quote:Op donderdag 6 december 2012 18:45 schreef Chan het volgende:
In dat geval: meissie1595, ben jij mijn santa?
Ik ga er vanuit dat de post zijn werk goed doet...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:14 schreef Kersjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen op reis, dwars door sneeuw en ijs
Hopelijk gaat het nog lukken, en trekt PostNL zich niets aan van Koning winter z'n nukken
Maybe I did and maybe I didn't....quote:Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef Lijnloos het volgende:
Oei gokken...
Mijn short-list:
- Kleurdoos
- Sorbootje
- Twentemeisje
Die 3 acht ik wel in staat om zulke lompe teksten op het beeld te kwakken![]()
Jij bent mijn geheime santa he?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Lijnloos het volgende:
I've said it 5 minutes before... STOP DOING THAT!
Nerveus hoef je niet te zijn, de kans dat het mis gaat is maar kleinquote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef Eindelijkeenkloon het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de post zijn werk goed doet...
Stom weer, ik word er gelijk nerveus van!
Foto heb ik gemaakt! Morgen ff uploaden, dan zal ik wel eens het inpakpapier eraf halen en het gedicht leg ik in de kast want al ie op de doos ligt gaat Draakje er mee aan de sjouw denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef NotTheSanta het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het gedicht helpen dan![]()
Als je een foto van het pakket hebt zoals het nu is mag het papier er wel af. Leg je het gedicht dat bovenop het pakket zit er dan ook bij?
De doos die onder het pakpapier zit mag ook wel openquote:Op donderdag 6 december 2012 22:48 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Foto heb ik gemaakt! Morgen ff uploaden, dan zal ik wel eens het inpakpapier eraf halen en het gedicht leg ik in de kast want al ie op de doos ligt gaat Draakje er mee aan de sjouw denk ik.
Volgende keer ga ik gewoon géén kloon aanmaken. Kan ik het ook niet meer zo achterlijk snel verraden met m'n too obvious hints.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
achter mijn kan je Spuuglokjezetten
Hohoho lieve Mrien,quote:Op donderdag 6 december 2012 20:16 schreef mrien het volgende:
Oeh als we gaan gokken, ik hoef (nog) geen bevestiging nog, maar denk dat bellelena mijn santa is
nee, mijn lieve kind.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:27 schreef twentemeisje het volgende:
Zeg lieve Santameisje, *kijkt smekend*, toe mag ik 1 klein hintje... Ik denk dat ik iets met 'systeem' moest, maar daar kom ik nog niet echt verder mee... 1 klein tipje van de sluier om me bezig te houden totdat de klok zaterdag van 23:59 naar 0:00 verspringt
Gewoon niet zo scheutig zijn met je hints.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:34 schreef Adnap het volgende:
en mijne was ook al duidelijk dus ik moet ook gewoon niet meer klonen
Ik ben heeeel slecht in dichtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:02 schreef klumsy het volgende:
Ik zou ook nog best wel een hintje willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |