quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een prachtige OP.
Ben ik zo positief genoeg?
Valt niet tegen ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een prachtige OP.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een prachtige OP.
Opa met potten en pannen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef Gert het volgende:
Aangezien PB prima en snel nieuwe topics kan openen, maar niet zo van de TT's is: wie weet er een leuke vrolijke TT?
Tja, 88 is wel een favoriet getal bij kaalkopjes maar om daar iets leuks, vrolijks of überhaupt iets smaakvols mee te bedenkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef Gert het volgende:
Aangezien PB prima en snel nieuwe topics kan openen, maar niet zo van de TT's is: wie weet er een leuke vrolijke TT?
Ik weet dat zelf ook vaak niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar of je het oprecht meent valt te betwijfelen boefje
'88 is bij mij toch voor altijd de overwinning in Hamburg en daarna de finale tegen de Russen met die aardige goal van de huidige coach van Heerenveen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, 88 is wel een favoriet getal bij kaalkopjes maar om daar iets leuks, vrolijks of überhaupt iets smaakvols mee te bedenken
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, 88 is wel een favoriet getal bij kaalkopjes maar om daar iets leuks, vrolijks of überhaupt iets smaakvols mee te bedenken
Maar jij bent ook niet kaal. Opa houdt trouwens niet van voetbal, hij heeft er ook helemaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
'88 is bij mij toch voor altijd de overwinning in Hamburg en daarna de finale tegen de Russen met die aardige goal van de huidige coach van Heerenveen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
'88 is bij mij toch voor altijd de overwinning in Hamburg en daarna de finale tegen de Russen met die aardige goal van de huidige coach van Heerenveen.
Ik zat op de TT in '88quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat tweede is beslist waar!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet kaal. Opa houdt trouwens niet van voetbal, hij heeft er ook helemaal geen verstand van.
Fan van Ajax.. dat pleit inderdaad niet in je voordeelquote:
TT? Hopelijk voor jou staat één van die T's voor "Tribune", en betekent het niet "TeleTekst".quote:
Hij roemt daarnaast ook het Duitse voetbal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fan van Ajax.. dat pleit inderdaad niet in je voordeel
Zoa kennende ben ik bang dat TT eerder voor iets als Tyab Tyum zal staan....quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
TT? Hopelijk voor jou staat één van die T's voor "Tribune", en betekent het niet "TeleTekst".
Tourist Trophy, denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
TT? Hopelijk voor jou staat één van die T's voor "Tribune", en betekent het niet "TeleTekst".
Deze keer niet ... het staat voor Tourist Trophyquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoa kennende ben ik bang dat TT eerder voor iets als Tyab Tyum zal staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |