SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest echt een KUT show! Sorry meneer Kind.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef satecl het volgende:
Vooral Ymke zag er niet echt blij uit inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest echt een KUT show! Sorry meneer Kind.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef satecl het volgende:
Het is ook duidelijk te merken dat Gijpie nog wel een beetje een zwak heeft voor Britt. En een pesthekel aan die wijsneus van een Ymke.
Mooie was ook toen Gijp Ymke vergelijk met Adjequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een domme wijven. Die Ymke doet heel slim maar is werkelijk te dom om te poepen. Gijp doet het wel leuk dit
. Maar deze interview is echt tering slecht
Nou dan doe ik nog eerder Brittquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je voor, Ymke is de laatste vrouw op de wereld ... ... ...
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:28 schreef Oliver23 het volgende:
Voor 9 tientjes per maand lease je zo'n autootje al
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:24 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je voor, Ymke is de laatste vrouw op de wereld ... ... ...
Dat zullen diepzinnige gesprekken zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:32 schreef Oliver23 het volgende:
Schijnt trouwens dat die Ymke een paar dates heeft gehad met Terror Jaap
[ afbeelding ]
Al die gesprekken komen in boekformaat uit, met de pakkende titel: 'Mijn Gewicht, is jouw IQ'quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zullen diepzinnige gesprekken zijn geweest.
Echt he... Ze moeten haast wel een scriptschrijver hebben want die Ymke gebruikte twee keer woorden (summum, puissant) die zelfs de slimste persoon die ik ken nooit zou gebruiken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een domme wijven. Die Ymke doet heel slim maar is werkelijk te dom om te poepen. Gijp doet het wel leuk dit
. Maar deze interview is echt tering slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |