SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee joah. Das heel geen gek liedje! Super bekend en awesome en stuff.
Zucht geen zin meer. En dan moet ik ook nog naar adam vanmiddag.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Is heulemaal niet bekend. Als het echt bekend was kende ik het welquote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Tamashii het volgende:
Nee joah. Das heel geen gek liedje! Super bekend en awesome en stuff.
Zucht geen zin meer. En dan moet ik ook nog naar adam vanmiddag..
![]()
Heeft hier iemand ervaring met Samsung Galaxy telefoons?
Zo ja, welke en is het wat?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ja, ik heb een Galaxy S2. Ik vind het wel wat, maar als je hem echt veel gebruikt, is je batterij wel snel leeg. Wil je verder nog iets weten?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:02 schreef Tally het volgende:
Heeft hier iemand ervaring met Samsung Galaxy telefoons?
Zo ja, welke en is het wat?![]()
Dat zijn de tips die ik hebben wilquote:Op woensdag 28 november 2012 10:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Galaxy S2. Ik vind het wel wat, maar als je hem echt veel gebruikt, is je batterij wel snel leeg. Wil je verder nog iets weten?Die valt dan af. Thanks!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
1,5-2 uur internetgebruik is bij mij van vol.naar leegquote:Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zijn de tips die ik hebben wilDie valt dan af. Thanks!
![]()
![]()
Das bijna bij elke foon.
Mijn htc ook.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik weet waar ik heen moet vandaag.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Tamashii het volgende:
Zucht geen zin meer. En dan moet ik ook nog naar adam vanmiddag.
Rustig aan.![]()
Inderdaad. Gewoon een of andere oldskool Nokia moet je hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef kingtoppie het volgende:
Lol die telefoons van tegenwoordig.
Mijn nokia 3100 kan een week mee.
![]()
En degene die dat niet hebben zijn mega duurquote:Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef Tamashii het volgende:
Das bijna bij elke foon.
Mijn htc ook.Als je daar je mail mee kan ophalen van onze server had ik die meteen gekocht.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef kingtoppie het volgende:
Lol die telefoons van tegenwoordig.
Mijn nokia 3100 kan een week meeWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Oplader meenemen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
En degene die dat niet hebben zijn mega duur
[..]
Als je daar je mail mee kan ophalen van onze server had ik die meteen gekocht.![]()
Ok.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even iets posten in de sex slow-chat![]()
Ik type wat rare woorden om het topic wat op te vullen na 3 posts achter elkaar van VinniieeRustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: