Nou ja, ik vind 3 tot 4 uur reistijd per dag op geen enkele manier meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Wel als je een hoop salaris krijgtquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind 3 tot 4 uur reistijd per dag op geen enkele manier meevallen eigenlijk.
Ik kan je persoonlijk zeggen dat je dat na verloop van tijd echt zat wordt. Ik vind twee uur autorijden echt niet erg. Wel als het 100 kilometer is, met diverse files en de stress die dat telkens oplevert (traject Spijkenisse - Zeist, v.v., dagelijks).quote:
Hij woont in Tilburgquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Capelle - Eindhoven is in de spits anderhalf tot 2 uur schat ik.
Ik doe het nu een jaar (rond de 100 km enkele reis met zware filedruk, 2x per maand een reistijd van 3 - 6 uur enkele reis). Het is dit of een kutbaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kan je persoonlijk zeggen dat je dat na verloop van tijd echt zat wordt. Ik vind twee uur autorijden echt niet erg. Wel als het 100 kilometer is, met diverse files en de stress die dat telkens oplevert (traject Spijkenisse - Zeist, v.v., dagelijks).
In mijn geval was er niet zoveel mis met m'n baan, maar ik verdien nu minder (al valt een deel wel weg vanwege de reiskosten) en ben veel minder tijd kwijt. Ik heb die route bijna twee jaar gedaan (dagelijks dus vier uur...vooral de avondspits is een drama, wat al begint als je later dan half vijf wegrijdt bij Utrecht) en ben blij dat ik nu een veel leukere baan heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe het nu een jaar (rond de 100 km enkele reis met zware filedruk, 2x per maand een reistijd van 3 - 6 uur enkele reis). Het is dit of een kutbaan.
Ik zit op zo'n anderhalf uur enkele reis in de spits (extra files uitgesloten) en het rijden zelf went wel, maar het feit dat ik per dag minder tijd overhoud wat minder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Nou dat vind ik dus ook. Mijn vrije tijd wordt steeds belangrijker. Ik hoop echt dat ik hier bij de Erasmus meer uren kan gaan maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
In mijn geval was er niet zoveel mis met m'n baan, maar ik verdien nu minder (al valt een deel wel weg vanwege de reiskosten) en ben veel minder tijd kwijt. Ik heb die route bijna twee jaar gedaan (dagelijks dus vier uur...vooral de avondspits is een drama, wat al begint als je later dan half vijf wegrijdt bij Utrecht) en ben blij dat ik nu een veel leukere baan heb.
Liever een kutbaan, trouwens, dan dit nog langer te hoeven doen. Ik besteed liever wat tijd aan m'n gezin of een eigen projectje...
Ja, maar ze waren al overspoeld met aanmeldingen volgens de dame die mij terugbelde. Ik sta op de reservelijst.quote:Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef bluejean het volgende:
@Balisto: Mag ik vragen of je nog hebt gereageerd op een functie bij PostNL? Daar zoeken ze toch wel vaak mensen die (tijdelijk) aan de slag kunnen. Misschien iets voor in de tussentijd?
Kom zelf uit Tilburg, dus op zich valt het wel mee. Gisteren ondanks het slechte weer er ong een uur over gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Capelle - Eindhoven is in de spits anderhalf tot 2 uur schat ik.
Van tilburg naar capelle in een uur in de spits??quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom zelf uit Tilburg, dus op zich valt het wel mee. Gisteren ondanks het slechte weer er ong een uur over gedaan.
Was niet in de spits, was vrij rustig op de wegquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van tilburg naar capelle in een uur in de spits??
Ow ja, maar in de spits langs breda en de brienenoord over en ergens op de A-16 of A-20 een Capelse afrit moeten pakken is wel iets anders vrees ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was niet in de spits, was vrij rustig op de weg
Had de afspraak om 11 uur, en ben om iets na half 10 weggereden. Iets na half 11 was ik er.
Ongetwijfeld, al zit het bedrijf volgens mij naast de Brienenoord-brug. Was al blij dat ik niet voer de A58 hoefde, wat dat stond wel vast.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ja, maar in de spits langs breda en de brienenoord over en ergens op de A-16 of A-20 een Capelse afrit moeten pakken is wel iets anders vrees ik.
Ik denk dat mensen onderschatten hoe druk het in de spits in deze periode in de randstad is. Ik was voor een stuk van 15km met de auto regelmatig 45 minuten of meer onderweg over de randweg van Rotterdam.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:26 schreef fh101 het volgende:
Je kunt ook nog tussen Capelle en Eindhoven inwonen natuurlijk, dan valt het wel weer mee![]()
En het ligt er ook aan wat je gewent bent. Ik woon in een klein dorp en was dus altijd al een uur aan het fietsen naar de middelbare school, daarna bijna 2 uur enkele reis onderweg naar de universiteit.
Maar voor een baan kan ik straks in west Brabant kijken, Zeeland en Rotterdam e.o. Gewoon omdat ik toch gewent ben om iig een uurtje onderweg te zijn.
Dat is ook weer zo inderdaad. Gelukkig is OV van en naar Rotterdam vanaf hier ook heel goed te doen, dan ben je vaak nog sneller dan met de auto omdat de bus toch redelijke stukken over de vluchtstrook magquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen onderschatten hoe druk het in de spits in deze periode in de randstad is. Ik was voor een stuk van 15km met de auto regelmatig 45 minuten of meer onderweg over de randweg van Rotterdam.
Dat, elke dag...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen onderschatten hoe druk het in de spits in deze periode in de randstad is. Ik was voor een stuk van 15km met de auto regelmatig 45 minuten of meer onderweg over de randweg van Rotterdam.
Als de A12 echt goed vast staat doe ik minimaal 20 minuten om uberhaupt de snelweg op te komen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Soms is het al een drama om mijn stad uit te komenEn dan ben ik nog geen eens op de snelweg!
Traject Spijkenisse - Rockanje. Daar deed ik soms wel een uur overEn als het had gesneeuwd, was iedereen in paniek en dan kon het wel eens 1,5 uur duren....
Het liefst verhuis ik naar Barendrecht, maar de huizenmarkt is ingestort, dus dat is geen optie meer
Zo weer een paar leuke sollicitaties gedaan. Het viel mij op dat er opeens veel vacatures op stonden! En veel leuke ook
Ik rijd nu elke dag weer van Den Haag naar Zoetermeer. dus stad uit, Zoetermeer in. Rijdt prima door! alleen als de A4 vast staat heb ik 400 meter file tussen de Binckhorst en A4..quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat, elke dag...
Stukje zoetermeer - maasdijk. A12 staat in de ochtend vast vanaf de oprit tot nootdorp... Dan moet er verder niets tegen zitten... Staat de A13 te dicht, dan heb ik daar nog last van op de A4.
Terug is niets beter, prins clausplein staat altijd muurvast, en tot na nootdorp is stapvoets rijden...
Ik doe er soms gewoon langer dan een uur over om op mn werk te komen of thuis te komen... Giga chaggo...
Heb er ook eentje de deur uit gedaan, slaat precies op wat ik zoek. Ben benieuwd of ik wat hoor, al is het toegezegd dat dat zal gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
Zo weer een paar leuke sollicitaties gedaan. Het viel mij op dat er opeens veel vacatures op stonden! En veel leuke ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |