Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?quote:
Nee, maar als hij langs komt en iets in mijn schoentje gooit en ik krijg die inbreker te pakken, dan welquote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?
Nee want ik mag geen kort haar van ErwinRommel.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft jouw sinterklaas dan wel kort haar.?
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee want ik mag geen kort haar van ErwinRommel.
quote:
Kijk maar uit als je op schoot moet zitten.quote:
Daarom ga ik mijn schoen zetten met een winterpeen erinquote:Op woensdag 28 november 2012 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk maar uit als je op schoot moet zitten.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn schoen zetten met een winterpeen erin
Ten minste een cadeau van ¤400 jaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat mij niet gebeuren dat die ouwe het pand verlaat zonder mij een kado te geven
Minimaal, ik wil wel schoenen. Maar niet van die goedkope, want daar kan ik niet op lopequote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ten minste een cadeau van ¤400 ja![]()
Anders stelen wij zijn staf en mijter!
Ome Henkquote:Op woensdag 28 november 2012 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Minimaal, ik wil wel schoenen. Maar niet van die goedkope, want daar kan ik niet op lope
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat is nog eens nostalgie
idd, maar was wel lachen, die Ome Henk, op de kazerne werd ik Ome Henk genoemdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat is nog eens nostalgie
Same eraquote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff. Rubberen Robbie. Da's pas nostalgie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |