SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ook als je niet aan het klooien bent kunnen er ongelukken gebeuren. Je punt?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, bij beide kunnen er ongelukken gebeuren.![]()
True, maar je verhoogd wel het risico danquote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook als je niet aan het klooien bent kunnen er ongelukken gebeuren. Je punt?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Pfff nog 1 peukje en dan maar eens werken.. EN NOG STEEDS NIKS GEHOORD
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Klopt. Daarom ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True, maar je verhoogd wel het risico dan![]()
Gaat ook moeilijk op m'n fietsquote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ook gewoon niet doen.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dit jaquote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
True, maar je verhoogd wel het risico dandoh
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hij rijdt TE lekker...quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Want?
De snelweg op![]()
![]()
Ik wil em![]()
![]()
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Pfff nog 1 peukje en dan maar eens werken.. EN NOG STEEDS NIKS GEHOORDI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Deze Tamme Asser.. 24/7 hoffelijkheid galorequote:
Altijd na u, madame.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze Tamme Asser.. 24/7 hoffelijkheid galoreI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
"Ze zei u tegen me"quote:
Nee, dames eerst mevreaux
Kun je wel andere dingen doenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk op m'n fiets.
Moet je eens kijken wat die automobilisten tegenwoordig allemaal achter het stuur doenquote:.
![]()
Is ook niet zo veilig kan ik je vertellenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je wel andere dingen doen.
[..]
Moet je eens kijken wat die automobilisten tegenwoordig allemaal achter het stuur doen.
Zijn jullie ooit zo afgeleid geweest in de auto dat je pardoes naar de verkeerde richting rijdt?
Ik had het gisteren toen ik van m'n vrijwilligerswerk kwam. Ik reed namelijk naar Essen ipv Wuustwezel.
-----
Ik lig in bed want hoofdpijnWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Neuh, dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 28 november 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is ook niet zo veilig kan ik je vertellen.
De verkeerde weg in of tegen het verkeer in?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:21 schreef sararaats het volgende:
Zijn jullie ooit zo afgeleid geweest in de auto dat je pardoes naar de verkeerde richting rijdt?
Ik had het gisteren toen ik van m'n vrijwilligerswerk kwam. Ik reed namelijk naar Essen ipv Wuustwezel.
-----
Ik lig in bed want hoofdpijn![]()
Uw goedheid is altijd aanwezig. Sterk en niet bedreigd door groei van anderen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"Ze zei u tegen me"
Nee, dames eerst mevreauxI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dus gewoon thuis doen.. Of in een biechthokje.. Of achter een barquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik ook niet.
[..]
De verkeerde weg in of tegen het verkeer in?
Of op de wcquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dus gewoon thuis doen.. Of in een biechthokje.. Of achter een bar.
![]()
Dat is geheel wederzijds, oh waarde Tamquote:Op woensdag 28 november 2012 14:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uw goedheid is altijd aanwezig. Sterk en niet bedreigd door groei van anderen.
Ik zal voor u bidden terwijl ik mij op mijn woeste ontembare furie waag :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: