ik kom hier denk ik ook te weinig om van iedereen de statistieken in mijn heufd te hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Gewoon niet zo scheutig zijn met je hints.
Jij bent de enige met twee zonen die mee doet dus dat was vrij makkelijk raden.
mwoah, je komt wel in het kleuter tot pubertopicquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
ik kom hier denk ik ook te weinig om van iedereen de statistieken in mijn heufd te hebben
Okee, dan ga ik die ook maar eens open makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:45 schreef NotTheSanta het volgende:
[..]
De doos die onder het pakpapier zit mag ook wel open
ook niet veel meer hoor, ik huis meer in andere topics of gewoon thuis zonder pc voor mijn neusquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, je komt wel in het kleuter tot pubertopicen dan weet je toch ongeveer wie er twee grote kinderen heeft.
De meesten zijn nog niet voorbij het peutertopic dus met het woord groot zoek je het al snel in het kleutertopic en dat zijn er gewoon niet zoveel dit jaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef Adnap het volgende:
[..]
ook niet veel meer hoor, ik huis meer in andere topics of gewoon thuis zonder pc voor mijn neus
en grote kinderen ja maar wat is groot ? voor de ene is dat een 6 jarige voor de ander een 14 jarige
Een kleine hint dan meisjequote:Op donderdag 6 december 2012 20:37 schreef Lamb29 het volgende:
Op mijn shortlist staan er 9
(En zul je uiteraard zien dat mijn Santa daar weer niet tussen staat)
Lieve Santa nog een laatste hintje?
Als je ligt te bevallen snap ik dat het even niet lukt
As1981
Becky27
Draculettetje
Keshet
Mrien
Rixtje
Shandaly
Simmu
Sonnetje85
Nog niks heb ik vernomen van Sorbootjequote:Op donderdag 6 december 2012 10:15 schreef SecretSorboSinterSanta het volgende:
Ohw Sorbo mijn arme lootje
Daar zit je dan met je gebroken pootje
Heb je nog wel het pakje van de postbode aan kunnen pakken
Voordat je besloot jezelf op de grond te laten kwakken?
Volgens tracktracepuntnl is het gisteren bezorgd iets na half tien
Wil je me nog even laten weten of dat inderdaad zo is misschien?
Oh ik ben héél blij dat te weten,quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:57 schreef Sorbootje het volgende:
Sorrrrrry mijn lieve Santa! Ik heb je pakje!!! Mijn gebroken pootje schopte alles een beetje in de war.
Oeh jeuj in een keer goedquote:
ik had duidelijk iets over t hoofd gezienquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:23 schreef -Spring het volgende:
Ja, ik ben ben het! Ik had twee lootjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |