Wees nou niet te blij, de teleurstelling kan hard komenquote:Op maandag 3 december 2012 18:56 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn karma staat op groen deze week. Ein-de-lijk uitgenodigd voor een gesprek. En het was in ieder geval een positief gesprek. Mocht ik afgewezen worden, dan kijk ik hier alsnog tevreden op terug. Kijk ik na een uurtje op mijn telefoon: oproep gemist. En dat was dus een uitnodiging voor een gesprek bij een ander bedrijf!
Bizar, maanden kun je zo hoog en zo laag springen als je wilt en gebeurt er niks. En nu opeens dit. Straks kan ik nog kiezen ook, dat zou wat zijn! ... Maar laat ik niet te hard van stapel lopen, het kan zó tegenvallen allemaal. Een jaar terug ging alles me voor de wind in mijn werk. Dat zakte toen ook als een plumpudding in elkaar.
En, totaal niet relevant, ik heb deze week voor het eerst van mijn leven een klein prijsvraagje gewonnen. :-)
Ja, ik weet het... Maar het is al zo fijn dat ik nu überhaupt word uitgenodigd. Dat had ik écht even nodig!quote:Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wees nou niet te blij, de teleurstelling kan hard komen
Truequote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... Maar het is al zo fijn dat ik nu überhaupt word uitgenodigd. Dat had ik écht even nodig!
ik zou de hele dag strak van de spanning staan. Dinsdag is ook nog wel 'begin van de week', vind ik.quote:Op maandag 3 december 2012 19:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
True![]()
Ik hoor begin deze week of ik ben aangenomen, begin van de week is al voorbij hoor
Woensdag mag ik bellen toch?quote:Op maandag 3 december 2012 19:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik zou de hele dag strak van de spanning staan. Dinsdag is ook nog wel 'begin van de week', vind ik.
Spannendquote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... Maar het is al zo fijn dat ik nu überhaupt word uitgenodigd. Dat had ik écht even nodig!
Zo dus...quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef Janena het volgende:
Woensdagochtend kun je bellen vindt ik.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef mafkees10 het volgende:
[..]
Zo dus...
Overigens vandaag eerste werkdag gehad. Hele dag presentaties bijgewoond. Morgen ook en woensdag kom ik op mijn afdeling terecht.. Ben benieuwd
quote:Op maandag 3 december 2012 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
Net gebeld door uitzendbureau... Ik word niet uitgenodigd omdat ik te zwaar zou zijn voor de functie... Ja lekker boeien, als ik akkoord ga met het salaris, wat is het probleem?
Maar goed, woensdag komt de makelaar langs om te kijken of mijn huis op korte termijn te verkopen is.
Capelle a/d Ijssel en Eindhoven? Aardige afstandenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaag gesprek gehad in Capelle. Verwachtte er niet teveel van maar het was erg positief. Krijg snel een tweede gesprek iig
Terugkoppeling van vrijdag laat nog even op zich wachten, ws hoor ik dat morgen. En morgen ook nog langs een bedrijf in Eindhoven. Zochten een front-end developer, ben benieuwd.
Valt op zich best mee. Ik ben graag onderweg, en als je op tijd vertrekt ben je de files meestal wel voor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Capelle a/d Ijssel en Eindhoven? Aardige afstanden
Ik moet (hopelijk) binnenkort elke dag van Rotterdam -> Amsterdam. Al ver zatquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Valt op zich best mee. Ik ben graag onderweg, en als je op tijd vertrekt ben je de files meestal wel voor.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
Capelle a/d Ijssel en Eindhoven? Aardige afstanden
Rij ik ook op het moment. 't Is niet anders. Werk is werk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Capelle - Eindhoven is in de spits anderhalf tot 2 uur schat ik.
Nee, ik ben geen vrouw. Wel wat vrouwvriendelijker wellicht.quote:Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nee hoor, het is hier momenteel erg rustig. Voel je je aangesproken?
Dat kan, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan meevalt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Rij ik ook op het moment. 't Is niet anders. Werk is werk.
Ik vind het wel meevallen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |