Precies, en opa is niet direct een zoetekauw.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:55 schreef Coos het volgende:
In de Poll heb ik op saté gegokt. Hawaï lèg tog net te ver weg.
Die ouwe is gewoon aangeschoten wild natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet? Of gaat het alleen om dreichbriefen?
Team saté.
Mooi, zo hoort het ook. Maar die ouwe en wild....ehmmmmm.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef pullup het volgende:
Die ouwe is gewoon aangeschoten wild natuurlijkHet is zijn topic.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Weet opaatje eigenlijk van het bestaan van dit topic af?
Hij leeft ervoorquote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Weet opaatje eigenlijk van het bestaan van dit topic af?
Ik denk wel dat hij vrij wild ruikt, als het karkas van een in het ondiepe water van de bovenloop van de rivier, na het kuitschieten gestorven wilde zalm.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, zo hoort het ook. Maar die ouwe en wild....ehmmmmm.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet? Of gaat het alleen om dreichbriefen?
Team saté.
TMI.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk wel dat hij vrij wild ruikt, als het karkas van een in het ondiepe water van de bovenloop van de rivier, na het kuitschieten gestorven wilde zalm.
Zeg het eens.quote:
Sambal bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |