quote:Op woensdag 28 november 2012 08:36 schreef zwartedoos het volgende:
Bang gemaakt door iemand..tijd om daar eens goed over na te denken..
Wtf, wat een klotestreek is datquote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef pietkanarie het volgende:
Net ontdekt dat een kwaad persoon mijn mobiele nummer op een site heeft gezet met daarbij iets van: bel voor gratis seks. Staat er nu al een jaar. Zoiets had hij op een andere site ook al uitgehaald.
Ik zeg het niet snel maar sommige mensen zijn erg kansloos
![]()
en hoe vaak ben je gebeld?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef pietkanarie het volgende:
Net ontdekt dat een kwaad persoon mijn mobiele nummer op een site heeft gezet met daarbij iets van: bel voor gratis seks. Staat er nu al een jaar. Zoiets had hij op een andere site ook al uitgehaald.
Ik zeg het niet snel maar sommige mensen zijn erg kansloos
![]()
Nogal een lage actie inderdaad. Ik ga eens even regelen dat het er af gehaald wordt.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:43 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wtf, wat een klotestreek is dat![]()
OT: moe, de koffie houdt me wakker.
Mooi en emotioneel afscheid gehad van m'n schoonmams, maar nog wel bovenstaand gedicht kunnen voorlezen aan 't graf. Het stond op haar rouwkaart. Het was mooi.quote:Dat is de dood.
Ik sta aan de rand van het strand.
In de ochtendbries glijdt een zeilboot
naar de oceaan.
Hij is schoonheid,
hij is leven.
Ik kijk hem na
tot hij aan de horizon verdwijnt.
Naast mij zegt iemand:
"Hij is weg."
Waarheen,
uit mijn gezichtveld verdwenen,
dat is alles.
Hij draagt zijn mast even hoog
en zijn romp heeft nog altijd de kracht
om zijn menselijke lading te dragen.
Zijn verdwijning uit mijn gezichtsveld
is iets in mij, niet in hem.
En net op het ogenblik
dat iemand naast mij zegt;
"Hij is weg."
zijn er anderen die hem
aan de horizon zien verschijnen
en naar hem toe glijden,
en die vol vreugde roepen;
"Daar is hij!"
Dat is de dood.
Gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi en emotioneel afscheid gehad van m'n schoonmams, maar nog wel bovenstaand gedicht kunnen voorlezen aan 't graf. Het stond op haar rouwkaart. Het was mooi.
Dat wordt partysekxquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Bloempje. het volgende:
GEWELDIG
Ik heb een huis vanaf februari! Met vriendjelief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |