quote:Op woensdag 28 november 2012 12:38 schreef Stefan het volgende:
WTF? Heb Windows 8 gekocht maar laptopscherm wordt niet tochscreen
haha ja, hebben we nog wat om over te praten hiero hahaquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef lucky_m3 het volgende:
Gelukkig zijn die er, brengt tenminste nog wat humor en verbijstering mee
Dat is software, geen hardwarequote:Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, maar wel ineens een functie waarmee je slomotion kan filmen
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had een soortgelijk probleem, maar dan met Axe....![]()
![]()
of je drukt op de Windows vlag op je toetsenbord...quote:Op woensdag 28 november 2012 13:39 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
man als ik op zon vierkant druk en eruit wil moet ik 10x naar de rechterkant van het scherm om t menu zichtbaar te krijgen
betaalbaar? Zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:00 schreef .Nalo. het volgende:
Voordelen van Windows:
- Betaalbaar
- Veel software voor
- Kan op elk systeem
- Gamen
Nadelen:
- Wordt sloom
- Virusen
- De naam Windows
- Fout meldingen
- Het lange laden van bepaalde software.
Inderdaad, er zou een ban uitgedeeld moeten worden voor de mensen die dit soort dingen altijd maar serieus nemen en niet tegen een grapje kunnen.quote:
Ik heb nog nooit zoiets niet-grappigs gezien.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:49 schreef finsdefis het volgende:
That this can in Netherland!!
[ afbeelding ]
Ik ook niet, weet ook niet waarom iemand daar de tijd voor neemtquote:Op donderdag 29 november 2012 14:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets niet-grappigs gezien.
30 euro voor de upgrade vond ik niet veel.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:04 schreef Superthomas het volgende:
[..]
betaalbaar? Zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt.
Alsof mij dat iets kan schelen.quote:Veel software ben ik het mee eens, maar dat is allemaal closed source...
Wie heeft er dan nog een PowerPC? Daarbij heeft Windows 8 ook een versie voor ARM. En dan nog, waarom zou je een ARM boven een volwaardige PC verkiezen? Neem daarbij in acht dat er voor ARM geen enkele standaardisatie is, dus ook jouw Linux kan niet zomaar op elk ARM-apparaat geïnstalleerd worden.quote:Windows gaat ook op alleen maar x86 en x64 computers, terwijl er veel andere hardware bestaat: ARM, PowerPC...
Wat fijn.quote:Linux is een van de weinige die op alle architecturen draait. Het zou in feite zelfs je koelkast kunnen aansturen.
Je blijft in het XP-tijdperk hangen.quote:Gamen ben ik het ook mee eens, evenals dat het sloom wordt.
quote:Virussen zijn je eigen domme fout, deze komen voor op elk systeem en zijn onvermijdelijk.
Jaquote:Het lange laden ligt gewoon aan je computer. Als je een native acht-core met 4 SSD's in RAID en 16GB werkgeheugen hebt, dan mag je wel gerust aannemen dat photoshop zó is aangezwengelt.
Windows is voor studenten en als upgrade vaak wel betaalbaar. Maargoed, verder zijn er haast geen andere architecturen meer in gebruik voor privédoeleinden. Voor servers e.d. wellicht wel, maar dat is in dezen niet relevant toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:04 schreef Superthomas het volgende:
[..]
betaalbaar? Zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt.
Veel software ben ik het mee eens, maar dat is allemaal closed source...
Windows gaat ook op alleen maar x86 en x64 computers, terwijl er veel andere hardware bestaat: ARM, PowerPC...
Linux is een van de weinige die op alle architecturen draait. Het zou in feite zelfs je koelkast kunnen aansturen.
Gamen ben ik het ook mee eens, evenals dat het sloom wordt.
Virussen zijn je eigen domme fout, deze komen voor op elk systeem en zijn onvermijdelijk.
Het lange laden ligt gewoon aan je computer. Als je een native acht-core met 4 SSD's in RAID en 16GB werkgeheugen hebt, dan mag je wel gerust aannemen dat photoshop zó is aangezwengelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |