Heb het een keer gegeten Heks persoonlijk vind ik het niet lekker!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en of Leo uberhaut dit in zijn ruime assortiment te koop aan bied
Lekker Coos eet smakelijk straks..............quote:Op woensdag 28 november 2012 15:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb het een keer gegeten Heks persoonlijk vind ik het niet lekker!
Vandaag spaghetti met witte saus en rauwkostquote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lekker Coos eet smakelijk straks..............
en Poezewoes 1 keer aardappel anders gegeten lijkt er volgens mij op, maar ben niet dol uit alles uit 1 potje
Zal best zo heten, maar ik vind witte saus genoeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Copycat het volgende:
Witte saus? Carbonara bedoel je?
Of witsel uit een potje?
En niks mis met een goede drijchbriev.
Dat wel natuurlijk maar het heeft wel tijdelijk geholpen dat gedreig, heel jammer!quote:
Ik denk dat het saté wordt. En hoop op een passend pianomuziekje.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb één keer zo'n pot gekocht. Kerrie, die was echt knalgeel![]()
Ik denk dat opa vanavond Hawaï krijgt en hoop dat hij daar een passend shirt bij aantrekt.
Die wil ik ook wel even uitgelegd hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat dat trieste gedreig slechts tijdelijk hielp?
Nee dat het uberhaupt gebeurd, dan ben je toch niet goed bij je hoofd!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat dat trieste gedreig slechts tijdelijk hielp?
We zijn het zowaar eens.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Nee dat het uberhaupt gebeurd, dan ben je toch niet goed bij je hoofd!
Als een herdershond die de schaapjes bij elkaar drijft.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Toverheks het volgende:
Opa brengt de mensen dichter naar elkaar toe
Nu niet gaan overdrijven, hè. Ik ben mijn Vlemmixchattrauma nog maar net te boven.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij probeert nu toegang te krijgen tot de chat van opa?
hallelujahquote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Toverheks het volgende:
Opa brengt de mensen dichter naar elkaar toe
Die hond is al jaren doodquote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ow fuck, begin ik zomaar zonder reden over z'n dooie hond
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
En sindsdien blaft opa zelf als er iemand aan de deur komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |