SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee joah. Das heel geen gek liedje! Super bekend en awesome en stuff.
Zucht geen zin meer. En dan moet ik ook nog naar adam vanmiddag.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Is heulemaal niet bekend. Als het echt bekend was kende ik het welquote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Tamashii het volgende:
Nee joah. Das heel geen gek liedje! Super bekend en awesome en stuff.
Zucht geen zin meer. En dan moet ik ook nog naar adam vanmiddag..
![]()
Heeft hier iemand ervaring met Samsung Galaxy telefoons?
Zo ja, welke en is het wat?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ja, ik heb een Galaxy S2. Ik vind het wel wat, maar als je hem echt veel gebruikt, is je batterij wel snel leeg. Wil je verder nog iets weten?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met Samsung Galaxy telefoons?
Zo ja, welke en is het wat?![]()
Dat zijn de tips die ik hebben wilquote:Op woensdag 28 november 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Galaxy S2. Ik vind het wel wat, maar als je hem echt veel gebruikt, is je batterij wel snel leeg. Wil je verder nog iets weten?Die valt dan af. Thanks!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
1,5-2 uur internetgebruik is bij mij van vol.naar leegquote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn de tips die ik hebben wilDie valt dan af. Thanks!
![]()
![]()
Das bijna bij elke foon.
Mijn htc ook.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik weet waar ik heen moet vandaag.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Tamashii het volgende:
Zucht geen zin meer. En dan moet ik ook nog naar adam vanmiddag.
Rustig aan.![]()
Inderdaad. Gewoon een of andere oldskool Nokia moet je hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef kingtoppie het volgende:
Lol die telefoons van tegenwoordig.
Mijn nokia 3100 kan een week mee.
![]()
En degene die dat niet hebben zijn mega duurquote:Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef Tamashii het volgende:
Das bijna bij elke foon.
Mijn htc ook.Als je daar je mail mee kan ophalen van onze server had ik die meteen gekocht.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef kingtoppie het volgende:
Lol die telefoons van tegenwoordig.
Mijn nokia 3100 kan een week meeWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Oplader meenemen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En degene die dat niet hebben zijn mega duur
[..]
Als je daar je mail mee kan ophalen van onze server had ik die meteen gekocht.![]()
Ok.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even iets posten in de sex slow-chat![]()
Ik type wat rare woorden om het topic wat op te vullen na 3 posts achter elkaar van VinniieeRustig aan.![]()
Dat lied niet kennen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is heulemaal niet bekend. Als het echt bekend was kende ik het wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:30 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien maar een muziekje aanzetten...![]()
quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gelukkig maar. Anders had je de steen weer mogen opzoeken.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Haha, jaquote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders had je de steen weer mogen opzoeken.. Ik ben niet zo goed in teksten/titels/artiesten
.
![]()
Ik ook niet, vooral niet met artiesten.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik ben niet zo goed in teksten/titels/artiesten
.
Maar teksten vind ik belangrijk, dus die onthoud ik vaak wel.
Maar ik ben er weg van.
Ja, maar dan nog. Mijn geheugen is zo groot als dat van een steenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral niet met artiesten.Maar teksten vind ik belangrijk, dus die onthoud ik vaak wel.
Maar ik ben er weg van..
Succes op school.
![]()
Lol @ TT
Pffff bel je een dag van tevoren om vrij te krijgen van je werk, noemen ze het "te kort dag"![]()
En zelf bellen ze soms nog geen uur van tevoren wanneer ik evt extra werk moet doen.. Hallooooooooooo
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
neeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Lol @ TT
Pffff bel je een dag van tevoren om vrij te krijgen van je werk, noemen ze het "te kort dag"![]()
En zelf bellen ze soms nog geen uur van tevoren wanneer ik evt extra werk moet doen.. HalloooooooooooI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Er is nog hoop.. Mja, ben benieuwdquote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mja, dat is altijd kutquote:Op woensdag 28 november 2012 10:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Lol @ TT
En zelf bellen ze soms nog geen uur van tevoren wanneer ik evt extra werk moet doen.. Hallooooooooooo. Een dag van te voren een paar uurtjes vrij krijgen is mij wel gelukt, een hele dag nooit geprobeerd.
![]()
Sowieso zijn mijn werkdagen al geen 8 uur dus ik vind dat t gewoon moet kunnen.. Maar ja.. Zal het zo wel horen denk ik x_xquote:Op woensdag 28 november 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd kut. Een dag van te voren een paar uurtjes vrij krijgen is mij wel gelukt, een hele dag nooit geprobeerd.
Keb van dat simpel werk dat als er 2 mensen 20 pakketjes extra rondbrengen het probleem verholpen is.
Rustig aan.![]()
Blijft stomquote:Op woensdag 28 november 2012 10:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso zijn mijn werkdagen al geen 8 uur dus ik vind dat t gewoon moet kunnen.. Maar ja.. Zal het zo wel horen denk ik x_x. Klap die bitches
![]()
![]()
Eerst nog ff hopen dat t lukt.. Zo niet, ga ik in een hoekje huilen en dan idd.. OEHHHHquote:
ik heb liever honden die klappenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen klappen![]()
Goeie morgen!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Rokje gaat daar zorgvuldig mee omquote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen klappen![]()
Goeie morgen!
MoggeIk hoop het ook voor jequote:Op woensdag 28 november 2012 10:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eerst nog ff hopen dat t lukt.. Zo niet, ga ik in een hoekje huilen en dan idd.. OEHHHH. Ik zal je een fleecedekentje komen brengen, krijg je het niet zo koud
![]()
![]()
Alleraardigst van jequote:Op woensdag 28 november 2012 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rokje gaat daar zorgvuldig mee om
Mogge
[..]
Ik hoop het ook voor je. Ik zal je een fleecedekentje komen brengen, krijg je het niet zo koud
![]()
![]()
morguh
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
jazeker kom net uit bedquote:
Det Som En Gang Var
Mogguh Vinnie, Aldo en Giertje
Ik ben al een tijdje wakker, maar zat eerst nog te lurken lol
(en bovendien heb ik -niks- met kerstliedjes)
![]()
Koffie, je muzieksmaakquote:Op woensdag 28 november 2012 10:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
Nog wat te doen eigenlijk?Rustig aan.![]()
Vandaag? Ik wacht op iemand die me gaat helpen een whiteboard op te hangen en daarna alleen nog vaste dingetjes zoals afwas en boodschappen halen...en wakker wordenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffie, je muzieksmaak![]()
Nog wat te doen eigenlijk?![]()
![]()
Relaxedquote:.
Ik ook niet, ik ging er daarom maar even op kotsenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
.
![]()
uhuh ik kom meestal rond half 11 eruitquote:Op woensdag 28 november 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Relaxed.
[..]
Ik ook niet, ik ging er daarom maar even op kotsen.
Det Som En Gang Var
Vooral Mariah Carrey...AARRGH!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Relaxed.
[..]
Ik ook niet, ik ging er daarom maar even op kotsen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij datquote:Op woensdag 28 november 2012 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik kom meestal rond half 11 eruit.
![]()
Vroeger fapte ik op haarquote:Op woensdag 28 november 2012 11:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vooral Mariah Carrey...AARRGH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geluid uit, dan hoor je er niks vanquote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
die stem alleen al
gaat door merg en been-_-
.
![]()
Bij mij gaat dan de afstandsbediening door de tvquote:Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geluid uit, dan hoor je er niks van.
![]()
(zal je zien, blijft het geluid gewoon doorgaan!)
![]()
ik krijg daar geen stijfje vanquote:
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij gaat dan de afstandsbediening door de tv![]()
(zal je zien, blijft het geluid gewoon doorgaan!)
![]()
Moet je best hard gooien.
Ik ook niet meer.quote:Sowieso is er al geen TMF meer, althans, ik weet niet waar. En opzoeken ga ik het echt niet
.
![]()
Gewoon van Aimee Mann en Sarah McLachlan bitchesWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Fapbaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gewoon van Aimee Mann en Sarah McLachlan bitches![]()
van TMF vond ik fabienne wel lekkerquote:Op woensdag 28 november 2012 11:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Moet je best hard gooien.
[..]
Ik ook niet meer.Sowieso is er al geen TMF meer, althans, ik weet niet waar. En opzoeken ga ik het echt niet
.
Det Som En Gang Var
Uiteraardquote:
Oh en..
Bwehehehehehe![]()
"SARAH!! SIT!!"
Eens. En Bridget toen ook nog wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
van TMF vond ik fabienne wel lekkerDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard
Oh en..
Bwehehehehehe![]()
"SARAH!! SIT!!"
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik weet niet meer hoe die ene blonde chick heettequote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
van TMF vond ik fabienne wel lekkerKan ik niet luisterenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard
Oh en..
Bwehehehehehe![]()
"SARAH!! SIT!!".
![]()
die komt bij mij op de 3de plekquote:Op woensdag 28 november 2012 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. En Bridget toen ook nog wel.
miljuschka op 2Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe die ene blonde chick heette
[..]
Kan ik niet luisteren.
Oja, Milhuschkaquote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
die komt bij mij op de 3de plek
miljuschka op 2![]()
![]()
Die heb ik nooit echt gekend, toen keek ik al niet meer.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
die komt bij mij op de 3de plek
miljuschka op 2De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
neeee die vond ik echt zwaar irritantquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nu nog steeds.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
neeee die vond ik echt zwaar irritantDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Doe s even normaaaaaaaaaaaaaaaaaal johquote:
Komt zij weer met haar elitaire muziek kanalen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
VH1
VH1 Classic
Viva/Viva plusDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Mooi zoquote:.
Irritante stem wel jaquote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
neeee die vond ik echt zwaar irritant.
![]()
Je bent zelf elitaire koffie bobby.. Inclusief een glaasje waterquote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt zij weer met haar elitaire muziek kanelen.
kanelen ook echt
MTV DANCE / MUSIC / ROCKquote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
VH1
VH1 Classic
Viva/Viva plus
Bam
VH1 kan leuk zijn... Verschilt enorm wat ze draaien eigenlijk..Rustig aan.![]()
geen idee heb haar al in geen tijden meer voorbij zien komen op tvquote:pfoeh en ofquote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo.
[..]
Irritante stem wel ja.
Det Som En Gang Var
watquote:Meh.. Of 's avonds MTV, met banned videoclips.. Dat was wel baasquote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MTV DANCE / MUSIC / ROCK
Bam
VH1 kan leuk zijn... Verschilt enorm wat ze draaien eigenlijk..
Zie mijn typo. In jouw quotequote:
Nu kijk ik altijd LiteTV is ook wel relaxed.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat
[..]
Meh.. Of 's avonds MTV, met banned videoclips.. Dat was wel baasDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, daarom zei ik ook "wat"quote:
Beetje haten op kanelen, doe je toch niet :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 28 november 2012 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu kijk ik altijd LiteTV is ook wel relaxed.
Binnenkort maar eens ff weer langszappen, langs de muziekkanalen
ik alleen die op de kabel en die zend alleen bagger uitquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Als ik 'm al heb, dan is het sneeuwbeeld waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik alleen die op de kabel en die zend alleen bagger uit. Kabel wordt 2x gesplit, dat doet niet veel goed voor de kwaliteit
![]()
![]()
THE PHAAAAAANTOM OF THE OPERA IS THEEEERE, INSIDE MY MIIIIIIND
aah oke nou ja zoveel mis je er toch niet aanquote:Op woensdag 28 november 2012 11:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik 'm al heb, dan is het sneeuwbeeld waarschijnlijk. Kabel wordt 2x gesplit, dat doet niet veel goed voor de kwaliteit
sowieso ik kijk amper tv
klote reclames en kutprogrammasLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke nou ja zoveel mis je er toch niet aan
sowieso ik kijk amper tv
klote reclames en kutprogrammas![]()
Amen!!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
sowieso ik kijk amper tv
klote reclames en kutprogrammasWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik kom op youtube nog wel eens wat tegen. Radio en tv kijk/luister ik amper tot nooitquote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef kingtoppie het volgende:
Muziek staat op mijn variabele lijst, wel weer eens leuk om wat andere muziek te horen.![]()
![]()
Mijn lievelings musicalquote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
THE PHAAAAAANTOM OF THE OPERA IS THEEEERE, INSIDE MY MIIIIIIND.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, inderdaad. En series kijk ik toch op mijn laptop, want die zijn in Amerika veel eerder uit, en de dag erna kun je ze downloadenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
sowieso ik kijk amper tv
klote reclames en kutprogrammas.
![]()
Ik word zooooo blij van dat liedjequote:
En ik moet die nodig weer een kijken
Weet ook niet of die op satelliet ziet. http://www.litetv.me/quote:Op woensdag 28 november 2012 11:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat ken ik niet
Binnenkort maar eens ff weer langszappen, langs de muziekkanalenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
dat heb ik sowieso altijd wel heb al mijn muziek in een lijst gezetquote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef kingtoppie het volgende:
Muziek staat op mijn variabele lijst, wel weer eens leuk om wat andere muziek te horen.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
THE PHAAAAAANTOM OF THE OPERA IS THEEEERE, INSIDE MY MIIIIIINDDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik heb 'm op dvd en al zoooooo vaak gezien. Hij blijftquote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik word zooooo blij van dat liedje
En ik moet die nodig weer een kijken.
Als ik dat zo zie lijkt t er niet echt opquote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ook niet of die op satelliet ziet. http://www.litetv.me/.. Mgoed, toch eens nakijken binnenkort
Als ik t niet vergeet
preciesquote:Op woensdag 28 november 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En series kijk ik toch op mijn laptop, want die zijn in Amerika veel eerder uit, en de dag erna kun je ze downloaden.
Det Som En Gang Var
JAAAAAAAA LINDSEYYYYYYquote:Kom eens even heel gauw hier danquote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm op dvd en al zoooooo vaak gezien. Hij blijft.
Ik denk dat ik 'm vanavond maar eens ga kijken.
Ik zoek vaak gewoon op bepaalde artiestenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik sowieso altijd wel heb al mijn muziek in een lijst gezet
Rustig aan.![]()
Ik ga vanavond deze er ff in drukken denk ik
Het is wel een beetje categorie skyradio hoor. Na een tijdje hoor/zie je best vaak dezelfde muziek terug. Ook oud. Maar ook omdat ze dus oude muziek er tussen doen is het wel leuk.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie lijkt t er niet echt op.. Mgoed, toch eens nakijken binnenkort
Als ik t niet vergeetDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik loop even naar de keuken om wat bordjes weg te brengen. Kom in de keuken aan, zet de bordjes neer, loop richting de gang en druk op de lichtknop
En dan denk ik "Owja, tis dag!"![]()
![]()
Zal eens wat in jou drukken.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga vanavond deze er ff in drukken denk ik
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Mja, dat zijn bijna alle muziekzenders ook, toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel een beetje categorie skyradio hoor. Na een tijdje hoor/zie je best vaak dezelfde muziek terug. Ook oud. Maar ook omdat ze dus oude muziek er tussen doen is het wel leuk.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal eens wat in jou drukken.OHMYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat kan ookquote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zoek vaak gewoon op bepaalde artiesten
Det Som En Gang Var
Had laatst ook. Schenk ik een drankje in voor, gaat de telefoon. Dus ik naar de telefoon. Na het gesprek ga ik terug naar de keuken en ik wist toch zeker dat ik mijn drankje op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook kijk; geen aanrecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik loop even naar de keuken om wat bordjes weg te brengen. Kom in de keuken aan, zet de bordjes neer, loop richting de gang en druk op de lichtknop
En dan denk ik "Owja, tis dag!"
van alle radiozenders vind ik 3fm het leukste om naar te luisterenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wut?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had laatst ook. Schenk ik een drankje in voor, gaat de telefoon. Dus ik naar de telefoon. Na het gesprek ga ik terug naar de keuken en ik wist toch zeker dat ik mijn drankje op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook kijk; geen aanrecht.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had laatst ook. Schenk ik een drankje in voor, gaat de telefoon. Dus ik naar de telefoon. Na het gesprek ga ik terug naar de keuken en ik wist toch zeker dat ik mijn drankje op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook kijk; geen aanrecht.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had laatst ook. Schenk ik een drankje in voor, gaat de telefoon. Dus ik naar de telefoon. Na het gesprek ga ik terug naar de keuken en ik wist toch zeker dat ik mijn drankje op het aanrecht had gezet. Maar waar ik ook kijk; geen aanrecht.
Det Som En Gang Var
Nu nog even een paar "toen is de ruzie begonnen" posts bobby
Godverquote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Zeg, ga iemand anders commanderenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nu nog even een paar "toen is de ruzie begonnen" posts bobby
Neequote:Op woensdag 28 november 2012 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, ga iemand anders commanderenCome at me
Tijdens het bespreken van de volgende vakantie wilde mijn vriendin ergens heen waar ze al lang niet meer geweest was. Ik stelde voor om naar de keuken te gaan.
Toen is de ruzie begonnen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:36 schreef BobbyB het volgende:
Tijdens het bespreken van de volgende vakantie wilde mijn vriendin ergens heen waar ze al lang niet meer geweest was. Ik stelde voor om naar de keuken te gaan.
Toen is de ruzie begonnen.
Ik ga maar even eten klaarmaken,dit gaat te vurrrrr
Tot straks wsl![]()
Eet smakelijkquote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tot straks wsl![]()
![]()
![]()
Later, Rokjequote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tot straks wsl![]()
![]()
![]()
byequote:Op woensdag 28 november 2012 11:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tot straks wsl![]()
Det Som En Gang Var
Heerlijk als je collega je bus niet aftankt, nu maar hopen dat ik straks niet leeg sta
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Collega opbellen dat ie een jerrycannetje of 20 komt brengenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heerlijk als je collega je bus niet aftankt, nu maar hopen dat ik straks niet leeg sta.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Note to self: ga op tijd naar bed
Note to self nr 2: ga nog eerder naar bed.![]()
![]()
Goeie morgen!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
Note to self: ga op tijd naar bed
Note to self nr 2: ga nog eerder naar bed.![]()
![]()
Met 50 liter kom ik er welquote:Op woensdag 28 november 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega opbellen dat ie een jerrycannetje of 20 komt brengen.
Maar eigenlijk heb ik nooit echt uitgezocht hoe ver ik nou eigenlijk kom op een tank, goeie test wel dit
Alleen jammer dat m'n collega ook het verbruik van de bus van 1 op 3.5 naar 1 op 2.8 heeft getrapt
Ow, maar toen lag ik nog in m'n nest te ronkenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze was er om half 7 ofzo al uit![]()
![]()
Zuinig wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met 50 liter kom ik er wel
Maar eigenlijk heb ik nooit echt uitgezocht hoe ver ik nou eigenlijk kom op een tank, goeie test wel dit
Alleen jammer dat m'n collega ook het verbruik van de bus van 1 op 3.5 naar 1 op 2.8 heeft getrapt![]()
Had je maar minder goed je best moeten doenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zit ik niet meer op de basisschool? 12.15 vrij ditdat.![]()
![]()
Omdat je dan strafbaar zou zijn als je een klasgenote deedquote:Op woensdag 28 november 2012 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zit ik niet meer op de basisschool? 12.15 vrij ditdat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had je maar minder goed je best moeten doenquote:Op woensdag 28 november 2012 11:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat je dan strafbaar zou zijn als je een klasgenote deedLekker strakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
/edit: Gewoon de juf![]()
![]()
ik ben werken
Det Som En Gang Var
Goeie middag
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hallon!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hee jij lekker aan het werkquote:?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Er staat niet veel wind geloof ik, maar het zonnetje is hier heerlijk!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:06 schreef Spezza19 het volgende:
Straks maar even uitwaaien op de pier denk ik![]()
![]()
Das mooi. Dan ga ik zo maar die kant op.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staat niet veel wind geloof ik, maar het zonnetje is hier heerlijk!
Waar woon jij dan?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ey Koffiequote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nicequote:Op woensdag 28 november 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb al 2 bladzijden van de handleiding geschreven.
.. Ik spring even lekker onder de douche
.
Nu moet ik weer wat dingen uit gaan zoeken, schiet niet op ditquote:Op woensdag 28 november 2012 12:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Nice.. Ik spring even lekker onder de douche
.
.
Whoa, pics![]()
![]()
Zaanstad, NH, staat gewoon in m'n foboquote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das mooi. Dan ga ik zo maar die kant op.
Waar woon jij dan?
Waar zit jij ergens?![]()
![]()
Zo ik ben goed bezig ik heb weer een stuk van mijn huis schoon gemaakt en troep weg gegooid14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik moet nog veel doen, maar geen zinquote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ben goed bezig ik heb weer een stuk van mijn huis schoon gemaakt en troep weg gegooid
Ik doe het wel in kleine beetjes lol![]()
![]()
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet nog veel doen, maar geen zin
Ik doe het wel in kleine beetjes lolik had wel hulp
mijn moeder kwam om schoon te maken.
14 SHADES OF GREY
Ik vond eigenlijk vooral die 1e paar albums goed. De latere vond ik maar matig, alsof ze hun inspiratie kwijt waren of zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind viva la vida nog steeds slecht van cold play eigenlijk.![]()
Ik ga eens uit bad en snel douchen en maar eens kijken of ik nog kan zitten en werk kan verrichten.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Hmm...quote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Tally het volgende:
Ik ga eens uit bad en snel douchen en maar eens kijken of ik nog kan zitten en werk kan verrichten.Rustig aan.![]()
Nadat je in je eigen "viezigheid" hebt liggen weken, even afspoelen onder de douche. Maar ik ken mezelf, dan douche ik er nog een half uur achteraanquote:.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nadat je in je eigen "viezigheid" hebt liggen weken, even afspoelen onder de douche. Maar ik ken mezelf, dan douche ik er nog een half uur achteraan.
Rustig aan.![]()
Zaanstad is een ruim begrip. Lelystad wat gewoon in mijn fobo staat nietquote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad, NH, staat gewoon in m'n fobo
Waar zit jij ergens?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zaanstad is een ruim begrip. Lelystad wat gewoon in mijn fobo staat niet
Rustig aan.![]()
Ja dat ookquote:Op woensdag 28 november 2012 12:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, meer die knipoog naar Magnetron over dat het in je fobo staat
Wat is dat voor zaadstad?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad, NH, staat gewoon in m'n fobo
Waar zit jij ergens?![]()
Ik had het niet gelezenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, meer die knipoog naar Magnetron over dat het in je fobo staat![]()
![]()
En dan zit je alleen op schoolwel met fristi
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Voor touringcar begrippen gemiddeld.. ik kan met mijn bus 1 op 4 halen maxquote:
Moer niet een andere collega het verbruik verzieken..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een typo had gemaakt!
Balenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
.
![]()
Het was sarcastischquote:Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor touringcar begrippen gemiddeld.. ik kan met mijn bus 1 op 4 halen max
Moer niet een andere collega het verbruik verzieken... Lomp ding
![]()
![]()
Transportbedrijven zouden standaard bonussen moeten uitkeren aan zuinige rijders...quote:Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moer niet een andere collega het verbruik verzieken..
Ach, ik heb ook wel eens collega´s gehad die niet zo...competent waren (the horrorquote:Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moer niet een andere collega het verbruik verzieken..)
![]()
Ik dacht ''dan zit je alleen op schoot, wel met fristi''quote:Op woensdag 28 november 2012 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik dacht ehhhh
Aww liefje toch
Maarja ik had het verkeerd gelezen.Rustig aan.![]()
Mijn Buddy komt Zo Wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik dacht ''dan zit je alleen op schoot, wel met fristi''
Ik dacht ehhhh
Aww liefje toch
Maarja ik had het verkeerd gelezen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mijn vorige baas deed dat, alleen was het op een gegeven moment niet leuk meer, zelfs met het saboteren van mijn wagen won ik elke maandquote:Op woensdag 28 november 2012 12:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Transportbedrijven zouden standaard bonussen moeten uitkeren aan zuinige rijders...
Waarom ben jij zo druk?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Even 10 minuten zitten, eten, drinken en weer gaan
zoefzoef![]()
![]()
Ja, dit wasde nachtploeg, 90% ervan kent maar 1 gaspedaal stand: volgasquote:Op woensdag 28 november 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel eens collega´s gehad die niet zo...competent waren (the horror)
Dat vraag ik me ook afquote:
Eerst met Koen zijn klasnaar het westfriesmuseum (daar waar Sinterklaas logeert)
Geweldig om te zien, zo enthousiast als ze waren.
En nu ff zitten en door naar Logopedie voor Sander...
Kan ik wel fijn rijden in die mooie auto![]()
![]()
Veel sint te beleven zkr?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
Even 10 minuten zitten, eten, drinken en weer gaan
zoefzoefRustig aan.![]()
HAHA!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Eerst met Koen zijn klasnaar het westfriesmuseum (daar waar Sinterklaas logeert)
Geweldig om te zien, zo enthousiast als ze waren.
En nu ff zitten en door naar Logopedie voor Sander...
Kan ik wel fijn rijden in die mooie auto
Hehe, grappig.
Oké, succes.
![]()
Ja, anders wordt hij lui. Maar dat heeft vooral invloed in de inrijperiode.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
Is toch soms goed voor de motor om effe vol gas te gaan?![]()
Ok?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, anders wordt hij lui. Maar dat heeft vooral invloed in de inrijperiode.
Dus na 330.000 kilometer is het niet meer nodig ofzo.
Rustig aan.![]()
Neuhquote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok?
Dus na 330.000 kilometer is het niet meer nodig ofzo.. Maar je kan het wel doen omdat het leuk is
.
![]()
Niet alleen met de motorquote:Op woensdag 28 november 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
Is toch soms goed voor de motor om effe vol gas te gaan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ennnnnnn doeiiiiiiii
vrrrrooooooooooooem![]()
![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 28 november 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook weer even gassen, niet teveel alleen![]()
![]()
Laatst nog een stukke van 4 kilometer alleen maar plankgas gedaan...quote:Op woensdag 28 november 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh. Maar je kan het wel doen omdat het leuk is
.
Leuk met allemaal bochjes enzo.Rustig aan.![]()
Plankgas bochtjes, dat is knap.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst nog een stukke van 4 kilometer alleen maar plankgas gedaan...
Leuk met allemaal bochjes enzo..
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik de zin zo weer kwijt, das niet de bedoeling.![]()
![]()
Dan bedoel ik natuurlijk alleen op de momenten dat ik gas gebruikte dat het plankgas wasquote:Op woensdag 28 november 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plankgas bochtjes, dat is knap..
Rustig aan.![]()
Hehe weet ik wel, anders kom je die bochten niet doorquote:Op woensdag 28 november 2012 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan bedoel ik natuurlijk alleen op de momenten dat ik gas gebruikte dat het plankgas was. Zitten best wat leuke bochtjes daar
.
![]()
Ik vraag me af of een auto in een klap wegglijdt of dat het eerst een klein beetje is... Dat je zegmaar weet ok.. Net iets te hard eigenlijk...Rustig aan.![]()
Wanneer?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me af of een auto in een klap wegglijdt of dat het eerst een klein beetje is... Dat je zegmaar weet ok.. Net iets te hard eigenlijk...![]()
Altijd fijn, bedrijven die liegen over bijkomende kosten....![]()
Vodafone
KPN
Canal Digitaal
Deze contracten zullen geen verlenging krijgen....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Hangt van je auto af en de kwaliteit van de bandenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je 140 door een bocht gaat ofzo, dan slipt er toch wel iets weg misschien?
Ligt aan de staat van je banden, de compound van je banden, het profiel van je banden, het wegdek en de weersomstandighedenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je 140 door een bocht gaat ofzo, dan slipt er toch wel iets weg misschien?. Oh, en je vering.
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
ROXXXAAAANNNNEEEEEEE
PUT ON THE RED LIGHHTTTT
Rustig aan.![]()
T-Mobilequote:Op woensdag 28 november 2012 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
Altijd fijn, bedrijven die liegen over bijkomende kosten....![]()
Vodafone
KPN
Canal Digitaal
Deze contracten zullen geen verlenging krijgen....
Ja ok, maar als hij een klein beetje begint te slippen.. Heb je dan kans dat als je een heel klein beetje harder gaat dat die volledig wegslipt?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de staat van je banden, de compound van je banden, het profiel van je banden, het wegdek en de weersomstandigheden. Oh, en je vering.
Rustig aan.![]()
Kan, maar hoeft niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ok, maar als hij een klein beetje begint te slippen.. Heb je dan kans dat als je een heel klein beetje harder gaat dat die volledig wegslipt?![]()
LOL, lijkt mij toch wel handig om bereik te hebben met je mobielquote:
Ik weet nog wel vorig jaar in de winter. Sneeuw alles. Reed ik (net 1 week mijn rijbewijs) samen met mijn pa , vlak voor de straat van mijn huis in de bocht gooit hij de handrem erop. Heel de auto slipt, ik tegensturen enzo (speel nogal veel F1 spellen, dus ik wist hoe te reageren
)
Mijn pa naderhand: Zo, dat deed je best aardig
Niemand belt of smst mij tochquote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
LOL, lijkt mij toch wel handig om bereik te hebben met je mobiel
Hahahaquote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik weet nog wel vorig jaar in de winter. Sneeuw alles. Reed ik (net 1 week mijn rijbewijs) samen met mijn pa , vlak voor de straat van mijn huis in de bocht gooit hij de handrem erop. Heel de auto slipt, ik tegensturen enzo (speel nogal veel F1 spellen, dus ik wist hoe te reageren
)
Mijn pa naderhand: Zo, dat deed je best aardig![]()
![]()
Je moet toch bij je internet porn kunnenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niemand belt of smst mij toch
Porn op je mobielquote:Op woensdag 28 november 2012 13:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet toch bij je internet porn kunnen![]()
![]()
af en toe zijn mijn ouders nogal vreemdquote:
wat ook een leuke truc is: als je voorin zit, en je staat voor een stoplicht. De auto in zijn vrij zetten. Dan gaat de bestuurder hem weer in zijn 1 zetten, en dan zet jij de handrem erop. En dat de hele tijd afwisselenZo afgelopen zomer een kwartier voor een stoplicht stilgestaan in belgië met vrienden
Vervelende kut grapjesquote:Op woensdag 28 november 2012 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
af en toe zijn mijn ouders nogal vreemd
wat ook een leuke truc is: als je voorin zit, en je staat voor een stoplicht. De auto in zijn vrij zetten. Dan gaat de bestuurder hem weer in zijn 1 zetten, en dan zet jij de handrem erop. En dat de hele tijd afwisselenZo afgelopen zomer een kwartier voor een stoplicht stilgestaan in belgië met vrienden
. Als je na een minuut niet ophoud krijg je een stomp op je schouder
.
![]()
nee, want dan zit de passagier op de achterbank de handrem erop te zettenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vervelende kut grapjes. Als je na een minuut niet ophoud krijg je een stomp op je schouder
.
Note to self: nooit Aldo in je auto laten zitten... tenzij in de kofferbakDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
Note to self: nooit Aldo in je auto laten zitten... tenzij in de kofferbak
Dan krijgt die een klap voor zijn bakkesquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, want dan zit de passagier op de achterbank de handrem erop te zetten.
![]()
agressief typequote:Op woensdag 28 november 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan krijgt die een klap voor zijn bakkes.
Woon je in een boerengehucht?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:13 schreef AldoTheApache het volgende:
)
Mijn pa naderhand: Zo, dat deed je best aardig
Hier moet je dat niet proberen, dan zit je zo op 3 auto's![]()
![]()
is een enorm rustige straatquote:Op woensdag 28 november 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Woon je in een boerengehucht?
Hier moet je dat niet proberen, dan zit je zo op 3 auto's
Je moet echt niet met mij of het voertuig waar ik in/op zit gaan fucken, daar wordt ik boos om, jaquote:.
![]()
Oh rly?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet echt niet met mij of het voertuig waar ik in/op zit gaan fucken, daar wordt ik boos om, ja.
Idem hier....quote:Op woensdag 28 november 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet echt niet met mij of het voertuig waar ik in/op zit gaan fucken, daar wordt ik boos om, ja.
iddquote:.
Ook als ik passagier ben. Ik wil van A naar B, een beetje lol mag wel, maar niet zodat het irritant wordtquote:.
![]()
Ik ben nooit passagier....quote:Op woensdag 28 november 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook als ik passagier ben. Ik wil van A naar B, een beetje lol mag wel, maar niet zodat het irritant wordt.
Ik HAAT het om niet achter het stuur te zittenDit account is niet meer in gebruik.![]()
LOLquote:Op woensdag 28 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voertuig, ja. Met de meeste vrouwen heb ik geen probleem.
!!
Ik wel, en dan meestal van de bus als ik passagier benquote:Op woensdag 28 november 2012 13:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit passagier....
Ik HAAT het om niet achter het stuur te zitten. Of de trein
quote:![]()
![]()
Dit. En geldt ook voor Raenequote:Op woensdag 28 november 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik liever ook niet. Maar je moet wat als je motor nieuwe voorband nodig heeftquote:Op woensdag 28 november 2012 13:32 schreef Spezza19 het volgende:
Bus![]()
Trein
Mij niet gezien in die dingen.
Dat laatste snap ik niet?quote:![]()
![]()
Ookal ben je een leuke dame, als je gaat lopen kloten dan wordt ik boosquote:Op woensdag 28 november 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik liever ook niet. Maar je moet wat als je motor nieuwe voorband nodig heeft.
[..]
Dat laatste snap ik niet?
Oh zo, ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ookal ben je een leuke dame, als je gaat lopen kloten dan wordt ik boos
Ze mag wel met mijn pook spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo, ja.
Ze mag wel met mijn pook spelen.
Te slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, ik geloof niet dat er ook maar een jongen in deze sc zit die pijpen oid afslaat in de auto. Terwijl je je dan als bestuurder ook niet goed meer kan concentreren of enigszins iets kan doen.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Voor sommige dingen moet je een uitzondering makenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, ik geloof niet dat er ook maar een jongen in deze sc zit die pijpen oid afslaat in de auto. Terwijl je je dan als bestuurder ook niet goed meer kan concentreren of enigszins iets kan doen.![]()
Ja, dat is dus wel echt even iets anders dan zitten te kloten met de schakelpook en de handremquote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, ik geloof niet dat er ook maar een jongen in deze sc zit die pijpen oid afslaat in de auto. Terwijl je je dan als bestuurder ook niet goed meer kan concentreren of enigszins iets kan doen..
![]()
Dat gaat bij mij niet tijdens het rijden, ik zit te dicht op het stuur, dan heb je meteen een instant stuurslotquote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, ik geloof niet dat er ook maar een jongen in deze sc zit die pijpen oid afslaat in de auto. Terwijl je je dan als bestuurder ook niet goed meer kan concentreren of enigszins iets kan doen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa, ik geloof niet dat er ook maar een jongen in deze sc zit die pijpen oid afslaat in de auto. Terwijl je je dan als bestuurder ook niet goed meer kan concentreren of enigszins iets kan doen.!!!!
Nee, bij beide kunnen er ongelukken gebeuren.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wel echt even iets anders dan zitten te kloten met de schakelpook en de handrem.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat je niet moet lopen in de auto :$quote:
Nee, niks hoor.. Niks.. Helemaal niks
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: