Zelfs ik kan haken.quote:
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnenquote:
Dabedoellik, zelfs ik kan haken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnen
Maar in dat document van Spees (dat overigs wel zeeeer duidelijk en hulpvol enz is), zegt die mevrouw "hier heb je een complete uitleg inclusief foto's van hoe het moet. Die heb je nu helemaal braaf gedaan, o bij de weg, dit schijnt niet te kloppen". AND NOW I'M ALL CONFUSED
Ja dat gaat km die lusjes. Of je je naald door 1 of 2 steekt. Maar dat staat meestal bij je patroon wat je moet doen dus gewoon doen wat jij het mooiste vindt autistquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan breien, ik kan scoobidoo-knopen met 2, 3, 4, 6 en 8 draadjes (met gemiddeld 2 methodes per aantal draadjes). Ik kan fucking helicopters en hartjes knopen. Ik moet dit gewoon kunnen
Maar in dat document van Spees (dat overigs wel zeeeer duidelijk en hulpvol enz is), zegt die mevrouw "hier heb je een complete uitleg inclusief foto's van hoe het moet. Die heb je nu helemaal braaf gedaan, o bij de weg, dit schijnt niet te kloppen". AND NOW I'M ALL CONFUSED
WAT? KEUZES?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat gaat km die lusjes. Of je je naald door 1 of 2 steekt. Maar dat staat meestal bij je patroon wat je moet doen dus gewoon doen wat jij het mooiste vindt autist
En hoe los of vast moet je het doen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OK doe t door 2 lusjes en dan alleen als het anders in het patroon staat anders doen
Strakker/minder aantrekken en maat van de haaknaald.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe los of vast moet je het doen?
Of anders gezegd: hoe beīnvloed je dat?
Want eerst was alles te strak en nu is alles te los en ik moet nu voor de 5e keer zo'n ketting kutlossen maken (wat me dan wel weer goed afgaat)
Ik ga wel even roken tussendoor, dat kan ik tenminste al
Ik heb de maat die op de wol stondquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Strakker/minder aantrekken en maat van de haaknaald.
NEINquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
LORREN ZIJN JE SJAAL EN MUTS AL AF
Pehehe
Eindelijk muilen batsen dit dat alles!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:
Beter maakt date morgen tijd want ik wil hem zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |