eruit ziet.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:34 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, deze ken ik natuurlijk ook, maar Michonne werd in de laatste aflevering toch weer op 'cuts' etc gecontroleerd. Wat overbodig is als het virus zelf niet dodelijk is en ze sowieso al besmet is.
Haha je slaat de spijker op de kopquote:Op woensdag 28 november 2012 18:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
De infecties die je krijgt van een beet/krab van een zombie zijn dodelijk, niet geheel onlogisch als je ziet hoe smerig een zombie eruit ziet.
Zo goed xSanjay?
Anti-biotica zouden dan genoeg zijn. En als je maar lang genoeg in het vuil zit dan ga je van een paar bacteriën ook niet meer dood. (Zie mensen in India die een ritueel bad nemen in water waar lijken in drijven).quote:Op woensdag 28 november 2012 18:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
De infecties die je krijgt van een beet/krab van een zombie zijn dodelijk, niet geheel onlogisch als je ziet hoe smerig een zombie eruit ziet.
Zo goed xSanjay?
Het was een warme winterquote:Op woensdag 28 november 2012 21:07 schreef Qontroller het volgende:
Het was iets als: Een beet verergert de ziekte; de gebeten persoon krijgt koorts, daardoor gaan ze dood, en vanwege het virus komen ze weer terug als zombie.
Een soort van overdosering dus
Verder vind ik het verhaal ook wat vaagjes. Waarom skipten ze de winter?; dat waren gewoon 3 maanden...
Gouverneur mag van mij kapot en Merle ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:29 schreef mrazura het volgende:
Eindelijk die hoer dood. Werd tijd nu dat pleurisjong nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditismijnsig.
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:21 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Wat zeik je nou? Het is een fucking zombie-serie man.
Daarbij vind ik het juist ge-wel-dig dat dit één van de weinige series is die wel gewoon hoofdpersonages laat doodbloeden, in stukken worden gereten of even wordt opengesneden door andere hoofdpersonages. Houdt het spannend, je weet nooit wie er blijft leven aan het eind van de aflevering, en dat is bij veel andere series wel anders.Wat ik klaagwaardig vond is,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:28 schreef yamiown het volgende:
[..]
Wat ik klaagwaardig vond is,Die laatste is inderdaad een spoiler want ik heb die van zondag nog niet gezien ghehe. Maar inderdaad, sommige actie-scènes zijn duidelijk in beeld gebracht om het verhaal verder te tillen of vragen te beantwoorden zoals de vraag waar bijvoorbeeld de bewapening vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditismijnsig.
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:32 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Die laatste is inderdaad een spoiler want ik heb die van zondag nog niet gezien ghehe. Maar inderdaad, sommige actie-scènes zijn duidelijk in beeld gebracht om het verhaal verder te tillen of vragen te beantwoorden zoals de vraag waar bijvoorbeeld de bewapening vandaan komt.Ik vind het hele seizoen al sterk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door yamiown op 29-11-2012 00:42:42 ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:42 schreef yamiown het volgende:
Heb hem even gespoilerd.
Verder vond ik het tweede seizoen wat matiger dan het eerste (nog steeds goed overigens), maar het derde seizoen is echt top. Tempo is hoog en dalijk de volgende aflevering is ook om je vingers bij af te likken. Verder moet je letten op hoe Carl zich gedraagt, Shane Jr is een betere naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de klacht echt ongegrond btw. Klagen over het realisme van een zombie-serie sowieso -1.Ditismijnsig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote kans jaquote:Op donderdag 29 november 2012 12:31 schreef KritischeMassa het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geil wordt van die zombievrouwtjes?
Carol.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Grote kans ja
Doe mij maar Maggie
Ik had toch echt die deur weer dichtgegooi en er een paar kasten voor gezetquote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ziet er normaal al uit als zombie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |