In ieder geval blijkt dat je dus wel goed kan lezen als jij je best doet (inderdaad, ik had per ongeluk "andere" gebruikt aangezien ik er niet aan twijfel dat zij gaat winnen). Doe het nu alsjeblieft ook wat consequenter.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er staat letterlijk dat ze al heeft gewonnen. Daar kun je echt niets anders van maken hoor.
Volgens mij is dat ook echt zo en probeert hij het te bedekken met ons er van te verwijtenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hier maar 1 account. De mods kunnen dat bevestigen.
Het grappige is dat ik jou al even wilde vragen of dat jij hier niet met twee accounts reageert aangezien het wel erg toevallig is dat hier twee mensen zo kort op elkaar reageren (zelfde pagina) die beiden AFCA onder hun naam hebben staan, de een met letters, de ander in de avatar.
Niet in TVoH-topics. De vraag staat echter nog open. Reageer jij wel of niet met meer dan 1 account? Het is helaas toegestaan op dit forum.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gast. Er lopen hier legio mensen met AFCA of een andere Ajax-uiting in of rond de avatar.
Niet dat ik iets van die gasten tof vind, maar met name Jim is nog meer dan actief in muziekland. Iets dat jij als zelfbenoemde muziekkenner toch zeker zou moeten weten. En sorry, ik zie het Sandra over 10 jaar niet doen.quote:
Je zou er eens buiten moeten komen. Of in het echte leven buiten. Is ook wel eens handig voor je wereldbeeld.quote:
Haha, probeer je nu een niet serieuze post van mij tegen mij te gaan gebruikenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet in TVoH-topics. De vraag staat echter nog open. Reageer jij wel of niet met meer dan 1 account? Het is helaas toegestaan op dit forum.
Er zijn veel mensen actief in "muziekland" die niet goed kunnen zingen. Sommigen van hen houden het zelfs decennialang vol, ik denk bijv. aan Madonna. Zij heeft dan echter weer andere unieke kwaliteiten waar ik ook bewondering voor heb.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet dat ik iets van die gasten tof vind, maar met name Jim is nog meer dan actief in muziekland. Iets dat jij als zelfbenoemde muziekkenner toch zeker zou moeten weten. En sorry, ik zie het Sandra over 10 jaar niet doen.
Dude ik heb bijna 5k in posts op fok en bram 10.6k, denk je nou echt dat wij 1 persoon zijn?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, probeer je nu een niet serieuze post van mij tegen mij te gaan gebruiken?
Dat uitgerekend jij dat zegt.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou er eens buiten moeten komen. Of in het echte leven buiten. Is ook wel eens handig voor je wereldbeeld.
Ja, Jim is tien jaar na dato natuurlijk nog steeds dat tienermeisjes sterretje.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen actief in "muziekland" die niet goed kunnen zingen. Sommigen van hen houden het zelfs decennialang vol, ik denk bijv. aan Madonna. Zij heeft dan echter weer andere unieke kwaliteiten waar ik ook bewondering voor heb.
Jij begrijpt zeker ook wel dat Jim vooral populair is bij tienermeisjes en niet omdat hij goed kan zingen? Hij zingt natuurlijk wel aardig maar het is niet bijzonder goed.
Haha. Iemand die gaat verantwoorden dat hij buiten de deur komt. Sorry, ik kan je echt niet zo goed serieus nemen, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dat zegt. Ik ben straks nog naar de les geweest en ook buiten de opleiding nog even onder de mensen geweest, vanavond weer. Maak je dus maar geen zorgen over mij.
Ok doei. Bedankt voor een vermakelijk uurtje. Je bent grappig doordat je denkt zo slim te zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dat zegt.
Ik ben straks nog naar de les geweest en ook buiten de opleiding nog even onder de mensen geweest, vanavond weer. Maak je dus maar geen zorgen over mij.
Vanaf nu ga ik jou negeren tenzij je met argumenten komt. Trollen moet je niet al teveel voeden hè.
Ik denk dat dat nog steeds het belangrijkste deel van zijn publiek is ja. Tienermeisjes worden ouder maar er komen ook steeds nieuwe tienermeisjes. Hij is toch nog jong genoeg?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, Jim is tien jaar na dato natuurlijk nog steeds dat tienermeisjes sterretje.
Ik jou allang niet meerquote:Op woensdag 28 november 2012 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Iemand die gaat verantwoorden dat hij buiten de deur komt. Sorry, ik kan je echt niet zo goed serieus nemen, eigenlijk.
Ik zei niets tegen jou. Wel even op blijven letten bij het omloggen he.quote:
Ik zeg het wel tegen jou.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zei niets tegen jou. Wel even op blijven letten bij het omloggen he.
Jij hebt haar blijkbaar nog nooit live horen zingen? Extreem goed hoor. Bijzonder stem en muzikaal ook als ze d'r pianootje erbij pakt.quote:
als er iemand overhyped is dan is het wel Gaga.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij hebt haar blijkbaar nog nooit live horen zingen? Extreem goed hoor. Bijzonder stem en muzikaal ook als ze d'r pianootje erbij pakt.
Dat de nummers nou niet heel erg leuk zijn...
Ontopic, Ik vind Sandra's stem wel wat overeenkomen met Gaga's stem.
Gelukkig wordt Sandra helemaal niet overhyped door een aantal mensenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef BzP het volgende:
[..]
als er iemand overhyped is dan is het wel Gaga.
ach ...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Sandra helemaal niet overhyped door een aantal mensen
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Sandra helemaal niet overhyped door een aantal mensen
Net als Sandra.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef BzP het volgende:
[..]
als er iemand overhyped is dan is het wel Gaga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |